Camping Het Heerenhof

63 reviews over Camping Het Heerenhof in het Nederlands

Erg fijn

Jens de Voogd
15-10-2018

3 nachten verblijven in de mooie pipowagen. Hugo en Emmi zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Lubbert Goeree
15-10-2018

Wij stonden hier 14 dagen. Heel erg naar onze zin. Mooie fiets- en wandelomgeving. Vriendelijke eigenaren. In de omgeving van Emmen zijn vele uitgaansmogelijkheden. Dicht bij Duitsland. Echt een aanrader. Schitterend sanitair.

Luxe minicamping in stil hoekje van Drenthe

Gustavo
23-9-2018

positief:

-vriendelijke (familie van de) eigenaars

-mooi vlak terrein

-ruime plaatsen

-luxe sanitairgroep

negatief:

-recreatieruimte 's avonds niet open voor ons, moesten met ons tentje buiten op terras zitten bij 4gr

-rumoerige provinciale weg aan de voorkant

Hugo van der Heide, eigenaar, Eigenaar, 6-10-2018
Dank voor uw review, maar wil daar graag nog even op reageren. U bent 1 nachtje met een tentje geweest, deze tijd van het jaar kan dat best koud zijn. Daar kunnen wij ook niets aan doen. Onze camping ligt aan de dorpsstraat en niet aan een provinciale weg. Deze straat is op de camping niet hoorbaar. Daar is ook nog nooit een opmerking over geweest.Wel is het zo dat er nu met de aardappeloogst wat meer landbouwverkeer was. De zogenaamde gast op de camping was de waarnemend beheerder omdat wij een weekje op vakantie waren.

Super

Wim en Hilda Sanders
16-9-2018

Top camping. We zijn een weekend geweest met onze camper. Schitterend sanitair en keurig schoon. Voor de kinderen is er allerlei speelgoed. Leuke omgeving om te fietsen. Zeker een aanrader.

Top camping met perfecte voorzieningen.

henk s
21-8-2018

Een leuke camping met prima sanitair. Op goede fietsafstand van het prachtige Emmen (o.a. dierentuin)

fantastisch

Sjef Klarenbeek
28-7-2018

Fantastisch verblijf in leuk en compleet huisje op een rustige camping.

Een unieke ervaring

Fam. de Bruijn
8-7-2018

50 jaar getrouwd en hoe vier je dat met kinderen en kleinkinderen? Wij kwamen op het idee om een weekend met elkaar te gaan kamperen en dit te combineren met een bezoek aan Wildlands in Emmen. Via Google gezocht naar een camping in de buurt. Op basis van de reviews kwamen we uit bij Het Heerenhof. Niet alleen vanwege de mooie camping, maar vooral vanwege de mogelijkheden om je gedurende zo'n weekend ook culinair in de watten te laten leggen door de eigenaars: Hugo en Emmi. Zij hebben ervoor gezorgd dat we een onvergetelijk huwelijksjubileum konden vieren. 's Morgens ontbijtservice en 's avonds een uitgebreid buffet op het gezellige terras. We hoefden ons werkelijk nergens zorgen over te maken. De camping is prachtig, het sanitair is niet alleen mooi, maar ook super schoon, met heerlijke ruime douches met direct warm water. De mogelijkheid om een paar huisjes of de Pipowagen te huren hebben we voor de volgende keer bekeken. Super!

Geweldig!

Nanda Nottelman
8-7-2018

Mijn ouders waren 50 jaar getrouwd en dat hebben we op Het Heerenhof gevierd. Met 3 kinderen, hun partners en 8 kleinkinderen (van 9 t/m 18 jaar) hebben we genoten van de mooie locatie en het heerlijke ontbijt en buffet dat met veel liefde voor ons was klaargemaakt. Er was niets te wensen over!

Perfect!

R van den bogaard
21-5-2018

Super mooie camping. Zeer mooie en schone toilet en douche gelegenheid . Zeer gastvrije eigenaren. Super mooie bos achter de camping om in te wandelen.

Aanrader 👍👍

Camla
21-5-2018

Super mooie, schone en rustige camping. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren die overal goed over hebben nagedacht. Van overdekte oplaadplaats voor fietsen, speelgoed voor kinderen van verschillende leeftijd tot campertplaats bij de schommels voor mensen met kleine kinderen. Heel dicht bij Wildlands 😀 voor een super leuke dag in de dierentuin.

Alle camper voorzieningen, spiksplinter nieuw sanitair en prachtig onderhouden. Wij komen hier heel graag nog een keer terug 👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Heerenhof in Nieuw Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Heerenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.