Bungalow Den & Duin

Tonen op kaart

27 reviews over Bungalow Den & Duin

• 2019
    10Luud11-10-2019

Zeer tevreden en klantvriendelijk. Top.

Rust en ruimte zijn voor ons de kernwoorden. We zijn nog uit de tijd dat het bungalowpark zelfstandig was. Hier hebben we 25 jaar geleden veel van onze vakanties met kleine kinderen doorgebracht. 6 jaar geleden voor het laatst met ons tweeën geweest. Nu dus voor het eerst onder ,,Norgerberg". Wat meteen opviel, was dat de klantvriendelijkheid, deze is behouden. Was een sterk punt waardoor we ons welkom voelde. De Witte Hoek ligt erg rustig, ook positieve ervaring. Verandert is autovrij zijn, nu kan je door een slagboom het huisje met de auto bereiken. Vroeger had zijn charme, vanaf de parkeerplaats met een kar met spullen naar je eigen huisje, nu, we zijn ook ,,iets" ouder, is de auto bij het huisje wel een extra luxe. Ook een goede bewegwijzering met doorsteek naar de camping, met faciliteiten. Biedt de mogelijkheid om effe een rondje te lopen voor het ontbijt en met een krantje terug te komen. Norg zelf ligt ook op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

8marianne16-09-2016

genieten van de omgeving en rust

heerlijk in het bos,privacy,rust,natuur en zwembad,kantine etc. vlakbij. dorp op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Sylvia Willemsen07-12-2013

Rust en ruimte in de natuur

Voor de 12e keer zijn wij in november op vakantie geweest in Bungalow Park Den & Duin. Een vakantie waar wij ons ieder jaar weer op verheugen, vanwege de rust de ruimte en prachtige natuur, die wij ondertussen in alle facetten hebben mogen meemaken. Alle bungalows zijn vrijstaand en hebben een eigen stukje natuur. In de bungalow is alles aanwezig wat nodig is voor een prettig verblijf. De beheerders zijn erg gastvrij en staan altijd klaar als hun hulp gewenst is. Onze voorkeur gaat altijd uit naar de Larixhoek een bungalow voor 10 personen. Door de jaren heen hebben wij de nodige verbeteringen aan de bungalow meegemaakt. Van losse gaskachels in de woonkamer en enkel glas (2001), tot centrale verwarming in alle kamers incl. de moderne badkamer en dubbelglas in alle ramen. Er wordt dus hard gewerkt aan de verbetering van de accommodaties. Niet alleen binnen, ook het park wordt netjes onderhouden, zodat de paden altijd goed zichtbaar blijven. Dit park is absoluut het bezoeken waard.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Jan Geerlings06-09-2012

Den & Duin.....Rust & Ruimte

Vanuit ons woonland Portugal gaan we elk jaar naar Nederland = elk jaar naar "Den en Duin": prachtige (wandel)omgeving en toch dicht bij de stad Groningen; voor een schappelijke prijs een kwaliteitsaccomodatie middenin het bos bij Ciska en Gijs.....we kunnen ons niets leukers bij de jaarlijkse sentimental journey voorstellen.

Gereisd met partner in april 2011

• 10Andra15-08-2012

Aanrader!

Als je eens wat anders wilt dan het standaard Centerparcs of Landal. Juist de kleinschaligheid van het park maakt het zo leuk. De beheerders zijn zeer gastvrij en leveren top service. Toen ik slecht nieuws over familie te horen kreeg, stond er opeens een bos zonnebloemen voor mij, om mijn dag wat op te vrolijken. Echt heel vriendeiijk!! Ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Het park staat midden in de bossen waar je heerlijk kunt wandelen. Het park zelf heeft geen eetgelegenheid, maar op nog geen 10 minuten wandelen is een bospaviljoen waar je goed kunt eten. Ook heeft het park geen zwembad, maar op 5 minuten lopen is een subtropisch zwembad. Op het park kan je kaartjes met korting hiervoor kopen. Overigens kunnen de kinderen wel met water spelen op het park, er is een waterpomp aanwezig speciaal hiervoor. Ook heeft het park een kleine leuke speeltuin (met baby schommel). De onderkomens zijn schoon en netjes. Wasserette is aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Roelie 08-08-2012

Voor herhaling vatbaar

De natuur is wonderschoon daar kun je ontzettend van genieten. Alles heel dicht bij Geweldige fietsroutes. overal maar 10 km. vanaf b.v. Assen Roden Leekstermeer Veenhuizen.Geweldig Lekker eten in de fijne restaurants helemaal niet duur. Dit is voor herhaling vatbaar. Lekker rustig en smorgens al die vogeltjes. Daar hebben wij van genoten.

