9,2

114 reviews over Camping 't Vlintenholt in het Nederlands

wij vonden het fantastisch!

Joop avn Rossum,
21-1-2019

Rust en ruimte zijn de woorden die betrekking hebben op deze camping.

Er zijn velden met ruime staanplaatsen, maar ook individuele velden.

Voor de natuurkampeerder zijn er plaatsen zonder elektriciteit, wat toch uniek te noemen is tegenwoordig.

Een speelweide met toestellen voor de kinderen.

Schoon en voldoende sanitair.

Er is een boomhut om in te overnachten, alsmede een soort Pipowagen. De lokale bakker bezorgd dagelijks het bestelde brood.

We hebben genoten!

Jan van Doornum,
27-12-2018

Kamperen op ‘t Vlintenholt doen wij al heel wat jaren in het voor – of naseizoen. Nog niet eerder hadden wij gebruik gemaakt van de groepsaccommodatie. Ons 40 jarig huwelijks jubileum leek een uitstekend moment om de groepsaccommodatie voor twee nachten te huren samen met onze kinderen en kleinkinderen. Het was vlak voor kerst en sfeervol versierd. Voor ons was er een grote bos bloemen als felicitatie. Voor onze kleinkinderen was de accommodatie een groot overdekt speelparadijs. Rennen, spelen met het aanwezige speelgoed, verstoppertje spelen en geheime plekjes ontdekken. Mede door de uitstekende faciliteiten die deze accommodatie biedt kunnen we rustig stellen dat ons verblijf hier een succes werd. Dank, Gerlof en Christel!

Gereisd met vrienden in december 2018

mooie boomhut op een (bijna) prive-terrein

Lenna,
24-9-2018

Eind september op een bijna verlaten camping sliepen wij hier in de boomhut en dat was voor ons een geweldige ervaring !

Ontzettend genoten van de rust,de sfeer in de boomhut en de omgeving.

Vanwege het grillige weer (regen en wind) hadden wij een kacheltje in de boomhut gekregen wat het verblijf extra cozy maakte !!

De eigenaars hebben we niet gezien,maar de sleuteloverdacht en het telefonisch/mail-contact ging prima.

Wij komen zeker weer een keer terug ! :)

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch. We komen zeker weten terug 😊

Familie,
24-8-2018

Wat een fantastische camping. Leuke spontane eigenaren en de kids van hen leiden de kidsclub al net zo goed. Mooie ruime plekken en zeer goed sanitair en speel gelegenheid voor kinderen. Ook de service voor eten etc is prima.

Het is een echte aanrader om hier eens naar toe te gaan. Echt rustig camperen midden in het bos.......voor je naar het buitenland gaat....eerst hier maar eens proberen👍topcamping❤

Echt de moeite waard en zeer zeker ook niet duur. Plaats waar je wilt staan is vaak zelf nog uit te zoeken ook.

Onze zeer positieve ervaring willen we jullie niet onthouden. Toppers zijn het....dit hele gezin

Wij komen zekere weten weer terug voor een derde keer.😀

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping in de natuur met veel rust en privacy.

Arie kuperus,
16-8-2018

Fantastische camping met mooie , ruime plekken in het bos of op het veld. Alles heel goed verzorgd, bv centrifuge. Geen auto’s op het terrein. Enige minpunt is de ruis die de nabijgelegen provinciale weg geeft.

Valkjes,
13-8-2018

Een aanrader voor mensen die de natuur en rust waarderen,

Alles prima geregeld !!!!!!

Heerlijk weekje weg

Cobie en Tessa,
12-8-2018

Een heerlijke camping in het bos zonder gedoe. Snachts kun je er zelfs een prachtige sterrenhemel zien. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de buurt kan je mooi wandelen. Ideaal om een weekje te ontspannen. We raden deze camping zeker aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Bijzondere ervaring

Familie Boeve,
7-8-2018

We hebben twee overnachtingen gehad in de boomhut. Heel erg genoten van de rust en prachtige omgeving. Wij komen zeker weer!!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk uitgerust.

Laura ❤️ Martijn,
2-8-2018

Mooi gelegen camping met beschutte plekken. Heerlijk om tot rust te komen in de natuur.

De communicatie met de eigenaar kan beter. Zowel over de mail als de whatsapp.

Gereisd met partner in juli 2018

Super rustige camping middenin het bos.

Corine,
25-7-2018

Heerlijke bosrijke omgeving. Je zit echt in het bos. Vriendelijke eigenaren en leuke dochters die de kids tussendoor ook vermaken. Leuke voor kleine avontuurriertjes insecten genoeg . Met echt warm weer moet je even de camping af om het water op te zoeken. Voor de rest is er heel veel te doen in de omgeving zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vlintenholt in Odoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vlintenholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.