Géén boekingskosten

Meer camping info

455 Reviews over 't Vlintenholt

• 9Paul20-09-2022

Fijne “bos”camping !

Ben je op zoek naar een fijne natuurcamping ? Dan is dit een aanrader. Autovrij, dus kindvriendelijk. Groot speelveld voor de kinderen. Ruime plaatsen (aan de rand voor rustzoekers) Sanitaire voorzieningen zijn prima in orde. Ze werden tijdens ons verblijf keurig schoon gehouden. Winkels op korte fietsafstand. De N weg die langs de camping loopt is hoorbaar, maar hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Wij komen weer terug.

• 8Sanne09-09-2022

Fantastisch!

Heerlijke camping midden in het bos. We waren op deze camping tijdens een hittegolf en onder de bomen was het lekker koel. Ruime plaatsen en zeer overzichtelijk voor kinderen. Grote speelplek op een ruim veld met daaromheen kampeer plaatsen. Vriendelijke eigenaren en leuke kids club (aantal dagen per week geopend). We hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten! Hartelijk dank!!

(Enige nadeel is de weg die je kan horen indien het windstil is op de camping).

• 6Eetgelegenheden
  • 8Meinie07-09-2022

Prachtige boscamping, heel veel ruimte per plaats!

• Midden in bosgebied
    • Veel wandel- en fietsmogelijkheden
    • Geluid van de N34
    • 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Ruben05-09-2022

Heerlijk rustige en mooie camping

Hele mooie en rustige camping die vooral heel geschikt is voor (jonge) kinderen. Grote staplekken, autoluw, veel groen en heerlijk veel schaduw omdat je midden in een bos staat wat de temperatuur een stuk aangenamer maakt midden in de zomer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel ook. We waren wel blij dat we vrij achteraan stonden, want dichter bij de N-weg zou ik toch best hinderlijk vinden. Op zich goed mee te leven, maar geluid van met name vrachtwagen op de achtergrond blijft beetje zonde t.o.v. de schoonheid van de camping zelf. Op sommige dagen was er uurtje kidsclub wat er erg leuk was, maar zou helemaal top zijn als dit elke dag was. We misten wel een eetgelegenheid op de camping zelf. Er was geen zwembad, maar die hebben we ook niet perse gemist.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9PLJ05-09-2022

HEERLIJK

Mooie camping, veel bos, mooie veldjes, ruime plaatsen, genoeg privacy, goeie wc gebouwen, prachtige ligging, heerlijk rustig, zeer prettige eigenaren, goede faciliteiten.

• 9Rob Marcus03-09-2022

Prima tijd gehad

Ruime plekken, auto vrij. Schoon sanitair. Prettige behandeling

• 8Hofman01-09-2022

Rust,ruimte,natuur ,,Genieten"

Prachtige schone camping midden in de bossen,heerlijk genoten van ons verblijf in de tiny house. Klein maar fijn,alles wat je nodig hebt is aanwezig. Aanrader om ook fietsen te huren bij fietspunt exloo,Drenthe is te mooi om alleen met de auto doorheen te rijden.

• 5Jacqueline31-08-2022

Fijn, maar zonder Vakantie Anders

Wij zijn al eerder op de camping geweest vanwege de mooie ligging. Je kunt vanuit de camping prima wandelen en fietsen. Om de drukte vanuit het westen even te ontvluchten gaan we hiernaar toe voor rust en ruimte. De ruimte is gelukt met de rust iets minder. Dit was niet omdat het druk was op de camping maar omdat er aan de andere kant van de camping een groot gedeelte van de camping aan Vakantie Anders was verhuurt. Anders was het zeker wel en dan niet positief bedoeld. Wij hebben ons niet alleen verbaast over het onverzorgde van Vakantie Anders maar hebben ook last gehad van het luide geluid van de Bongo's. De eigenaar had aangegeven dat het maar een kwartiertje per dag zou zijn. Helaas werden dit wel 5 kwartier. Naar ons idee is Vakantie Anders geen visite kaartje voor je camping. In de groepsaccommodatie namen ze het helaas ook niet zo nauw met het geluid. Wil je in 2023 gaan bel eerst of Vakantie Anders er ook is!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Roel30-08-2022

Perfect om te fietsen of wandelen

Ruim opgezette boscamping, met ‘Prive’-plaatsen in het bos of op een groot grasveld. NB weinig ‘vertier’ op/rond de camping; dus heerlijk rustig.

• 9Saskia Hak28-08-2022

Rust en natuur.

Nette camping met ruime plekken. Sanitair is netjes. Een prachtige uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen. Je kunt zo van de camping het bos in. Er zijn binnen een straal van 6 km veel restaurantjes en andere horeca. Wij zouden zeker weer gaan. Het enige minpuntje is dat je N34 hoort, maar ons is dat behoorlijk meegevallen. Kinderen hebben er veel ruimte om te spelen. Voor de tent of op het grote veld.

Camping 't Vlintenholt info

Camping-informatie