Speelstad Oranje

7.8Goed

0.1km van centrum

• 9Fam Renders01-09-2015

Super

dit was onze derde ( en heel erg jammer dat het sluit ) dus ook laatste keer. Personeel deed wat mogelijk was. We hadden geluk met weinig drukte en de kinderen ( 9 t/m 13 ) vonden het nog steeds erg leuk! ( vooral spookhuis en bootjes )

augustus 2015

• 6Anoukert16-08-2015

Matig, voor kinderen fantastisch.

De kinderen (6,4 en 0) hebben hun ogen uitgekeken en willen het liefst morgen wel weer. Wij vonden het na de bezuinigingen een stuk minder. Speelstad heeft nu een tijdschema voor de attracties. Het op de klok moeten kijken om in een attractie te kunnen maakt het er niet leuker op. Daarnaast zijn veel onderdelen stuk of zeer versleten. Als allerlaatste mis ik de Burgemeester van speelstad. Fantastische herinneringen van vroeger maakte het nu niet meer waar. Desalniettemin wel een oké uitstapje met de kinderen.

mei 2015

• 4Johan Langelaar30-07-2015

een keer maar nooit meer

Omdat het slecht weer was leek dit een mooi uitje, overdekt en attracties. Helaas viel het nogal tegen, attracties die vlak voor je neus worden gesloten, leg dat maar eens aan je (kleine) kinderen uit. Bij enkele attracties werkte de bewuste medewerker ernstig op z'n gemak. Het duurde ruim een halfuur voordat ik 2 kopjes koffie en een fristi had bemachtigd en betalen middels plastic muntjes wat ook niet erg handig is. Nu begreep ik dat het speelstad oranje eind oktober haar deuren sluit, dit is zeker te merken, personeel straalt dit ook uit. Entree prijs opzich niet erg hoog maar wel als je het na een uur of twee wel hebt gezien, parkeren is gratis, dat dan weer wel.

• 5Anita29-07-2015

Matig...

Twee jaar terug zijn we er voor het eerst geweest. Vandaag voor de 2e en laatste keer. Wat een teleurstelling vergeleken met 2 jr terug. Een aantal leuke attracties voor jonge kinderen ( 3! draaimolens En het reuzenrad zijn verdwenen. ( kostenbesparing, minder personeel nodig??) En bij een andere populaire attractie ( de zeppelins) zijn maar zeer weinig zeppelins in gebruik. Een groot deel staat op slot. Lange rijen voor deze attractie. En de attracties die er nog wel zijn zijn maar zeer beperkt open.

Personeel vond ik vriendelijk en behulpzaam. Doen ook wat ze kunnen met hun beperkte mogelijkheden. Lees: veel te weinig personeel!!!!!!!! Deze week is het erg druk hoorde ik. Eigenlijk onverantwoord met 6 man personeel en honderden (jonge) bezoekers..

Wc's waren vandaag redelijk schoon. Onze kinderen van 4 en 6 jaar hebben enorm genoten vandaag. En daar ging het om. Maar wij als ouders...

• 4Henk27-07-2015

Bezuiniging merkbaar

Moet draaiende gehouden worden met een minimum aan personeel. Atracties maar 20 minuten per uur open omdat het personeel moet roeleren. Wc's worden overdag niet schoongemaakt lijkt het. Om 2 uur eten voor de 3 kinderen bestellen. Het heeft 5 kwartier geduurd voor het klaar was door het gebrek aan personeel ( 3 kwartier in de rij en een half uur voor het klaar is), en dan kun je nog een half uur in de rij om wat te drinken bestellen. Het wordt gesloten en dat is maar goed ook, is niet meer wat het geweest is.

• 7Maria L.16-07-2015

Leuk, erg rustig

Leuk voor kinderen tot 8/9 jaar. Leuke middag gehad. Het was erg rustig. Zowat uitgestorven. Medewerker gaf aan dat het per 1 oktober definitief gaat sluiten.

• 7carla lokers09-05-2015

leuk voor de kinderen

Goed en gezellig in die pipo woningen.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Genieter06-05-2015

altijd goed

zeker voor een regenachtige dag veel vertier voor jong en oud

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Judith17-04-2015

Leuke middag gehad

We hebben ons hier goed vermaakt

maart 2015

• 6Ronald Klijnstra14-02-2015

Viel tegen

Alles was alleen maar open van... tot... 20min per attractie. Begeleiding kwam later en korter open. Helaas ook geen all you can eat meer.. waren er met 10 pers waarvan 4 kinderen tussen 4 en 7.

februari 2015

10 van de 227 reviews gezien