Reviews over Nieuwediep

Prima tijdelijk verblijf!

P. van der Molen,
    18-5-2017

Het park is rustig en neutraal. Zeer slechte reviews kan ik mij niet voorstellen of het moet een permanente bewoner zijn die tijdelijke bewoners probeert af te schrikken. Het is een prima park met voldoende potentie!

Keurig verzorgd!

HH van Zoelen,
    3-5-2017

De kamer was keurig schoon en alles was zeer verzorgd. Mooie moderne frisse badkamer en prima bedden.

Leuke extra is het winkeltje met allerlei zeepproducten en accessoires. Het aanbevelen waard.

Gastvrij, luxe kamer, rustig gelegen, Genieten!

harmaa,
    11-6-2013

Fijne B&B Rustig gelegen. Mooie luxe kamer in een sfeervol ingerichte boerderij. Zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. Ontbijt was heerlijk! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

netjes onderhouden park

de Groot,
    18-11-2010

Wij waren hier voor tijdelijk verblijf ivm brandschade. We hebben hier erg prettig gewoond. Er zijn geen faciliteiten maar liever geen dan hele smerige en slecht onderhouden zoals nabij de stad Groningen. De huizen zijn luxe en zeer degelijk. Men kan hier zeker verblijven zonder toestand.

Park met potentie!

Philip,
    19-11-2009

Dit park heeft weinig te bieden qua recreatie maar dat maakt het juist zo bijzonder. Net park en ook klein park. Vakantie vieren doe ik er niet maar zoals wij onlangs een weekje even weg uit het westen, perfect!