Reviews over Nieuw Schoonebeek

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Van Dieren,
    10-12-2012

Ideale plek als je even aan rust en ruimte toe bent!

Rust en ruimte

Reiny Visser,
    16-8-2009

Vakantiehuis De Wilms boo in Nieuw-Schoonebeek is mooi en rustig gelegen in het Drentsche landschap tussen de weilanden en boerderijen. Het logies is gevestigd en een nieuw gebouwde zgn. "boo", een verblijf traditioneel voor Drenthe waar vroeger het vee werd gehouden. De oude boo stond op deze plek maar is afgebrand waarna de stichting het Drentsch Landschap besloten heeft de boo te herbouwen. Het logies is licht en modern ingericht met een woonkamer met weids uizicht over de weilanden. Boven zijn twee slaapkamers en een extra toilet.

De beheerders wonen in de boo naast het logies en zorgen voor voor een gastvrije ontvangst. Op verzoek zorgen zij ervoor dat alles aanwezig is voor een verzorgd ontbijt. Een aanrader, voor een verblijf voor enkele dagen zoals in ons geval, maar ook voor een overnachting bij bijvoorbeeld een fietsvakantie door het mooie Drentsche Landschap.