Bed and Breakfast B & B op 1

BedAndBreakfastWeer vandaag24°15°
9,8

7 reviews over Bed and Breakfast B & B op 1 in het Nederlands

Heerlijke plek in prachtig dorp

Boudewijn en Martha
14-7-2017

Een mooie, heel ruime kamer met een heerlijk bed en ruime badkamer met douche en toilet, alles brandschoon. Zeer vriendelijke eigenaar, erg behulpzaam. Prima ontbijt geserveerd op de kamer. Koffie/theehoekje en koelkast op de kamer. Vind maar eens zoveel service voor die prijs. Op de accommodatie niets aan te merken, een dikke tien!

Enig nadeel, voor ons als rolstoelgebruiker is de bestrating. Het zijn keitjes, mijn man kan nog wel een klein stukje het erf oplopen, maar als dan niet kan, is een rolstoel duwen een hele uitdaging. Dat is overigens in heel Orvelte zo, langs de zijkanten duwen gaat nog wel, maar onze driewieler scootmobiel zou daar zeker omgaan.

Geweldig

saucier59
29-9-2016

B en B op1 is een uitstekende bed en breakfast op een bijzonder mooie locatie(rust). Vriendelijke ontvangst en een mooie schone kamer met koffie-en theezetfacilitieiten. Het uitgebreide ontbijt wordt op een serveerwagen op de afgesproken tijd op de kamer gebracht. Niks negatiefs kunnen ontdekken dus een welverdiende 10!

Heerlijk genieten.

Chris
29-9-2016

In een prachtige omgeving gelegen erg goed B&B. Prima verzorgde kamers en keurige badkamer in een bijgebouwtje achter de voormalige boerderij. Prima ontbijt, hartelijke ontvangst en enthousiaste en zorgzame gastvrouw. Mijn partner is rolstoelafhankelijk, alles is passend voor een rolstoel van 70cm breed.

Orvelte is een klein monumentaal dorpje, leuk gelegen. Enig minpuntje is het slechte wegdek voor de rolstoel door het ongelijk liggen van de stenen en kinderkopjes op het erf.

Verder is het een prachtige omgeving met prachtige fietspaden. Hiervan hebben we veel gebruik gemaakt.

Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse, mooie kamer met landelijk uitzicht. Kamer is ruim, schoon, prachtige ruime badkamer met rainshower. Verder mini koelkast, tv en kingsize bed. Alles is schoon en geeft je echt een gevoel van er helemaal uit zijn.

Absoluut fantastisch.

Ronald van Delft
27-9-2015

De kamers zijn zeer schoon en ruim, het ontbijt is uitgebreid en de eigenaresse heel vriendelijk. Daarnaast is het dorp Orvelte ook zeer leuk. Wij kunnen niets negatiefs verzinnen en de kans is groot dat we hier opnieuw zullen verblijven.

Relaxed genieten

fam Planken
22-8-2015

Een vriendelijk welkom door de gastvrouw,waardoor je direct een warm thuis gevoel kreeg.

De kamer en badkamer waren keurig ingericht en schoon en het ontbrak hier aan niets.

S,morgens een zeer uitgebreid ontbijt met een krantje, dat op de kamer genuttigd kon worden.De minibar was rijkelijk gevuld , tegen betaalbare prijzen .Tevens elec fietsen te huur tegen een kleine bijdrage. Een aanrader voor een weekendje Orvelte.Kom zeker nog een keer terug.

Een aanrader

Wil Jochems
5-4-2015

De B & B ligt in een mooie omgeving in het monumenten dorp Orvelte.

Zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam, verzorging laat niets te wensen over.

Super ontbijt en mooi ingerichte kamer.

We gaan zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B & B op 1 in Orvelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B & B op 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.