Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Brummel in het Nederlands

De perfecte plek om tot rust te komen!

Paulien
17-2-2018

Ik heb een heel fijne tijd gehad in Brummel. Bij aankomst was alles schoon en netjes en viel gelijk de compleetheid van het huisje op; echt alles wat je nodig kan hebben is aanwezig! Vanuit alle ramen is het uitzicht prachtig, met aan de zij- en achterkant bos met allerlei vogels, en aan de voorkant bos met weiland waarin een groep paarden graast. Deze plek is echt heerlijk om tot rust te komen en een goede uitvalsbasis voor fietsen (zowel ATB-routes als verharde fietspaden) en wandelen.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk compleet huisje!

Jacqueline
26-7-2016

Een prachtige ligging van het huisje! Het enige wat wij missen is een magnetron.

Gereisd Met partner in mei 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Brummel in Norg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Brummel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.