Camping Het Centrum Norg

CampingWeer vandaag22°18°
Camping Het Centrum Norg
7,9

9 reviews over Camping Het Centrum Norg in het Nederlands

Camping pal in het (rumoerige) centrum

Gustavo
14-6-2018

We verbleven hier 1 nacht op wandelvakantie.

Positief:

-goedkoop verblijf

-mooi groot grasveld

-net sanitair

-op 2 minuten van alle hotspots in Norg

Negatief:

-niet welkom geheten of verteld waar alles gevonden kon, 'je zoekt maar een plekje'

-geen recreatieruimte, geen fietsenhok, geen koelkast

-zeer veel dorpsgeluiden (grasmachine-concert)

Marijanne, eigenaar, 29-6-2018
Bedankt voor u review, jammer dat u het gevoel heeft gehad, dat u niet welkom bent geheten, Wij staan door onze kleinschaligheid juist voor gastvrijheid en gezelligheid. Wat betreft het geluid, denk ik dat u het niet helemaal getroffen heeft, de ervaring is dat mensen het zo fijn vinden om toch midden in het dorp te zitten en op de camping rust en stilte te ervaren.

Heerlijke rustige camping

Ep en Janna
15-9-2017

Nieuw sanitair, goed schoon. Midden in het mooie dorp Norg. Prachtige omgeving, mooie fietspaden. Supermarkt om de hoek.

Mooie kleine camping

Richard Saak
12-6-2017

Mooie kleine camping midden in Norg.

Vriendelijk ontvangst en nette en schone camping.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Klein minpuntje is de afhandeling van de betaling buiten aan het hek bij het huis.

Mooi en comfortabel B&B

EHW Woest
29-4-2017

Genoten gedurende onze week vakantie. Ruime kamers en badkamer. Comfortabele bedden. Goede wifi. Met chromecast mogelijkheid op tv. Prachtige omgeving. Supermarkt op 100m. Tropische zwembad vlakbij. Genoeg eetmogelijkheden. Twee pits elektrisch fornuis aanwezig. Koelkast.

Ruim, modern en schoon appartement

Esther en Pieter-Jan
1-1-2017

Het betreft een nieuw appartement in een afgesloten deel van het ruime woonhuis, met eigen voordeur, parkeerplaats en zitgelegenheid in de tuin.

Het appartement is ruim en modern ingericht, voorzien van keukentje inclusief koelkast, vaatwasser, twee elektrische kookpitjes en koffie- en theefaciliteiten.

Je kunt een tweede kamer bij boeken, zodat het appartement ook te gebruiken is door 4 personen.

De ligging is centraal gelegen in het gezellige dorp en de mooie natuur is vlakbij.

Verder op het terrein een keurig chalet voor 4 personen en een kleine camping met 17 staplaatsen.

De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben voor in de zomerperiode alvast een nieuwe reservering gemaakt.

Heerlijk

Nelenpeter
21-9-2016

Super leuke,kleine, gezellige camping. Sanitair is nieuw en schoon. Wifi is heel goed. Vriendelijke behulpzame beheerders. De ligging is echt uniek, midden in het centrum van het gezellige dorpje Norg, leuke restaurantjes en terassen. Supermarkt is om de hoek. Heerlijke uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Camping het centrum, eigenaar, 22-9-2016
Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling, Wij vinden het heel fijn, dat jullie zo genoten heeft bij ons. Wij zien jullie graag nog een keertje terug op onze camping.

Niet voor herhaling vatbaar.

H.Scholten
10-9-2016

Vriendelijke verwelkoming ! Mooie ligging in het centrum. Vlakbij de Coop en benzinepomp. Goede WiFi.

Maar de camping is het niet voor ons. Mooi sanitair en goede temperatuur maar niet schoon! Hopeloze kranen om je handen te wassen. Geen mooie grasmat zoals de website omschrijft. Bij regen een waterpartij die een paar dagen blijft!

Gemaaid gras blijft liggen en sjouw je mee naar binnen. Geen hulp van de eigenaren bij wateroverlast zoals oudere mensen (doelgroep) helpen vlonders voor hun waterpartij te leggen. Hadden hogere verwachting van deze camping.

Camping het centrum, eigenaar, 20-9-2016
Jammer dat u het niet naar u zin heeft gehad op onze camping. Er is deze zomer veel overlast geweest van het natte weer. Begin Oktober wordt het hele terrein voorzien van drainage. Vervelend dat u het sanitair niet schoon heeft aangetroffen, wij streven naar een schoon sanitair. Jammer dat u dit niet bij ons heeft gemeld, dan hadden wij hier zeker wat aangedaan. De houten vlonders hebben wij inderdaad beschikbaar gesteld bij wateroverlast op de plaats, waarschijnlijk was u ons net even voor. Wij zijn uiteraard altijd bereid om te helpen sjouwen met de vlonders.

Rustige camping, op loopafstand van het centrum

Peter Arends
19-6-2014

Rustige kleine camping met een vernieuwde sanitair, zeer schoon. WiFi gratis en eigenaars zeer vriendelijk. Ideaal gelegen in het centrum, winkels en eetgelegenheden op ca. 50 meter afstand. Komen zeker nog een keer terug.

geweldig

kvanderwal
4-6-2014

Prachtige camping om tot rust te komen, Kleinschalig.

Nieuw sanitair ,schoon, vriendelijke beheerders.

Van alle gemakken voorzien (kabel, wifi)

Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Centrum Norg in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Centrum Norg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Centrum Norg scoort een 7.91 uit 10 op basis van 9 reviews.