Vakantiehuis Norger Erven

5 reviews over Vakantiehuis Norger Erven in het Nederlands

Leuk, maar niet brandveilig

ericoversluis
14-11-2012

De accomodatie ligt erg leuk in het mdden van het dorpje Norg. Geweldig is ook de speelschuur waar een barretje, een tafeltennistafel, voetbalspel en biljart zijn. De accomodatie is te schakelen waardoor je met grotere groepen er kunt zijn. Op zich is het een hele leuke accomodatie.

Een groot nadeel is echter de brandveiligheid. Ik heb mij niet veilig gevoeld in de slaapkamer en ik ben bang geweest voor de kinderen in de kinderslaapkamer (ca 4 m2). Ik vraag me af of de brandweer deze accomodatie beoordeeld heeft en er de goedkeuring voor gegeven heeft. Vluchtwegen zijn er niet en bij brand zul je je via kleine velux dakramen naar buiten moeten zien te werken. Ondanks het blusmateriaal dat aanwezig is ga je het niet redden om met zijn allen veilig buiten te komen.

Briljante woning!

A.C. Noordman
17-1-2011

Jeugdsoos Reload is met 14 personen in vakantiehuis Norger Erven verbleven. De ligging van het huis is geweldig alle voorzieningen (bv. supermarkt, zwembad)op loopafstand van de woning. In de 'speelschuur' naast het huis stond een biljarttafel een tafeltennistafel, sjoelbak etc genoeg om je een weekend mee te vermaken!

Het huis op zich is fantastisch voor een groot gezelschap, genoeg ruimte en praktisch ingedeeld. Ook van het bubbelbad is volop gebruik gemaakt :)

We hebben het leuk gehad, echt een aanrader!

Wel oke!

Chrisje
15-9-2010

Qua indeling een prima huis, genoeg ruimte.

Wel wat gedateerd qua inrichting, maar vond dit niet echt een probleem.

Als minpuntje: wat weinig badsanitair en vochtig.

Buiten kan je lekker lunchen en eten, onder de appelbomen.

Verder vlakbij Assen.

Prima te doen voor een midweekje

B&E
15-8-2009

Leuk opgezet appartementencomplex in oude boerderij. Wij verbleven in het voorhuis met 10 personen, ruimte genoeg dus. De ligging vlakbij het centrum is geweldig, evenals de supermarkt op 50 meter afstand (en het leuke kleine antiekzaakje aan de Brink op 150 meter). Nadelig: de vochtigheid in het huis, als je een dagje was weggegeweest en alle ramen dicht moest doen ivm eventuele regenval, moest je flink luchten om de muffe geur weg te krijgen. Ook minpuntje: matige staat van onderhoud en de schoonmaak kan ook beter!

geweldige accommodatie

Jan Kuenen
11-6-2009

In april 2007 hebben we een lang weekeind verbleven in Norger erven (het voorhuis voor 14 personen).

De indeling van het huis is geweldig met diverse hoogteverschillen. De keuken bevind zich tussen de begane grond en de kelder in. De eetkamer is in de kelder.

In de woonkamer is een leuke Bedstee. verder is er een schuur bij de accommodatie met een biljart, een tafeltennistafel en een extra tv hoek.

Vanuit de achtertuin kijk je al tegen de supermarkt aan, erg handig voor boodschappen, je kunt met het karretje zo de boodschappen bij het huisje uitladen.

Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Norger Erven in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Norger Erven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Norger Erven scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.