Bed & Breakfast Bij ons op 20

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

11 Reviews over Bij ons op 20

• 10Jos en Winnie10-08-2021

Tien met een griffel

Alles perfect. Locatie-gastvrijheid-hygiene-rust-ruimte.Met het mooie weer werd het sublieme ontbijt buiten aangeboden . Geweldig.Alles onder de tien is hier niet van toepassing.

• 10Rianne10-08-2021

Aanrader

De twee persoonskamer was erg schoon en netjes verzorgd. Verder geen opmerkingen, alles was keurig aanwezig. Kees en Marion waren toegankelijk en onderhielden keurig contact, zoals het hoort! Giethoorn is leuk om een keer gezien te hebben maar voor ons geen hoogtepunt van de vakantie.

• 10Freek en Andrea15-10-2020

Geslaagd lang weekend op 20!

Hallo Marion en Kees, wij vonden het een heel ontspannen weekend bij jullie! Midden in de natuur tussen bomen en weiland, een lievdevol ingerichte boerderij, hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en leuke gesprekken tussendoor. Hartstikke bedankt daarvoor en we komen zeker nog een keer terug! Lieve groeten uit Vaals van Freek en Andrea

• 9Hilde13-10-2019

Geweldig!

Geweldige B & B. Mooie kamer, prachtige badkamer en goed ontbijt. We voelden ons erg welkom. Bedankt Kees en Marion

• 9Nooyens24-08-2019

Prachtige locatie, hele nette en sfeervolle kamer, geweldig ontbijt en hele gastvrije mensen. Mooie omgeving om te fietsen. Zeker aan te bevelen!

• 10Bastiaens26-07-2019

Alles klopt!

Een verborgen juweeltje om te verblijven in deze B&B! Verborgen in een prachtige En rustige omgeving! Een heerlijke tuin, zeer vriendelijke gastheren, prachtig huis waar op de bovenverdieping 2 gastenkamers met eigen douche zijn gemaakt. De kamers zijn ruim, zeer comfortabel, een fijn bed, zeer schoon, ruime mooie badkamers met een regendouche, een verademing na een lange fietstocht met tropische temperaturen! De eigenaren doen alles met veel aandacht en liefde, tot in de puntjes. het ontbijt is een sublieme verrassing in hun mooie tuin buiten. Er is een sauna aanwezig waar de gasten indien gewenst gebruik van mogen maken tegen betaling, voor ons was dit gezien de hitte geen wens, maar anders hadden we dit zeker gedaan! In de nabije dorpen zijn genoeg heerlijke restaurantjes te vinden, prachtige fietsroutes en dichtbij Giethoorn mocht je dat willen bezoeken. Wij hebben genoten van 2 nachten bij jullie op 20! Even onthaasten !

• 9Arthur en Fenda01-01-2019

Heel goed verzorgd

We hebben genoten van een heel goed verzorgd verblijf. Een heel hartelijk en vriendelijk ontvangst, een ruime, comfortabele kamer, een fijne badkamer met lekkere douche, een fantastische ruime sauna, en een heerlijk, uitgebreid, veelzijdig ontbijt. We kregen op oudejaarsavond zelfs nog versgebakken oliebollen en appelbeignets, mmmm!

• 10Juul Hasper26-10-2018

Geweldig, accommodatie zeer goed en schoon. Zeer gastvrij.

• 9MichelV30-07-2018

Komen zeker nog eens terug

Alles prima bij Kees en Marion. Bucolisch ontbijt in de mooie tuin, grote rustige kamer slaapcomfort 10/10.

• 9S. de Boer12-06-2018

Geweldige B&B!

Heel fijne plek om tot rust te komen. Ruime, schone kamer, lekker ontbijt en een fijne sauna. Kees en Marion zijn bijzonder gastvrij en zorgen dat je niets tekort komt. Echt een aanrader!

Bed & Breakfast Bij ons op 20 info

Facilities