Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

Vakantiepark
Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten5,2

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Drentse Vennen voor je op een rij gezet:

19 reviews over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen in het Nederlands

Heerlijk tot rust gekomen, een echt vakantiegevoel

Monique Romijn,
25-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Hele vriendelijke mensen bij de receptie. Rustig gelegen park in een mooie omgeving.

Heerlijke vakantie gehad. We komen graag terug.

Familie Groenendijk,
23-9-2018
  • Onderkomen8

Een prachtig park voor mensen die van natuur en rust houden. Behalve een speeltuintje voor jongere kinderen zijn er geen voorzieningen. Het park wordt goed onderhouden en de huizen zijn zo gelegen dat je volop privacy hebt. Gastvrije ontvangst door de beheerster. Uitstekende service. Vanuit het park wandel je zo een natuurgebied in.

Voor boodschappen en eetgelegenheden kun je terecht in Roden en Norg, beide op ca. 8 km vanaf het park.

In de omgeving is het fijn wandelen en fietsen. Tips: Drents-Friese Wold, Zuidlaardermeer, Dwingelder Veld. De steden Assen, Groningen en Leeuwarden zijn een bezoekje zeker waard. Wie van tuinen houdt kan naar de Hortus Botanicus in Haren, met o.a. een prachtige Chinese tuin.

Rijdt je wat verder dan is Papenburg in Duitsland absoluut een bezoek waard. De Tourist Info is gevestigd in een traditionele driemaster. Vandaar kun je o.a. een excursie boeken naar de Meyer Werf waar cruiseschepen worden gebouwd.

Familie de Jong-Schouten,
21-9-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

We hadden deze vakantie reeds in het voorjaar geboekt, we hebben gekozen voor een 6 persoons bungalow, volgens de site van touroperator zijn de 6 persoons bungalows “ voorzien van een luxe inrichting “ en daar hebben ze de plank volledig misgeslagen.

We hadden huisje nummer 16 , de enige rietgedekte bungalow op het park, so far, so good.

Wat ons meteen al opviel was hoe onverzorgd de tuin erbij stond, heggen die deze zomer nog niet geknipt waren, het groen groeide over het pad, een tuinset samengesteld uit 4 verschillende soorten stoelen en achter in de tuin lag een eettafel van binnen op z’n kant.

Binnen werd het niet veel leuker, Versleten vloeren, oud meubilair ,overal spinnenrag, een keuken die op was , stukken eraf, inbouwoven was verwijderd, etc

Idd , super aardige dame bij de receptie, ze kon niet alles oplossen maar heeft wel geluisterd, echter moet de eigenaar echt hier iets aan gaan doen, ga dus niet voor huisje no. 16 !!

• Onderkomen8

Buitengoed Drentse Vennen is een groenrijk rustig en klein vakantiepark.

De bungalow (nr. 16) was ruimschoots voorzien van inventaris en had een ruime tuin. Wij waren er met een minder leuke reden (tijdelijk accommodatie nodig ivm zware operatie van onze vader in UMCG Groningen ). De beheerster en haar man hebben, toen ze dat hoorden , alles gedaan om ons behulpzaam te zijn tijdens ons verblijf. Hier was letterlijk sprake van gastvrijheid die de voor ons lastige dagen vergemakkelijkt hebben.

Fantastisch!

Fam,
5-1-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Prachtig park midden in de natuur

Huisjes zijn heerlijk fris en schoon bij binnenkomst ruikt het erg lekker en fris!!

Ingrid,
3-1-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park. Een compleet schoon huisje met een lekker zittende bank en stoelen. Goede bedden.

Wij zijn hier speciaal gekomen omdat het park vuurwerkvrij is, dit voor onze hond.

Mensen bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk. Er is een broodjesservice. Lekkere verse broodjes die in de ochtend aan huis gebracht worden.

Prachtige omgeving met leuke plaatsjes en wandelmogelijkheden.

Wij komen zeker nog eens terug.

Heerlijk!

E.
1-8-2016
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park. Veel mogelijkheden om de hond uit te laten. Huisje was heerlijk. De kinderen hebben genoten van de enorme grote tuin achter het huisje. Hier konden ze heerlijk voetballen. Het park was helemaal bezet, maar er was geen enkel geluid van anderen te horen. Voor herhaling vatbaar.

• Activiteiten8
  • Activiteiten8

Pluspunten: Prachtige omgeving op de grens van Friesland en Groningen. Veel recreatie en bezienswaardigheden. De rust is heerlijk in de omgeving maar ook op het park. Huisjes hebben veel privacy, hond mag mee. Veel uitlaatmogelijkheden in de omgeving. Heerlijke fietsmogelijkheden en een prima fietsroutenetwerk. Diverse prachtige plaatsjes welke allemaal hun eigen schoonheid hebben. Park en huisje zijn prima onderhouden. Inrichting is voldoende en bedden ook. Tuin is groot en meubilair is prima.

Minpunten:

Er zijn op het hele park niet voldoende prullenbakken aanwezig. Als je een hond bij je hebt kan je heel slecht je zakjes kwijt. Dit spoort niet aan tot opruimen.

Sommige dingen op het park ogen wel wat oubollig en kunnen makkelijk eigentijdser, maar geen problemen mee gehad hoor.

Huisjes zijn privé bezit, dus inrichting varieert sterk.

We hebben wel prachtig weer gehad die twee weken en dat maakt alles mooier en beter natuurlijk. Vrouw en kinderen (19/18) ook tevreden!

Niek
28-7-2014
  • Onderkomen8

De afgelopen 2 weken hebben we doorgebracht op de Drentse Vennen in Een. We hadden huisje no. 45. Een heerlijk vrijstaand huisje met een fikse tuin en voorzien van alle luxe (zelfs een kast vol met DVD's). Apart was dat je voor de WiFi afzonderlijk moest betalen (€ 10 p/w). Niet meer van deze tijd. Het park kenmerkt zich door de rust en eenvoud. Mooie uitvalplaats voor diverse excursies. Hoewel we een aantal moesten schrappen omdat de hond niet toegelaten werd (Gevangenismuseum en hunebedden museum). Het park was overigens voor een deel bezet door particulieren en werkmensen. Vol zat het sowieso niet dus dat maakte het nog rustiger dan al verwacht. Park is meer dan keurig onderhouden en de receptioniste is allervriendelijkst. Kortom een heerlijke vakantie in een snikheet Drenthe.

• Onderkomen8

Dit park ''de Drentse Vennen'' op de grens van Drenthe , Groningen en Friesland is een klein aardig park.

Leuke huisjes in een rustige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen in Noordenveld / Een, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.