Hotel Karsten ***

Weer vandaag2°-4°

79 reviews over Hotel Karsten in het Nederlands

Heerlijk genoten

Jesper Steenbergen, 3-11-2017

Onwijs lekker gegeten en heerlijk tot rust gekomen in dit hotel de bediening is erg vriendelijk

gewelding zeker nog een keer.

gert-jan, 1-11-2017

een ouderweets gezellig familie hotel. waar servise en vriendelijkheid nog van uit het hart komt ipv het boekje.

een dikke aanrader.

heerlijk vrienden weekend

weekendman, 1-11-2017

prima service lekker eten goede bedden

ouderwets gezellig familiehotel

Frank, 22-8-2017

Altijd gezellig een hotel wat niet tot een keten behoort.

Ietwat oudbollig maar gewoon gezellig, gastvrij en netjes.

Genoeg parkeerplaats in de buurt, ontbijt goed, moch alleen zelf je eitje bakken, wel grappig, maar daarvoor ga ik niet naar een hotel.

Kamers ogen wat ouderwets maar verder netjes en schoon, net zoals de badkamer.

Geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Fantastisch weerzien

Jan en Ingrid, 9-6-2017

Vanwege ziekte zijn we een tijdje niet in Norg geweest, maar afgelopen weekend was het eindelijk weer zover. En het weerzien was weer geweldig. Een heel hecht team van medewerkers wat door omstandigheden bij de eigenaar is aangevuld door zijn eigen dochters. Deze meiden hebben hun eigen carriére en studie op een laag pitje gezet om hun ouders in voor hun onzekere tijden qua gezondheid te ondersteunen. Maar ze doen dit met zoveel passie dat is echt super gaaf om te zien. Ik kan daar alleen maar heel heel veel respect voor hebben.

Als het aan ons ligt (en aan mijn gezondheid) zullen we er zeker volgend jaar weer zijn. Bedankt weer voor alles

goede ligging op de zon voor het terras en de eetzaal

de bediening is voortreffelijk en het eten erg goed voor elk wat wils

Gezellig knus hotel met leuke zitjes

Fam. Rovers, 30-4-2017

Gezellig en knus hotel. Het eten en drinken is goed.

Vriendelijk personeel, een hotel waar je je thuis voelt.

Een aanrader!

heerlijk gezellig hotel

Hellen en Sjaak, 3-4-2017

voor de 3e keer in hotel Karsten.

eigenaar kwam ons gelijk begroeten, alles persoonlijk en gezellige sfeer.

leuke zitjes en lekker eten.

zeker een aanrader.

Carla, 21-3-2017

Gezellig hotel.Met beneden in het restaurant een huiselijke, gemoedelijke inrichting. Je voelt je er thuis. Overal aparte zitjes om te lezen, te praten, spelletjes te doen, lekker borrelen, of lekker niks doen. Heel prettig was dat er dagelijks verse kranten lagen en zelfs de leesmap.Het ontbijt is uitgebreid en van goede kwaliteit. De warme maaltijd is uitstekend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben ons 25 jarig huwelijksfeest daar gevierd, met genodigden, en er zelf een weekend overnacht. Het was fantastisch. Niets was het personeel te veel. Heerlijk zittende stoelen overal. Uitstekende bedden, sliepen heerlijk, zonder pijn in je rug te krijgen. De kamers zijn wat sober, maar je bent daar toch om te slapen? Tv op de kamer. Alles is netjes en schoon en ruikt fris, zelfs de toiletten. Aan de voorkant kun je buiten zitten met terrasverwarming. Heerlijk bij koude of frisse dagen.

Hotel met aandacht voor de gasten

Cor, 8-7-2016

Kamers zijn iets gedateerd echter zijn schoon en hebben wat nodig is. Badkamer is wat aan de kleine kant maar voldoet. Ontbijt is ruim voldoende en het brood is vers.

Het diner is zeer smakelijk en het keuzemenu geeft voor ieder wat. Een absolute aanrader is het 4 gangen verrassingsmenu. Hier krijg je nooit genoeg van. Het personeel is zeer gastvrij en hebben voor iedereen aandacht. De lunches zijn alleen zeer gevarieerd en smakelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Karsten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karsten in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karsten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Karsten scoort een 9.25 uit 10 op basis van 79 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: