Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

Meer vakantieparkinfo

24 reviews over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

• 9Reggy Jahreis19-07-2019

Lekker ontspanning na inspanning

Fijn en rustig park. Lekker dicht bij het TT circuit van Assen. Je kan hier verder lekker fietsen

• 8Activiteiten

Met oudere kinderen

• 10Mevr. Vos14-07-2019

Fantastisch!

Een prachtig groen en rustig park, genoten van de vele vogels en soorten bomen, het huisje was ruim, netjes en schoon, prima vertoeven met een terras en ruime privé achtertuin met onder andere een prachtige lindeboom, heerlijk tot rust gekomen en inspirerend. Accurate en sympathieke mensen van de receptie. Ik ga zeker nog een keer terug komen. Aanbeveler!

• 10Activiteiten

Alleenreizend

• 2Lia04-06-2019

Te vies voor woorden!

Het is er ongelofelijk vies in de huisjes!! Park is netjes en rustig. Voor ons was dit een goedmaker voor de kerstdagen, het huisje wat we toen hadden was te vies voor woorden. Daarom kregen we dit als compensatie aangeboden en zou het huis spic en span zijn.... niet dus, net zo vies helaas. Niet eens zelf durven koken omdat het vet wederom uit de afzuiger druipt....ben heel erg teleurgesteld. Je vertrouwd iemand op zijn woord, kan dus niet. Ziek in bed gelegen....

• 1Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9Familie M. Janssen02-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar. Wat rustgevend.

De term ontstressen is op de Drentse Vennen zeker van toepassing. Je komt aan in een prachtige bosrijke omgeving. Nadat je de oprijlaan van het park hebt verlaten en de auto staat op de parkeerplaats hoor je alleen maar vogels en het ruisen van de wind door de vele verschillende bomen. De receptie wordt bemand ( door een aardige mevrouw) die je alle informatie kan geven over natuurlijk het park maar ook over de omgeving. Het Drents Friese woud ligt in de nabijheid, het Focheloerveld en de Onlanden en de pittoreske dorpen Een en Norg en het hoofddorp Roden, liggen op fiets afstand. Wandelmogelijkheden te over. Het huis waar wij mochten verblijven was voorzien van alle luxe die je voor een verblijf van een week nodig had. In Roden heb je talrijke restaurantjes en eetcafe's, supermarkten, kortom voor ieder wat wils. Ben je een rustzoeker, fietsen of wandelaar, bezoek dan de Drentse Vennen en je komt echt ontstrest weer thuis.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 7De Vries16-02-2019

Mooi park maar strengere controle op inwoners

Jammer dat er criminele drugs verslaafden op het park wonen.

• 7Activiteiten

Zakelijk

• 2018
    9Monique Romijn25-09-2018

Heerlijk tot rust gekomen, een echt vakantiegevoel

Hele vriendelijke mensen bij de receptie. Rustig gelegen park in een mooie omgeving.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

• 8Familie Groenendijk23-09-2018

Heerlijke vakantie gehad. We komen graag terug.

Een prachtig park voor mensen die van natuur en rust houden. Behalve een speeltuintje voor jongere kinderen zijn er geen voorzieningen. Het park wordt goed onderhouden en de huizen zijn zo gelegen dat je volop privacy hebt. Gastvrije ontvangst door de beheerster. Uitstekende service. Vanuit het park wandel je zo een natuurgebied in. Voor boodschappen en eetgelegenheden kun je terecht in Roden en Norg, beide op ca. 8 km vanaf het park. In de omgeving is het fijn wandelen en fietsen. Tips: Drents-Friese Wold, Zuidlaardermeer, Dwingelder Veld. De steden Assen, Groningen en Leeuwarden zijn een bezoekje zeker waard. Wie van tuinen houdt kan naar de Hortus Botanicus in Haren, met o.a. een prachtige Chinese tuin. Rijdt je wat verder dan is Papenburg in Duitsland absoluut een bezoek waard. De Tourist Info is gevestigd in een traditionele driemaster. Vandaar kun je o.a. een excursie boeken naar de Meyer Werf waar cruiseschepen worden gebouwd.

• 5Familie de Jong-Schouten21-09-2018

Heerlijk rustig park

We hadden deze vakantie reeds in het voorjaar geboekt, we hebben gekozen voor een 6 persoons bungalow, volgens de site van touroperator zijn de 6 persoons bungalows “ voorzien van een luxe inrichting “ en daar hebben ze de plank volledig misgeslagen. We hadden huisje nummer 16 , de enige rietgedekte bungalow op het park, so far, so good. Wat ons meteen al opviel was hoe onverzorgd de tuin erbij stond, heggen die deze zomer nog niet geknipt waren, het groen groeide over het pad, een tuinset samengesteld uit 4 verschillende soorten stoelen en achter in de tuin lag een eettafel van binnen op z’n kant. Binnen werd het niet veel leuker, Versleten vloeren, oud meubilair ,overal spinnenrag, een keuken die op was , stukken eraf, inbouwoven was verwijderd, etc Idd , super aardige dame bij de receptie, ze kon niet alles oplossen maar heeft wel geluisterd, echter moet de eigenaar echt hier iets aan gaan doen, ga dus niet voor huisje no. 16 !!

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 8Marike14-05-2018

Gastvrijheid parkbeheerders is hier hartverwarmend

Buitengoed Drentse Vennen is een groenrijk rustig en klein vakantiepark. De bungalow (nr. 16) was ruimschoots voorzien van inventaris en had een ruime tuin. Wij waren er met een minder leuke reden (tijdelijk accommodatie nodig ivm zware operatie van onze vader in UMCG Groningen ). De beheerster en haar man hebben, toen ze dat hoorden , alles gedaan om ons behulpzaam te zijn tijdens ons verblijf. Hier was letterlijk sprake van gastvrijheid die de voor ons lastige dagen vergemakkelijkt hebben.

Met vrienden

• 10Fam05-01-2018

Fantastisch!

Prachtig park midden in de natuur Huisjes zijn heerlijk fris en schoon bij binnenkomst ruikt het erg lekker en fris!!

• 10Onderkomen

1 tip over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

• Niek, 28-07-2014

Als je kan kiezen zou ik dit nummer nemen (45).

6 vragen over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

• Mulder, 28-10-2016

Vuurwerkvrij park en omgeving

Voor onze zeer bange hond zoek ik een park. Deze ziet er geschikt uit. Is dat ook zo? Vuurwerkvrij park en omgeving. Hartelijk dank alvast

• A. Goossens, 08-08-2014

vissen

kan ik er ook vissen in de plas

• Jansenn00, 13-07-2014

wifi en honden

Is er gratis wifi? En mogen de honden los en in het water?

Niek, 28-07-2014

WiFi moet je betalen. 10 euro per week. Honden aangelijnd en niet in het water.

Vakantiepark info

• ZwembadBuitenzwembad