9,3

Weer vandaag4°-5°

53 reviews over Camping Het Heerenhof in het Nederlands

Eigenaren denken mee, een gast is een gast!

Nico en Sjoukje, 6-11-2017

Mooie omgeving. Ook met fietsroutes inclusief musea's. Op de camping zelf is het rustig en een speelplek voor kinderen. Niet te vergeten nabije omgeving Wildlands & Veenmuseum. Sanitair zeer schoon en netjes. We komen terug!!

Super

Robbert en Edith Mol, 31-10-2017

Prima camping om alleen, met een groep, met caravan of camper te vertoeven. Bijzonder vriendelijke beheerders waar geen moeite teveel voor is. Gezellige bar en overdekt terras aanwezig. Zeer de moeite waard. Wij komen zeker terug. Top weekend gehad.

fantastisch

Dethmer en Grietje, 30-10-2017

Waren hier met een aantal campers van CCN . Super ontvangen. Sanitair is super schoon. Kortom dit is de ideale camping voor camperaars die rust willen, maar

ook kinderen zijn er van harte welkom. Hugo en Emmi heel erg bedankt voor jullie gastrijheid, mede dankzij jullie was het een super mooi weekend!!!

Unieke ervaring

Sandra, 30-10-2017

Slapen in een pipowagen is met recht een unieke ervaring. De pipowagen staat op een kleinschalige camping en het terrein is zeer geschikt voor (kleine) kinderen. De pipowagen zelf is precies zoals wordt geadverteerd, knus en precies net geschikt voor 4 personen. De aparte badkamer is voldoende groot en zeer schoon. Ik was blij dat er een klein kacheltje aanwezig was, want eind oktober kunnen de nachten behoorlijk fris worden, maar met kachel was het goed te doen. Het is dicht bij diverse toeristische attracties gelegen en daardoor een goede uitvalsbasis om Drenthe te ontdekken. Ik kan het zeker iedereen aanraden om hier te slapen!

Berend en Annelies Berghorst, 30-10-2017

We hebben een gezellig en leuk weekend gehad en wat een leuke beheerders zijn super ontvangen top 👍

Fantaschties

Piet en Joke Verboon, 29-10-2017

Dat het mooie schone camperplaats is met heel schoon sanitair vriendelijke mensen , mooie plaatsen goede omgeving voor fietsers en de verteer rekening, viel alles mee.

er viel ons niets tegen.

Een heerlijk en erg gezellig weekend

Peter en Ria van Velzen, 29-10-2017

Alles was goed een gezellige en behulpzame Gastheer en Gastvrouw , erg schoon santair , gezelligheid in het café , totaal geen negatief commentaar , we komen graag nog een keer terug .

alleen geschikt voor "grijze golf".

Frits, 27-10-2017

Camping is totaal niet geschikt voor kinderen !

Spelende kinderen werden als overlast ervaren door de campinghouder. Campinghouder heeft totaal geen inlevingsvermogen.

En dit terwijl er skelters en ander speelmaterieel aanwezig was.

Hugo van der Heide, Eigenaar, 2-11-2017
Onze camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen en ouderen die vaak met zijn tweeën komen. Dat blijkt ook wel uit de reviews. Deze fam. met wat oudere kinderen hanteren een heel ander begrip van "spelen" dan wij en de andere gasten.We hebben ze hierop aangesproken, mijnheer vond echter dat de gasten bepalen wat wel en niet kan en niet de eigenaren. Omdat men voor een sportevenement jaarlijks naar Emmen komt zijn wij zo sportief geweest vroegtijdig heel vriendelijk en neutraal te melden dat men niet meer bij ons kan boeken. Met deze reactie op Zoover als gevolg.

Aanrader!

Rick & Alice Smit, 4-9-2017

Het weekend van 1-3 september 2017 op de prachtige ruime kleinschalige camping doorgebracht, om ons 40-jarig huwelijk met familie te herdenken en vieren. Fantastisch verzorgd door de gastvrije Hugo en Emmy van der Heide met de bbq en de ontbijtservice op zaterdag- en zondagmorgen. Het weer speelde goed mee in het verblijf en de kinderen hebben zich uitstekend met elkaar en op de camping vermaakt. Voor gezinnen een aanrader! Zeer schone sanitaire voorzieningen en prachtig gras. Mooie uitvalsbasis om Emmen en omgeving te verkennen, w.o Wildlands.

Prachtige camping om als opa en oma met kleinkind

Fam. De Jong, 1-9-2017

Ligging speelgoed toiletgebouw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heerenhof in Nieuw Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Heerenhof scoort een 9.31 uit 10 op basis van 53 reviews.