Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde

Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Familiehotel Paterswolde voor je op een rij gezet:

197 reviews over Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde in het Nederlands

heerlijke lokatie voor weekendbreak

RW Bdrecht
30-6-2018

hotel gelegen aan het meer van Paterswolde. met ruime parkeerplaats, uitermate vriendelijke medewerkers. zeer gastvrij hotel

Zakelijk gezien geen goede keus.....

Peet
31-5-2018

Kamers waren smoezelig, haren in het bed, bruine vlekken op de deur naar de badkamer en haren in de wasbak.....personeel was ook niet echt best....eten en ontbijt waren prima

jammer, geen vier sterren waard en geen voldoende......en dat vooral om de kamer

Nooit meer

Sybille Thijssen
8-5-2018

Na een feest in een restaurant in de buurt, gingen wij om 01.15 uur naar het hotel waar we een overnachting geboekt hadden en wij vantevoren ingescheckt waren. Bij aankomst bleek de buitendeur op slot te zijn en wat we ook probeerden, bel aan de voordeur , telefoon ook aan de voordeur, geen bewaker te horen of te zien. Net toen we besloten hadden om ergens anders te gaan overnachten, kwamen twee gasten uit de bar, die ons, na flink op de deur slaan, ons opmerkten en van binnenuit de deur opende.

Ook had ik vantevoren bij een veiling een voucher gekocht voor een overnachting in dat hotel, helaas was dat voor die nacht niet beschikbaar🤨.

Het hotel was verder prima!

Voordeeluitjes.nl

fantastisch, mooie hotelkamers, 's avonds gezellig

j.h. scholten
27-1-2018

Dicht bij de de prachtige stad Groningen.

Nooit meer

Tanja
25-9-2017

We kregen een muffe/stinkende/saaie/gedateerde/kleine standaardkamer. In veel hoeken spinnerag van langere tijd. Behang wat los zit aan de muur en verf wat los laat aan de badkamerdeur.

Douche zo krap dat je haast een slangenmens moet zijn.

Ontbijt maakte veel goed... maar prijs kwaliteit van diner ook veel te groot.

Voor ons nooit weer Fletcher.

Dit hotel zeker niet 4 sterren waardig.

Goed hotel, mooie faciliteiten. We zaten in de suite, heel ruim en niks te klagen.

Matige van het verhaal, we hebben anderhalf uur met de TD op de kamer gezeten omdat het bubbelbad (waarvoor we deze kamer juist geboekt hadden) niet goed functioneerde.

Heb mijn frustraties hierover uitgesproken, moesten tenslotte €165 betalen voor 1 nacht, maar een compensatie zat er helaas niet in. Ik kon tenslotte wel gewoon gebruik maken van het bad (had ik net zo goed gelijk bij hotel van andere keten een standaard kamer kunnen nemen voor €120,-)

+ punt; the lazy Sunday check Out. Uitchecken voor 17:00 uur ipv 11:00 uur. Kosten €15,-

Wel jammer dat na het langdurige bezoek van de TD en ons niet functionerende bubbelbad, zelfs deze kosten in rekening werden gebracht.

De schoonmaak; de bezoekers voor ons, of die daarvoor hebben vast met hun kids heerlijk genoten van hun ontbijt met croissantjes en plastic manderijnen en tomaten, deze lagen helaas samen met vele broodresten nog netjes onder de bank.

Prima!

Fam. Toes
8-6-2017

Mooi, goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel, nette ruime kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt. Gewoon prima!!!

Zeer gastvrij hotel met perfect management/staff

RvdW
7-6-2017

dit hotel staat bekend om de gastvrijheid en perfecte ligging. Altijd fijn hier te verblijven.

Net hotel met vriendelijk personeel

E. Ouwersloot
30-5-2017

Pluspunt is de ligging en netheid, schone kamers en mooi restaurant. Ook de aanwezigheid van een zwembad en sauna was voor ons de voorwaarde. Ontbijt was goed, maar niet uitgebreid. Pakken melk en yoghurt in een bak met ijs vond ik wat minder, doe dat in een glazen karaf oid, staat gewoon wat netter en hygienischer.

Kamer was netjes en schoon, miste wel een koffiezetapparaat, en waterkoker. Minibar was leeg, dus niets kunnen nuttigen op de kamer.

Fijn hotel voor Pieterpadders

M.
21-5-2017

Fijn hotel, met goed restaurant. Het zwembad met sauna is een grote plus. Ik mistte alleen een waterkokertje in de kamer en een toiletborstel...

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde in Paterswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Familiehotel Paterswolde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.