Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen

Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen
8,5

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Buitengoed Drentse Vennen voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen in het Nederlands

• Onderkomen8

Buitengoed Drentse Vennen is een groenrijk rustig en klein vakantiepark.

De bungalow (nr. 16) was ruimschoots voorzien van inventaris en had een ruime tuin. Wij waren er met een minder leuke reden (tijdelijk accommodatie nodig ivm zware operatie van onze vader in UMCG Groningen ). De beheerster en haar man hebben, toen ze dat hoorden , alles gedaan om ons behulpzaam te zijn tijdens ons verblijf. Hier was letterlijk sprake van gastvrijheid die de voor ons lastige dagen vergemakkelijkt hebben.

Fantastisch!

Fam
5-1-2018
  • Onderkomen10

Prachtig park midden in de natuur

Huisjes zijn heerlijk fris en schoon bij binnenkomst ruikt het erg lekker en fris!!

Heerlijk rustig park

Ingrid
3-1-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park. Een compleet schoon huisje met een lekker zittende bank en stoelen. Goede bedden.

Wij zijn hier speciaal gekomen omdat het park vuurwerkvrij is, dit voor onze hond.

Mensen bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk. Er is een broodjesservice. Lekkere verse broodjes die in de ochtend aan huis gebracht worden.

Prachtige omgeving met leuke plaatsjes en wandelmogelijkheden.

Wij komen zeker nog eens terug.

Heerlijk!

E.
1-8-2016
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park. Veel mogelijkheden om de hond uit te laten. Huisje was heerlijk. De kinderen hebben genoten van de enorme grote tuin achter het huisje. Hier konden ze heerlijk voetballen. Het park was helemaal bezet, maar er was geen enkel geluid van anderen te horen. Voor herhaling vatbaar.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Pluspunten: Prachtige omgeving op de grens van Friesland en Groningen. Veel recreatie en bezienswaardigheden. De rust is heerlijk in de omgeving maar ook op het park. Huisjes hebben veel privacy, hond mag mee. Veel uitlaatmogelijkheden in de omgeving. Heerlijke fietsmogelijkheden en een prima fietsroutenetwerk. Diverse prachtige plaatsjes welke allemaal hun eigen schoonheid hebben. Park en huisje zijn prima onderhouden. Inrichting is voldoende en bedden ook. Tuin is groot en meubilair is prima.

Minpunten:

Er zijn op het hele park niet voldoende prullenbakken aanwezig. Als je een hond bij je hebt kan je heel slecht je zakjes kwijt. Dit spoort niet aan tot opruimen.

Sommige dingen op het park ogen wel wat oubollig en kunnen makkelijk eigentijdser, maar geen problemen mee gehad hoor.

Huisjes zijn privé bezit, dus inrichting varieert sterk.

We hebben wel prachtig weer gehad die twee weken en dat maakt alles mooier en beter natuurlijk. Vrouw en kinderen (19/18) ook tevreden!

Heerlijk rustig park

Niek
28-7-2014
  • Onderkomen8

De afgelopen 2 weken hebben we doorgebracht op de Drentse Vennen in Een. We hadden huisje no. 45. Een heerlijk vrijstaand huisje met een fikse tuin en voorzien van alle luxe (zelfs een kast vol met DVD's). Apart was dat je voor de WiFi afzonderlijk moest betalen (€ 10 p/w). Niet meer van deze tijd. Het park kenmerkt zich door de rust en eenvoud. Mooie uitvalplaats voor diverse excursies. Hoewel we een aantal moesten schrappen omdat de hond niet toegelaten werd (Gevangenismuseum en hunebedden museum). Het park was overigens voor een deel bezet door particulieren en werkmensen. Vol zat het sowieso niet dus dat maakte het nog rustiger dan al verwacht. Park is meer dan keurig onderhouden en de receptioniste is allervriendelijkst. Kortom een heerlijke vakantie in een snikheet Drenthe.

• Onderkomen8

Dit park ''de Drentse Vennen'' op de grens van Drenthe , Groningen en Friesland is een klein aardig park.

Leuke huisjes in een rustige omgeving.

Keurig park

K.j. De Jong
5-8-2013
  • Onderkomen8

We hebben een midweekje op dit park verbleven, huisje no 28, duidelijk privé bezit, er was extra aandacht gegeven door de eigenaren daar het meer dan standaard was ingericht, zag er super gezellig uit, en meer dan compleet, mooie grote tuin !

Fijn dat de auto bij het huisje kan, min puntje was de berging, door de vorm vreselijk onhandig om 2 fietsen in en uit te krijgen!

We hebben heerlijk gefietst, zowel in Drenthe als in Friesland en we zijn zelfs naar Groningen geweest, allemaal prima te doen vanuit het park !

Voor herhaling vatbaar.

Elly van Bavel
22-4-2013
  • Onderkomen9

Bij de receptie vriendelijk ontvangen en bruikbare informatie gekregen om uitstapjes te maken.

Voor herhaling vatbaar.

Wat een rust !

H Metselaar
28-9-2011
  • Onderkomen9

Een week in dit park geweest. In een bungalow B 4. Bij de boeking gevraagd met vaatwasser. Was met voorkeurkosten. Er bleek geen vaatwasser te zijn in deze bungalow. Geen probleem, kreeg meteen de 15 euro terug van mevrouw Jannie van de receptie. Deze keer dus maar zelf afgewassen. Erg aardige beheerders. Je kon van alles vragen. Verder wel een hele nette bungalow, lekker ruim als je zoals wij maar met twee bent. Er is verder niets op het park, dus zelf er op uit. Mooie omgeving, dus ook gefietst. Naar het gevangenismuseum in Veenhuizen geweest, dat vonden wij erg leuk, omdat er op dat terrrein nog meer te zien is , zoals o.a. een glasmuseum. Erg mooi. Ook in Borger was een leuk museum over de Hunebedden. Interessant om daar eens wat meer over te weten te komen. In Norg of Roden kun je winkelen. Wij zijn ook in Leek geweest en daar waren ook aardig wat winkels, oa. een AH en een Hema. Denk dat wij nog weleens terug gaan , we zijn nog niet uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen in Noordenveld / Een, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitengoed Drentse Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.