Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Centrum Norg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Centrum Norg voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 19 reviews

9FenomenaalScore uit 19 reviews
  • 9Waardering

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Het Centrum Norg

• 9Herman19-09-2022

Leuke camping midden in het gezellige Norg

Kleine maar leuke camping midden in Norg. Goed sanitair en super WiFi netwerk. Camping voorzien van drainage en alle voorzieningen op loopafstand. Enig minpuntje is dat de kabeltelevisie maar aan 1 kant van het veld werkt maar het WiFi netwerk maakt dit ruimschoots goed. Echt een aanrader.

• 9Adrie en Brenda28-07-2022

Leuke gemoedelijke camping

We werden bij aankomst heel vriendelijk ontvangen door Marijanne. Gemoedelijke en gezellige camping met schoon en modern sanitair (heren en dames gemengd). Centrum van Norg is op loopafstand met leuke restaurantjes. ‘t Wapen van Norg is een aanrader om te gaan eten. We hebben lekker gewandeld met de hond. Gevangenis museum Veenhuizen is vlakbij.

• 9Cor en Gerda10-08-2021

Gezellige en gemoedelijke camping en eigenaren

Leuke en gemoedelijke camping in het centrum van Norg, alles op loopafstand Samen met de hond heerlijk gewandeld rond Norg. Leuke fietstochten gemaakt. Vriendelijk welkom geheten door de eigenaresse Marijanne. Sanitair schoon en fris, jammer dat dames en heren niet gescheiden waren. Al met al een leuk verblijf gehad , zeker voor herhaling vatbaar .

• 9Fam. Zuidema13-07-2021

We hebben een ontspannen weekend gehad

Ondanks de volle camping hadden ze voor ons camperbusje nog een hoekje vrij waar we naar volle tevredenheid hebben gestaan met de sanitaire voorzieningen op steenworpafstand. Daarnaast is de ligging van de camping perfect zo aan de rand van het dorp, vlakbij een supermarkt met warme bakker en naar de wandel - en fietspaden in de bosrijke omgeving. De vriendelijke beheerders, altijd in voor een praatje, maakte het verblijf compleet.

• 9Jan en Fia Emans29-08-2020

3 weken Norg camping t centrum

wij hebben genoten van deze kleine maar gezellige camping. Mooie ruime plek , keurig schoon sanitair. Wat uniek is de ligging.... een super markt echt op 500 meter , voor onze hond een groot grasveld op loopafstand. Marjanne en Kor ( eigenaars ) zijn zeer vriendelijk en met alles behulpzaam. Eigenlijk hebben wij geen minpunten, het enige wat wij minder vonden was dat het sanitair niet apart voor dames en Heren was. Maar de verklaring hiervoor dat door de corona het beter te overzien was. Wij zullen deze camping met veel plezier aan iedereen aan bevelen

• 9De Jong / Greuter08-08-2020

uitgerust in een prachtige omgeving

Goede camping / schoon sanitair / prima ligging / aanrader

• 7MJ romero12-07-2020

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Prima verblijf, genoten van onze twee weken Twee kleine minpuntjes, het WiFi signaal is heel zwak en zodra er meerdere mensen opkomen is het afgelopen met het internet De douches hebben geen krachtige straal en laten zich beïnvloeden door het aantal gebruikers en de afwassers Wij waren er nog voor het hoogseizoen en het was niet druk op de camping Verder was alles netjes en schoon , overal vriendelijke mensen, zeker voor herhaling vatbaar

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Hamstra08-06-2019

Rust en prachtige natuur.

Fijne kleine camping, midden in het centrum van Norg, supermarkt om de hoek. Prachtige omgeving om te fietsen!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Gerard HF Ellerkamp14-04-2019

voorherhalingvatbaar

verblijf elk jaar 2x met camper voor en nazeizoen. Altijd met veel plezier, op nette c. prima toiletgebouw, ruime plekken. Centrum vlakbij

• 10Gerard HF Ellerkamp10-04-2019

voor herhaling vatbaar

super leuk / alles bij de hand int dorp / op zich druk centrum=maar weinig last(beetje achtergrond geluid) voorzieningen super

• 10Staat v/h sanitair

Camping Het Centrum Norg info