Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof
8,9

10 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor een gezelschap of bedrijfsuitje

Piet. Erica
19-2-2018

Super mooie lokale, Veel vrijheid of je thuis bent.

fantastische accommodatie in prachtige omgeving

Ineke Robart
10-1-2018

Moderne schone en ruime accommodatie die van alle gemakken voorzien is. De gastvrije en behulpzame eigenaars zorgen ervoor dat je een onbezorgd verblijft hebt in "de Borckerhof". Zorg voor goede wandelschoenen want je kan prachtige wandelingen maken. Ervaar de rust en de ruimte van deze mooie omgeving. We hebben met elkaar genoten van ons verblijf in Orvelte.

Een aanbeveling om hier met familie en/of vrienden naar toe te gaan.

Fantastisch!

Teamuitje
16-11-2017

Wij konden ons door de foto's op de site niet een goede voorstelling maken van het huis, maar waren zeer positief verras. Mooie slaapkamers met allemaal eigen badkamer, ruime huiskamer met diverse gezellige zitjes. Heel handig een aparte eetkamer en de keuken was goed voorzien.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en toen de afwasmachine en 's avonds mee stopte, hebben ze er meteen een nieuwe ingezet.

Echt een aanrader voor groepen dit huis!

Prachtig weekend gehad top

Horzel
8-6-2016

Het is een prachtige locatie we hebben met de familie met 13 volwassen en 11 kinderen van 1 tot 17 jaar in de Borckerhof 1 een weekend vertoeft.

Het is een zeer groot en mooi gebouw boven gaan ze volgend jaar nog verbouwen dus dat word nog mooier. Het is van alle gemakken voorzien. Royale woonkamer met 3 koelkasten voor drinken. In de keuken grote koelkast en vriezer. vaatwasser die met 8 min klaar is. Verder is het een prachtig natuur wanneer je de boerderij uit loopt en natuurlijk het dorp is heel bijzonder. Bij slecht weer is het nog steeds fijn om met zijn alle binnen te zijn. Er zijn spelletjes en er is een speeltuin. Je kan heerlijk buitenzitten. Wij hebben enorm genoten.

Prachtig, groot en 'idyllische' omgeving

Familie Aarse
18-5-2015

Wij laten niet snel een recensie achter. Maar dit is voor groepen tot 20 personen met kinderen in alle leeftijden (van 5 t/m 19 jaar) een perfecte locatie (Borckerhof 2). Mooie, nieuwe slaapkamers boven met eigen douche en toilet, ruime huiskamer met tafeltennistafel en wifi en buiten waan je je in het Holland van de 18e eeuw.

Ideaal voor familieweekend

Jan
26-4-2013

Afgelopen weekend met de familie heerlijke dagen doorgebracht in de Borckerhof 2. Onze groep bestond uit 15 personen in de leeftijd 4 tot 80 jaar.

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en de boerderij was pico bello in orde! Ligt midden in het dorp maar toch ook heel rustig. Prachtige uitvalslocatie voor fietsen en wandelen dus dat hebben we ook veel gedaan.

Ontbijt en lunch is goed geregeld met ruime keus en voldoende van alles en de warme hap is ook prima. De prijs/kwaliteit is gewoon goed als je met zoveel mensen bent en alles geregeld is.

De kamers zijn niet luxe maar wel netjes. De bedden slapen goed. Douches en toiletten schoon en prima in orde. En iedereen had het naar zijn zin, vanaf de kleinste kinderen tot en met oma en opa. Aanrader!!!

Leuke groepsaccommodatie

de hek
17-3-2013

Wij hebben met 6 gezinnen, 12 volw. En 7 kinderen in borckerhof 2 verbleven, een ruim opgezette omgebouwde boerderij. De boerderij heeft een ruime eetzaal. Ruime woonkamer met bar, het sanitair was netjes en schoon maar gedateerd. De meeste slaapkamers zijn voorzien van stapelbedden. Maar de kwaliteit was prima. Kortom een prima accommodatie. Het weer viel alleen een beetje tegen, maar er was voor de kinderen voldoende ruimte binnen om te kunnen spelen met loopauto etc. Buiten staat een speeltoestel en voetbalveldje. En bovendien zit je midden in het dorp orvelte.

geweldige groepsaccomodatie

Joop
22-4-2010

De Borckerhof heeft een zee van ruimte. Fraai ingerichte woonkamer en een van alle gemakken voorziene grote keuken, waar het prettig koken is voor een grote groep. De keuken was zelfs groot genoeg om groeps-kooklessen te geven.

Iedere groeps accomodatie zijn eigen "erfterras" met voldoende tuinmeubilair.

De service en hulp van beheerder Wim en zijn echtgenote maken niet alleen dat je je een welkome gast voelt, maar ook dat je je er thuis voelt

een aanrader1

Vera Smits (toneelgroep Trivelino)
12-2-2010

Wij hebben met een groep van 30 personen een midweek in september in de Borckerhof doorgebracht, en het was in een woord geweldig. De liggging midden in Orvelte is natuurlijk al leuk, en als je , zoals wij lekker weer hebt, kan de vakantie niet meer stuk. Ook de verzorging was prima. Al het eten was echt vers en met "liefde"" klaargemaakt. Koffie en thee (met een koekje erbij) waren ook zeer ruim voorradig, en de spullen voor ontbijt en lunch werden constant bijgevuld. Ook werd er door de mensen van Borckerhof meegedacht en meegeleefd. We hebben aan het eind van ons verblijf een toneelvoorstelling opgevoerd in het dorp, en daarbij zijn we flink geholpen. Kortom voor herhaling vatbaar.

(Wij gaan al een klein beetje op herhaling, want we hebben dit jaar voor onszelf het Tolhuis geboekt).

2008

Sfeervol en geweldig gelegen

Naber. A
10-10-2008

Erg leuke accommodatie, midden in het dorpje Orvelte met zijn ambachten, musea en souvenier winkeltjes. De Borckerhof is een groepsaccommodatie waar je zoals wij met een vriendengroep terrecht kunt maar waar je ook met een bedrijf naartoe kunt om te trainen. Wij zaten in boerderij 3 met 20 pers. we hadden een mooie recreatiezaal in landelijke stijl met heerlijke leren stoelen. Je hebt een eigen keuken waar je zelf kunt koken maar wij hebben ons laten verwennen, en ons laten verzorgen, dan wordt er voor je gekookt. De slaapkamers waren 2 pers. met eigen douche en toilet. Echt een aanrader om met een groep te verblijven, vooral in het hoogseizoen wanneer alles in het dorp geopend is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof in Orvelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof scoort een 8.94 uit 10 op basis van 10 reviews.