Camping Het Heerenhof

55 reviews over Camping Het Heerenhof in het Nederlands

Perfect!

R van den bogaard
21-5-2018

Super mooie camping. Zeer mooie en schone toilet en douche gelegenheid . Zeer gastvrije eigenaren. Super mooie bos achter de camping om in te wandelen.

Aanrader 👍👍

Camla
21-5-2018

Super mooie, schone en rustige camping. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren die overal goed over hebben nagedacht. Van overdekte oplaadplaats voor fietsen, speelgoed voor kinderen van verschillende leeftijd tot campertplaats bij de schommels voor mensen met kleine kinderen. Heel dicht bij Wildlands 😀 voor een super leuke dag in de dierentuin.

Alle camper voorzieningen, spiksplinter nieuw sanitair en prachtig onderhouden. Wij komen hier heel graag nog een keer terug 👍

Janny
9-5-2018

We hebben een super fijn weekend gehad maar dat komt ook fat het een super mooie camping is met een mooi sanitair alles is keurig. Wij komen zeker nog een keertje weer en zal iedereen aanbevelen om daar is een keertje te kamperen.

Eigenaren denken mee, een gast is een gast!

Nico en Sjoukje
6-11-2017

Mooie omgeving. Ook met fietsroutes inclusief musea's. Op de camping zelf is het rustig en een speelplek voor kinderen. Niet te vergeten nabije omgeving Wildlands & Veenmuseum. Sanitair zeer schoon en netjes. We komen terug!!

Super

Robbert en Edith Mol
31-10-2017

Prima camping om alleen, met een groep, met caravan of camper te vertoeven. Bijzonder vriendelijke beheerders waar geen moeite teveel voor is. Gezellige bar en overdekt terras aanwezig. Zeer de moeite waard. Wij komen zeker terug. Top weekend gehad.

fantastisch

Dethmer en Grietje
30-10-2017

Waren hier met een aantal campers van CCN . Super ontvangen. Sanitair is super schoon. Kortom dit is de ideale camping voor camperaars die rust willen, maar

ook kinderen zijn er van harte welkom. Hugo en Emmi heel erg bedankt voor jullie gastrijheid, mede dankzij jullie was het een super mooi weekend!!!

Unieke ervaring

Sandra
30-10-2017

Slapen in een pipowagen is met recht een unieke ervaring. De pipowagen staat op een kleinschalige camping en het terrein is zeer geschikt voor (kleine) kinderen. De pipowagen zelf is precies zoals wordt geadverteerd, knus en precies net geschikt voor 4 personen. De aparte badkamer is voldoende groot en zeer schoon. Ik was blij dat er een klein kacheltje aanwezig was, want eind oktober kunnen de nachten behoorlijk fris worden, maar met kachel was het goed te doen. Het is dicht bij diverse toeristische attracties gelegen en daardoor een goede uitvalsbasis om Drenthe te ontdekken. Ik kan het zeker iedereen aanraden om hier te slapen!

Berend en Annelies Berghorst
30-10-2017

We hebben een gezellig en leuk weekend gehad en wat een leuke beheerders zijn super ontvangen top 👍

Fantaschties

Piet en Joke Verboon
29-10-2017

Dat het mooie schone camperplaats is met heel schoon sanitair vriendelijke mensen , mooie plaatsen goede omgeving voor fietsers en de verteer rekening, viel alles mee.

er viel ons niets tegen.

Een heerlijk en erg gezellig weekend

Peter en Ria van Velzen
29-10-2017

Alles was goed een gezellige en behulpzame Gastheer en Gastvrouw , erg schoon santair , gezelligheid in het café , totaal geen negatief commentaar , we komen graag nog een keer terug .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heerenhof in Nieuw Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Heerenhof scoort een 9.36 uit 10 op basis van 55 reviews.