Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof

11 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof

• 2019
    9Annie de Jong15-01-2019

Prachtig ruim huis

Gezellige boerderij gelegen in een museumdorp Ruim opgezet huis met 10 slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Bij aankomst werden door de vrouw des huizen ontvangen,kreeg een rondleiding door het huis. Het is een familie bedrijf ,zijn erg behulpzaam. We hadden een ontbijt,lunch en diner geboekt. Het restaurant was eigenlijk dicht , top dat er toch gebruik van mochten maken, Was vanuit het de boerderij woning maar 5 minuten lopen . Het eten een 3 gangen menu was zeer smakelijk en goed en netjes opgediend. Nette bediening met een uitleg over het eten. Omgeving zit in het museumdorp waar leuke dingen te doen zijn zowel voor kinderen maar ook voor volwassenen ,bakkerij ,kleine dieren zoo Bossen waar je heerlijk in kan wandelen Emmen groot overdek winkelcentrum met voldoende parkeer gelegenheid, dierentuin in Emmen ,Westerbork . Eigenlijk is er voor ieder wel wat te doen vooral als je met een grote groep bent.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Piet. Erica19-02-2018

Voor een gezelschap of bedrijfsuitje

Super mooie lokale, Veel vrijheid of je thuis bent.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Ineke Robart10-01-2018

fantastische accommodatie in prachtige omgeving

Moderne schone en ruime accommodatie die van alle gemakken voorzien is. De gastvrije en behulpzame eigenaars zorgen ervoor dat je een onbezorgd verblijft hebt in "de Borckerhof". Zorg voor goede wandelschoenen want je kan prachtige wandelingen maken. Ervaar de rust en de ruimte van deze mooie omgeving. We hebben met elkaar genoten van ons verblijf in Orvelte. Een aanbeveling om hier met familie en/of vrienden naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Teamuitje16-11-2017

Fantastisch!

Wij konden ons door de foto's op de site niet een goede voorstelling maken van het huis, maar waren zeer positief verras. Mooie slaapkamers met allemaal eigen badkamer, ruime huiskamer met diverse gezellige zitjes. Heel handig een aparte eetkamer en de keuken was goed voorzien. We werden zeer vriendelijk ontvangen en toen de afwasmachine en 's avonds mee stopte, hebben ze er meteen een nieuwe ingezet. Echt een aanrader voor groepen dit huis!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Horzel08-06-2016

Prachtig weekend gehad top

Het is een prachtige locatie we hebben met de familie met 13 volwassen en 11 kinderen van 1 tot 17 jaar in de Borckerhof 1 een weekend vertoeft. Het is een zeer groot en mooi gebouw boven gaan ze volgend jaar nog verbouwen dus dat word nog mooier. Het is van alle gemakken voorzien. Royale woonkamer met 3 koelkasten voor drinken. In de keuken grote koelkast en vriezer. vaatwasser die met 8 min klaar is. Verder is het een prachtig natuur wanneer je de boerderij uit loopt en natuurlijk het dorp is heel bijzonder. Bij slecht weer is het nog steeds fijn om met zijn alle binnen te zijn. Er zijn spelletjes en er is een speeltuin. Je kan heerlijk buitenzitten. Wij hebben enorm genoten.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Familie Aarse18-05-2015

Prachtig, groot en 'idyllische' omgeving

Wij laten niet snel een recensie achter. Maar dit is voor groepen tot 20 personen met kinderen in alle leeftijden (van 5 t/m 19 jaar) een perfecte locatie (Borckerhof 2). Mooie, nieuwe slaapkamers boven met eigen douche en toilet, ruime huiskamer met tafeltennistafel en wifi en buiten waan je je in het Holland van de 18e eeuw.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Jan26-04-2013

Ideaal voor familieweekend

Afgelopen weekend met de familie heerlijke dagen doorgebracht in de Borckerhof 2. Onze groep bestond uit 15 personen in de leeftijd 4 tot 80 jaar. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en de boerderij was pico bello in orde! Ligt midden in het dorp maar toch ook heel rustig. Prachtige uitvalslocatie voor fietsen en wandelen dus dat hebben we ook veel gedaan. Ontbijt en lunch is goed geregeld met ruime keus en voldoende van alles en de warme hap is ook prima. De prijs/kwaliteit is gewoon goed als je met zoveel mensen bent en alles geregeld is. De kamers zijn niet luxe maar wel netjes. De bedden slapen goed. Douches en toiletten schoon en prima in orde. En iedereen had het naar zijn zin, vanaf de kleinste kinderen tot en met oma en opa. Aanrader!!!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8de hek17-03-2013

Leuke groepsaccommodatie

Wij hebben met 6 gezinnen, 12 volw. En 7 kinderen in borckerhof 2 verbleven, een ruim opgezette omgebouwde boerderij. De boerderij heeft een ruime eetzaal. Ruime woonkamer met bar, het sanitair was netjes en schoon maar gedateerd. De meeste slaapkamers zijn voorzien van stapelbedden. Maar de kwaliteit was prima. Kortom een prima accommodatie. Het weer viel alleen een beetje tegen, maar er was voor de kinderen voldoende ruimte binnen om te kunnen spelen met loopauto etc. Buiten staat een speeltoestel en voetbalveldje. En bovendien zit je midden in het dorp orvelte.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Joop22-04-2010

geweldige groepsaccomodatie

De Borckerhof heeft een zee van ruimte. Fraai ingerichte woonkamer en een van alle gemakken voorziene grote keuken, waar het prettig koken is voor een grote groep. De keuken was zelfs groot genoeg om groeps-kooklessen te geven.

Iedere groeps accomodatie zijn eigen "erfterras" met voldoende tuinmeubilair. De service en hulp van beheerder Wim en zijn echtgenote maken niet alleen dat je je een welkome gast voelt, maar ook dat je je er thuis voelt

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Vera Smits (toneelgroep Trivelino)12-02-2010

een aanrader1

Wij hebben met een groep van 30 personen een midweek in september in de Borckerhof doorgebracht, en het was in een woord geweldig. De liggging midden in Orvelte is natuurlijk al leuk, en als je , zoals wij lekker weer hebt, kan de vakantie niet meer stuk. Ook de verzorging was prima. Al het eten was echt vers en met "liefde"" klaargemaakt. Koffie en thee (met een koekje erbij) waren ook zeer ruim voorradig, en de spullen voor ontbijt en lunch werden constant bijgevuld. Ook werd er door de mensen van Borckerhof meegedacht en meegeleefd. We hebben aan het eind van ons verblijf een toneelvoorstelling opgevoerd in het dorp, en daarbij zijn we flink geholpen. Kortom voor herhaling vatbaar. (Wij gaan al een klein beetje op herhaling, want we hebben dit jaar voor onszelf het Tolhuis geboekt).

Gereisd met vrienden in september 2009

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Borckerhof info