Bed & Breakfast De Klenkerhof

8.6FantastischScore uit 5 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over De Klenkerhof

• 9Jan en Ria14-08-2012

Heerlijk weekendje gehad

Weer een heerlijk weekend doorgebracht in Drenthe en zoals gebruikelijk weer deze B&B geboekt. Want wat is het heerlijk om na een dagje wandelen/fietsen op een nette schone kamer te komen, waar een prima bed op je staat te wachten. En dan 's morgens verfrist opstaan en na een douche, genieten van een lekker ontbijt in de blokhut.

• 9Linda van Veldhuijzen13-08-2012

Verblijf met paarden, een absolute aanrader!

Wij verbleven hier 2 nachten tijden een weekend paard rijden. Nette kamers, goed ontbijt, met elke dag een gekookt eitje en jus d'orange. Dit werd geserveerd in de knusse blokhut. De paarden mochten in de wei, hier hoefde we niks extra's voor te betalen! 's ochtends werden we uitgezwaaid, en op de foto gezet, die we nagestuurd kregen! Kortom, erg vriendelijke mensen, die er alles aan doen je naar de zin te maken!

• 8Jannie13-08-2012

ideaal voor fietsers

Eekhoortjes lopen over het erf, leuk om naar te kijken.

• 9i.c13-08-2012

Het lijkt op thuis komen.

Reeds diverse malen gebruik gemaakt van deze leuke B&B. We zijn altijd prima ontvangen en konden in ons bedje lekker uitrusten, na een dagje fietsen in de geweldige omgeving. Geen luxe kamers, wel schoon en netjes.

• 8Beatrix Copier12-08-2012

Fantastische plek

Een warm onthaal; prettige kamers; altijd koffie en thee; uitgebreid lekker ontbijt in sfeervol tuinhuisje. Een plek om terug te komen!

• 0Anja Tenholter17-06-2012

Nooit meer

We zijn afgelopen weekend met 11 personen geweest. Ligging was zeer goed ten opzichte van onze feestlocatie waar wij waren. Daar was alles ook mee gezegd. Bedden waren slecht. Veel te hard. Met meerdere mensen 3 of 4 de kamer delen is vervelend. 1 douche op 11 mensen... Veel te lang wachten op elkaar. Ik heb de douche beurt dus maar overgeslagen. 2 van ons sliepen in de huifkar buiten. Ook dat was niet prettig. We braken bijna onze nekken om in dag ding te komen en in de nacht is het dus ook niet handig om even naar het toilet te kunnen gaan. We hebben geen ontbijt genuttigd. Ik heb ruim een week eerder aangegeven dat we niet van het ontbijt gebruik zouden maken maar er weer niet gecompenseerd. De prijs was dan ook belachelijk hoog. Meer dan 25 euro p.p. per nacht. De overnachting met de geboden faciliteiten was niet meer dan 10 euro p.p. waard. Daarbij waren de mensen nog eens zeer onvriendelijk en snauwerig. Geen prettig verblijf gehad en niet voor herhaling vatbaar.

Bed & Breakfast De Klenkerhof info

Building information