Camping Het Heerenhof

Tonen op kaart

70 reviews over Camping Het Heerenhof

• 2019
    9Nathalie12-08-2019

Fantastisch, zeker voor de kids!

Wij werden goed en vriendelijk geholpen door de eigenaresse bij aankomst. Wij logeerden in de pipowagen met eigen sanitair. De badkamer zag er luxe uit en super schoon. Ook waren er handdoeken aanwezig. De Pipowagen zelf zag er super schattig uit! Ons bed was al opgemaakt en voor onze jongens waren er al valhekjes voor hun bedjes klaar gezet. Ideaal! Ook bij de keuken was alles te vinden, denk aan theedoeken/ handdoeken, Senseo, koffiepads, waterkoker e.d. met een heel vriendelijk welkomskaartje er bovenop. Zelfs paracetamol, boterhamzakjes e.d. waren in de lades terug te vinden! Ook voor de jongens was er genoeg te doen. Het speelveldje tegenover de Pipowagen was een groot succes. Er waren fietsjes te vinden en andere voertuigen en mijn jongens heb ik dan ook weinig bij de Pipowagen gezien ;) Wij gingen o.a. naar Wildlands en dat is binnen 10 minuten te bereiken. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Willem Scholten07-08-2019

schone en leuke camping.

Heel erg vriendelijk en schone camping. De omgeving is dichtbij Wildlands en heleboel museum in buurt.Top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Lianne19-07-2019

Super fijne plek!

Kleinschalige mooie camping. Wij verbleven in een pipowagen waar echt aan niets ontbrak. Helemaal super!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Irma25-06-2019

Geweldig.

Zeer gastvrij ontvangen. Zeer schone camping, ruime velden. Pipowagen is gezellig ingericht en prima vertoeven voor 2 volwassenen met eigen douche en toilet, zeer schoon. Mooie en schone camping en gezellige beheerders.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Wim en Cilia van der Heijden11-06-2019

FANTASTISCH

Supercamping, goed, mooi, schone toiletaccomedatie, grote plekken, vriendelijke beheerders en je voelt je hier geen nummer. Heerlijke vakantie gehad. Hugo en Emmie bedankt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Danielle26-10-2018

Aanrader!

Gezellig in de knusse pipowagen vertoeft. Aanrader. Veilige kinderbedjes. Schoon en leuk.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Bert Blok19-10-2018

Zullen zeker weer terug komen.

Fijne ruime plekken op een mooi groen grasveld. Fantastisch toiletgebouw met alle verdere faciliteiten, zoals o.a. een vrij te gebruiken keuken en overdekte fietsenstalling. Heel goede en fijne ontvangst. Verder veel activiteiten in de omgeving. Alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jens de Voogd15-10-2018

Erg fijn

3 nachten verblijven in de mooie pipowagen. Hugo en Emmi zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Lubbert Goeree15-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij stonden hier 14 dagen. Heel erg naar onze zin. Mooie fiets- en wandelomgeving. Vriendelijke eigenaren. In de omgeving van Emmen zijn vele uitgaansmogelijkheden. Dicht bij Duitsland. Echt een aanrader. Schitterend sanitair.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Gustavo23-09-2018

Luxe minicamping in stil hoekje van Drenthe

positief: -vriendelijke (familie van de) eigenaars -mooi vlak terrein -ruime plaatsen -luxe sanitairgroep negatief: -recreatieruimte 's avonds niet open voor ons, moesten met ons tentje buiten op terras zitten bij 4gr -rumoerige provinciale weg aan de voorkant

Hugo van der Heide, eigenaar, Eigenaar, 06-10-2018

Dank voor uw review, maar wil daar graag nog even op reageren. U bent 1 nachtje met een tentje geweest, deze tijd van het jaar kan dat best koud zijn. Daar kunnen wij ook niets aan doen. Onze camping ligt aan de dorpsstraat en niet aan een provinciale weg. Deze straat is op de camping niet hoorbaar. Daar is ook nog nooit een opmerking over geweest.Wel is het zo dat er nu met de aardappeloogst wat meer landbouwverkeer was. De zogenaamde gast op de camping was de waarnemend beheerder omdat wij een weekje op vakantie waren.

Gereisd met partner in september 2018

4 tips over Camping Het Heerenhof

• Monique, 23-08-2014

Golfslagbad Aquarena in Emmen Klazinaveen leuke winkels en echt alle supermarkten op een rijtje bij elkaar Veenpark, Drouwenerzand, Sprookjeshof

• Monique, 23-08-2014

Er is ook een pipo wagen te huur, deze zou voor 4 personen gebruikt kunnen worden. Ik vind deze echter te klein om met een gezin in te vertoeven. Kampeerterrein ziet er super uit, sanitair buitengewoon schoon en fris. Er staat zelfs een gasfornuis met oven bij de afwasgelegenheid welke je kunt gebruiken.

• L.Goeree, 18-05-2015

Ga naar het Veenpark. Bezoek te voet de nieuw aangelegde sluis, dwars door de Hondsrug.

0 vragen over Camping Het Heerenhof

Camping Het Heerenhof info