• 9Marijon Wolters27-07-2012

Fantastisch park, Oase van rust en natuur.

Het was een bijzondere ervaring om op Den en Duin te zijn. Door de ligging van de huisjes in het bospark, heb je echt de beleving dat je in de pure natuur bent en iet op een vakantie park. Wij hebben in de zgn. monumentjes op het park verbleven en de huisjes doen hun naam eer aan. Je doet echt een stap terug in de tijd qua sfeer, echter wel met centraleverwarming boiler etc. Het huisje is eenvoudig maar op en top schoon en genoeglijk. Alles wat je nodig hebt om te eten en te koken is aanwezig. Ook al is voor ons de periode voorbij om met kinderen op vakantie te gaan voor jonge kinderen is dit park een oase van belevenissen waar ze ongestoord en in veiligheid kunnen spellen en ontdekken .Indien gewenst kun je gebruik maken van de broodjes service met de krant.

• 9BJ en Wies Robbe19-07-2012

Den en Duin in Norg

Vakantieparkt Den en Duin te Norg was voor ons een verademing. Ondanks het slechte weer (heel veel regen) hebben we met hond daar 3 weken mogen verblijven in een volledig gerenoveerde vakantiehuisje. Privacy is daar volledig aanwezig, je bent al in het bos, dus de wandelpaden zijn daar aansluitend. Het leuke dorpje Norg barst van leuke activiteiten en heeft alles wat een vakantieganger nodig heeft. Het huisje zelf (Dreefhoek) voldeed uitstekend, lekker schoon, ruim en licht. Als je deze punten meeneemt dan is de prijs in het hoogseizoen in vergelijking tot andere parken erg laag....... Dit park is geschikt voor jong en oud (slaapkamer en badkamer beneden).

• 9dijstelberge27-06-2012

Ruim, zonder poespas, persoonlijk

Het vakantiepark Den en Duin ligt prachtig in het bos, met veel ruimte tussen de huisjes. Je fietst zo vanuit huis de prachtigste routes in het Drentse en Friese landschap. Verwacht geen poespas, maar gewoon aardige en persoonlijke aandacht, rust, en respect voor de natuur. In Norg kan je zwemmen, schaatsen, en zijn prima restuarants te vinden. Kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan op het terrein. Kortom, altijd weer een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Martje Pool19-06-2012

Je bent er echt helemaal "uit"

Ik ben nu vier keer bij Den en Duin geweest en het is telkens een feest. Omdat de huisjes midden in een stuk bos liggen heb je direct een vakantie gevoel. Tegelijkertijd is het park toch gezellig en overzichtelijk, het geeft een vertrouwd gevoel. In de tuin van je huisjes hoor je de vogeltjes fluiten en kun je prachtig het bos in kijken, we hebben zelfs een hut gebouwd met uitzicht op de bungalow. Jonge kinderen kunnen er heerlijk vrij en veilig spelen voor oudersis er voldoende in het dorp (op loopafstand) en bij het nabijgelegen restaurant te doen. Daarbij is er op een paar minuten afstand een gezellig (overdekt) zwembad. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

11 tips over Bungalow Den & Duin

• Saskia de Gier, 09-05-2012

Op de website van Den en Dal staan erg veel mogelijkheden om een uitstapje te maken; dat hebben wij dan ook twee keer gedaan.

• dijstelberge, 27-06-2012

Eten: het Italiaanse Restaurant en het Wapen van Norg! Fietsen: Het Fochterloerveen, het Gevangenismuseum in Veenhuizen

• Annemieke v.d.Berg v.Saparoea, 06-06-2012

Ga er met kleine kinderen heen, die hebben niet meer nodig dan deze omgeving. Of als je van vogels (mn roodborstjes) houdt en uilen, die hoor je 's avonds ook. Begin van de avond kampvuur met marsmellows. Ook kunnen de kinderen er een quiz / speurtocht doen, op skelters rondcrossen en het gezellige binnenzwembad van Norg is op 10 fietsminuten afstand. Ook ideaal en overzichtelijk.

1 vraag over Bungalow Den & Duin

• Ineke de looze, 05-05-2018