Camping Het Heerenhof

58 reviews over Camping Het Heerenhof in het Nederlands

fantastisch

Sjef Klarenbeek
28-7-2018

Fantastisch verblijf in leuk en compleet huisje op een rustige camping.

Een unieke ervaring

Fam. de Bruijn
8-7-2018

50 jaar getrouwd en hoe vier je dat met kinderen en kleinkinderen? Wij kwamen op het idee om een weekend met elkaar te gaan kamperen en dit te combineren met een bezoek aan Wildlands in Emmen. Via Google gezocht naar een camping in de buurt. Op basis van de reviews kwamen we uit bij Het Heerenhof. Niet alleen vanwege de mooie camping, maar vooral vanwege de mogelijkheden om je gedurende zo'n weekend ook culinair in de watten te laten leggen door de eigenaars: Hugo en Emmi. Zij hebben ervoor gezorgd dat we een onvergetelijk huwelijksjubileum konden vieren. 's Morgens ontbijtservice en 's avonds een uitgebreid buffet op het gezellige terras. We hoefden ons werkelijk nergens zorgen over te maken. De camping is prachtig, het sanitair is niet alleen mooi, maar ook super schoon, met heerlijke ruime douches met direct warm water. De mogelijkheid om een paar huisjes of de Pipowagen te huren hebben we voor de volgende keer bekeken. Super!

Geweldig!

Nanda Nottelman
8-7-2018

Mijn ouders waren 50 jaar getrouwd en dat hebben we op Het Heerenhof gevierd. Met 3 kinderen, hun partners en 8 kleinkinderen (van 9 t/m 18 jaar) hebben we genoten van de mooie locatie en het heerlijke ontbijt en buffet dat met veel liefde voor ons was klaargemaakt. Er was niets te wensen over!

Perfect!

R van den bogaard
21-5-2018

Super mooie camping. Zeer mooie en schone toilet en douche gelegenheid . Zeer gastvrije eigenaren. Super mooie bos achter de camping om in te wandelen.

Aanrader 👍👍

Camla
21-5-2018

Super mooie, schone en rustige camping. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren die overal goed over hebben nagedacht. Van overdekte oplaadplaats voor fietsen, speelgoed voor kinderen van verschillende leeftijd tot campertplaats bij de schommels voor mensen met kleine kinderen. Heel dicht bij Wildlands 😀 voor een super leuke dag in de dierentuin.

Alle camper voorzieningen, spiksplinter nieuw sanitair en prachtig onderhouden. Wij komen hier heel graag nog een keer terug 👍

Janny
9-5-2018

We hebben een super fijn weekend gehad maar dat komt ook fat het een super mooie camping is met een mooi sanitair alles is keurig. Wij komen zeker nog een keertje weer en zal iedereen aanbevelen om daar is een keertje te kamperen.

Eigenaren denken mee, een gast is een gast!

Nico en Sjoukje
6-11-2017

Mooie omgeving. Ook met fietsroutes inclusief musea's. Op de camping zelf is het rustig en een speelplek voor kinderen. Niet te vergeten nabije omgeving Wildlands & Veenmuseum. Sanitair zeer schoon en netjes. We komen terug!!

Super

Robbert en Edith Mol
31-10-2017

Prima camping om alleen, met een groep, met caravan of camper te vertoeven. Bijzonder vriendelijke beheerders waar geen moeite teveel voor is. Gezellige bar en overdekt terras aanwezig. Zeer de moeite waard. Wij komen zeker terug. Top weekend gehad.

fantastisch

Dethmer en Grietje
30-10-2017

Waren hier met een aantal campers van CCN . Super ontvangen. Sanitair is super schoon. Kortom dit is de ideale camping voor camperaars die rust willen, maar

ook kinderen zijn er van harte welkom. Hugo en Emmi heel erg bedankt voor jullie gastrijheid, mede dankzij jullie was het een super mooi weekend!!!

Unieke ervaring

Sandra
30-10-2017

Slapen in een pipowagen is met recht een unieke ervaring. De pipowagen staat op een kleinschalige camping en het terrein is zeer geschikt voor (kleine) kinderen. De pipowagen zelf is precies zoals wordt geadverteerd, knus en precies net geschikt voor 4 personen. De aparte badkamer is voldoende groot en zeer schoon. Ik was blij dat er een klein kacheltje aanwezig was, want eind oktober kunnen de nachten behoorlijk fris worden, maar met kachel was het goed te doen. Het is dicht bij diverse toeristische attracties gelegen en daardoor een goede uitvalsbasis om Drenthe te ontdekken. Ik kan het zeker iedereen aanraden om hier te slapen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heerenhof in Nieuw Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Heerenhof scoort een 9.36 uit 10 op basis van 58 reviews.