Camping Sleenerzand

Camping Sleenerzand

15 reviews over Camping Sleenerzand in het Nederlands

Mooie kleine camping grote plaatsen

Jos van Miert,
20-9-2017

Mooie sanitair gebouw en schoon.

Mooie grote camping plaatsen. Overdekte fietsen stalling met stroom punten voor de elektrische fiets

Een pracht camping, met goed gastheer/vrouwschap.

Jan en Margreet Molema,
3-8-2017

Een prachtig plekje in Drenthe waar je leuk staat, op een parkachtig veld. Een mooie omgeving, je kan zo het bos inlopen, dichtbij de heide een mooie fotogenieke omgeving. Kortom het is volop genieten op de Drentse hondsrug en nabij de Drentse AA.

Wil je een dagje winkelen, Emmen is te befietsen of naar het dierenpark is ook leuk.

Een zeer goede aanrader om daar heen te gaan.

Terug op de camping is het volop genieten van rust, vogels en de mooie beplanting.

Geen tent of caravan, geen probleem de Bed en Breakfast is een luxe onderkomen daar iets minder te besteden ook geen probleem een blokhut is daar te huur met een pracht uitzicht over de vijvers. Een plek om terug te komen.

Het sanitair, niet onbelangrijk, is prima in orde, royal en zeer schoon.

Idylle in Drenthe

Ria en Bram,
1-8-2017

Gastheerschap is op deze prachtige camping tot kunst verheven! Alles piekfijn in orde in 'de tuin' van een schitterend gelegen woning. Misschien, bij verkeerde wind, wat last van verkeersrumoer, maar daar staat een prachtige kampeerplek tegenover. Alles piekfijn in orde en gericht op een comfortabel verblijf. De kleinschaligheid garandeert voldoende ruimte in het groen en een heerlijk verblijf. Een aanrader voor rustzoekers !

Meer dan geweldig

Frans & Hennie Schoorl,
18-6-2017

Deze camping verdient een award was mijn 1e keer ben zeer onder de indruk van deze camping of park bijna geen camping meer alles volop in bloei we voelde ons direct thuis en dat voor mensen die strand en duinen op nog geen km afstand hebben.Geweldig sanitair waar menig hotel nog wat van kan leren,en de beheerders op en top en direct klaar met raad en daad.

Zijn voor mij geen minpunten te vinden.

Werkelijk fantastisch

Bert
20-9-2015

Zeldzaam is een woord dat niet vaak gebruikt wordt in de beoordelingen. Maar deze camping is zeldzaam. In de rusr, de netheid, het toiletgebouw en alles wat er bij komt kijken. Uitteraard is WiFi gratis, is de all in prijs echt all in. En dat de rusr ook bijna zeldzaam. Wat rest bog? Het mooie Drenthe. In de omgeving is genoed te doen. Mooie rustieke dorpjes. Vergeet in de zomer de Kibbekoepe niet. Geniet van de dieren. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Schitterende, rustgevende mini camping

Jan van Woudenberg
15-9-2014

Prachtige rustgevende camping op 3 km afstand van Sleen, nabij bos en fietspad.Wij hebben de afgelopen jaren veel campings bezocht maar deze camping springt er in alle opzichten het beste uit. Ruime plaatsen voorzien van houten vlondertjes(gratis). Waterkranen op loopafstand en schitterend, voldoende sanitair. Gratis Wifi en een veelheid aan informatie is aanwezig. Elke ochtend zijn twee landelijke dagbladen te lezen.(gratis) Wij hebben de indruk dat de eigenaar(erg hulpvaardig) er aardigheid in heeft om de bezoekers het echt naar hun zin te maken. Kortom, een geweldige camping voor de " iets oudere" kampeerder.

Geweldige camping

Diny Bijpost
21-6-2013

een heerlijke camping voor de rustzoekers in de achtertuin van een uiterst vriendelijk en hulpvaardig echtpaar, zeker voor herhaling vatbaar!!

Top mini-camping

A&Y Dijkema
15-8-2012

Bijzonder fraai en met veel zorg aangelegde mini-camping, mooi gelegen aan de rand van 't bos op 5 min. fietsen van bosrecreatieplas De Kibbelkoele. De camping heeft een parkachtige uitstraling en kent tien ruime plekken. Jans en Ina zijn de zeer vriendelijke en betrokken beheerders. De caravanvoortent kan op maat worden bevlonderd dmv vierkante houten tegels. 't Sanitair is geweldig; geen muntjes, drie grote doucheruimtes (met grote douchekoppen) en drie toiletten, alles fraai afgewerkt, fris en superschoon. Er is goede gratis wifi (op meerdere apparaten tegelijk mogelijk), elke dag twee kranten om te lenen/lezen, volop boeken en tijdschriften om te lezen, veel informatie waaronder een map vol geplastificeerde fiets-/wandelroutes, een overdekt fietsenhok met oplaadmogelijkheden en een bolderkar om de boodschappen van de auto naar de caravan/tent te rijden; aan werkelijk alles is gedacht.

Werkelijk enige minpuntje is de N381, die niet hinderlijk, maar wel binnen hoorafstand ligt.

schitterende camping

Jacomijn en Klaas
23-7-2011

Als u rust zoekt op een geweldige camping in een pracht omgeving STOP dan maar met zoeken.U heeft hier alles.Mooie ruime plaatsen met vlonders voor de caravan/tent.Super sanitaire voorziening en erg schoon.De camping ligt vlakbij het zwembad en een grote recreatieplas.Wandelen en of fietsen in de bosrijke omgeving en Emmen ligt op slechts 7 km.Voeg daarbij nog eens de gemoedelijke sfeer op de camping en de behulpzame eigenaars dan heeft u vast net als wij een fantastische vakantie .

Paradijsje in Nederland

Eric en Marijke Boom
10-5-2010

Wij zijn een weekje geweest en zijn helemaal weg van de camping. 9 plaatsen, klein maar je staat in een soort grote tuin, zonnig en beschut en met sanitair waar menig hotel wat van kan leren. Zeer gastvrije ontvangst en alle service wordt geboden. Goed gesitueerd en heerlijk rustig. Opa en oma zijn meegeweest en verbleven in de bijbehorende Bed en Breakfast van uitmuntende kwaliteit en met uitzicht op de camping. Wij komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sleenerzand in Noord-Sleen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sleenerzand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.