Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde

Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Familiehotel Paterswolde voor je op een rij gezet:

194 reviews over Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde in het Nederlands

fantastisch, mooie hotelkamers, 's avonds gezellig

j.h. scholten, 27-1-2018

Dicht bij de de prachtige stad Groningen.

Nooit meer

Tanja, 25-9-2017

We kregen een muffe/stinkende/saaie/gedateerde/kleine standaardkamer. In veel hoeken spinnerag van langere tijd. Behang wat los zit aan de muur en verf wat los laat aan de badkamerdeur.

Douche zo krap dat je haast een slangenmens moet zijn.

Ontbijt maakte veel goed... maar prijs kwaliteit van diner ook veel te groot.

Voor ons nooit weer Fletcher.

Dit hotel zeker niet 4 sterren waardig.

Goed hotel, mooie faciliteiten. We zaten in de suite, heel ruim en niks te klagen.

Matige van het verhaal, we hebben anderhalf uur met de TD op de kamer gezeten omdat het bubbelbad (waarvoor we deze kamer juist geboekt hadden) niet goed functioneerde.

Heb mijn frustraties hierover uitgesproken, moesten tenslotte €165 betalen voor 1 nacht, maar een compensatie zat er helaas niet in. Ik kon tenslotte wel gewoon gebruik maken van het bad (had ik net zo goed gelijk bij hotel van andere keten een standaard kamer kunnen nemen voor €120,-)

+ punt; the lazy Sunday check Out. Uitchecken voor 17:00 uur ipv 11:00 uur. Kosten €15,-

Wel jammer dat na het langdurige bezoek van de TD en ons niet functionerende bubbelbad, zelfs deze kosten in rekening werden gebracht.

De schoonmaak; de bezoekers voor ons, of die daarvoor hebben vast met hun kids heerlijk genoten van hun ontbijt met croissantjes en plastic manderijnen en tomaten, deze lagen helaas samen met vele broodresten nog netjes onder de bank.

Prima!

Fam. Toes, 8-6-2017

Mooi, goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, nette ruime kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt. Gewoon prima!!!

dit hotel staat bekend om de gastvrijheid en perfecte ligging. Altijd fijn hier te verblijven.

Net hotel met vriendelijk personeel

E. Ouwersloot, 30-5-2017

Pluspunt is de ligging en netheid, schone kamers en mooi restaurant. Ook de aanwezigheid van een zwembad en sauna was voor ons de voorwaarde. Ontbijt was goed, maar niet uitgebreid. Pakken melk en yoghurt in een bak met ijs vond ik wat minder, doe dat in een glazen karaf oid, staat gewoon wat netter en hygienischer.

Kamer was netjes en schoon, miste wel een koffiezetapparaat, en waterkoker. Minibar was leeg, dus niets kunnen nuttigen op de kamer.

Fijn hotel voor Pieterpadders

M., 21-5-2017

Fijn hotel, met goed restaurant. Het zwembad met sauna is een grote plus. Ik mistte alleen een waterkokertje in de kamer en een toiletborstel...

Prettig hotel, gunstig gelegen, vriendelijke staf

Betty Prins, 14-5-2017

Bus naar Groningen stopt bij het hotel, hotel ook goed bereikbaar per auto. Keurige kamer, vriendelijke staf. Lekker eten, beperkte kaart.

Af en toe is tekort aan bediening te merken: lang wachten bij diner, tafels bij ontbijt traag afgeruimd.

Gezellig hotel in mooie omgeving met ruime kamers.

L.R. Beeloo, 10-5-2017

Alles was perfect tijdens ons bezoek. Een ruime kamer met fraai uitzicht. Heerlijke driegangenmenu's. Een prima ontbijt. En last but not least zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

En dan ligt het hotel ook nog eens in een prachtig gebied en kun je met de bus die voor het hotel stopt naar Groningen.

Prima hotel en gunstige ligging

Anke, 5-4-2017

Nette eenvoudige kamers met TV scherm op draaiplateau en zichtbaar vanuit bed. De bedden zijn goed ook voor wat langere mensen. Heerlijk ontbijt met ruime keus, altijd weer genieten voor ons. Mooie fietsomgeving. Op fietsafstand van Groningen maar ook de bus stopt voor het hotel en zet je in hartje Groningen af. Sanitair is schoon alleen de laatste keer dat we er waren kwam er een miezerig straaltje uit de douchekop. We hebben altijd nog een kamer gekregen met bad. Dat betekent dat je in bad moet stappen om te douchen. Voor oudere mensen niet zo veilig. Nog maar één keer gedineerd in het hotel, dit was goed en smaakvol, snelle en vriendelijke bediening.

Wij komen wel vaker in het familiehotel, dat geeft aan dat het ons in ieder geval goed bevalt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde in Paterswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde scoort een 7.9 uit 10 op basis van 194 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: