Camping BuitenLand

Meer campinginfo

23 reviews over Camping BuitenLand

• 9Claudia24-09-2019

Volgend jaar weer!

Heerlijke camping voor jong en oud, fijn zwemmeertje vlakbij met verschillende dieptes en schaduwplekken, ruime plekken, loopt zo het bos in, leuke activiteiten, kinderen die zich heerlijk spelend vermaken, lekker fikkie stoken voor je tent, authentiek, relaxte fijne sfeer die direct voelbaar is bij aankomst, heerlijk eten, vriendelijk behulpzaam personeel, goeie humor. De accomodaties zijn geweldig, de 1 nog mooier/leuker/creatiever dan de ander. Natuurlijk valt er altijd wat te zeuren of te verbeteren, maar als je zoiets weet neer te zetten en pas het 3e seizoen open bent, dan zeg ik; briljant!

• 9Remco Durand09-09-2019

Volgend jaar komen we weer.

We hebben de Bell tent gehuurd voor een midweek, Lekker rustig, gezellige buren. Het sanitair was schoon tijdens ons verblijf. Ik denk dat mijn gesnurk het meeste lawaai opleverde. De algehele zweer was zoals je verwacht buitengewoon gezellig.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 4Pleuni01-09-2019

Heel vies!!

We hebben een toptijd gehad met onze familie, maar het sanitair is in 3 dagen tijd niet schoon gemaakt. Het stinkt er naar pis en dat is niet raar, want dat zit overal! Super smerig.. ook de douches zijn ronduit goor.

• 2Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2Gaby29-08-2019

Te smerig voor woorden

De plaatsen zijn vrij te kiezen en dat vonden wij fijn maar wij zijn eerder weg gegaan vanwege de verschrikkelijk vieze staat van het sanitair. Doucheputjes worden überhaupt niet schoongemaakt waardoor je continu in een vieze laag water staat (doordat hetgeen op het putje ligt dan gaat drijven...). Op de wanden zijn overal ‘vegen’ zichtbaar, zelfs iets wat op bloed leek. Toiletten zijn zeer regelmatig papierloos, zeepautomaat leeg... Zelfs de wasmachines waren niet te doen zo smerig, ze lekten waardoor je ook daar weer in de vieze drek stond.

• 1Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Mies24-08-2019

Mooi, maar druk

Mooie plek maar tot diep in de nacht muziek en geklets en gelach van grote groepen op de camping, hier is geen controle op, dus voor je nachtrust moet je hier niet heen gaan.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Viv23-08-2019

Camping met potentie en verbeterpunten

Weekje samen met mijn vriendin verbleven op het Buitenland. Voor ons een fijne week, stonden op het achterste veldje en daardoor ook geen last van eventuele muziek of geluid van de (buiten)bar. De camping is nog niet zoveel seizoenen open. Het doet denken aan camping de Lievelinge maar mist vooralsnog de nuances. Het heeft de potentie een super leuke en toffe camping te worden, maar er moeten dan wel een aantal zaken snel verbeterd worden: Het sanitair is heel vies en dat kan echt niet! Ik heb gezien dat de vloer van het 2e badhuis 1 maal werd ‘gedweild’ met een droge doek door een tiener. Blijkbaar de schoonmaakploeg. De grote vieze vlekken op de muur in de douche die er op dinsdag zaten, zaten er op vrijdag nog. Wc’s stonken en waren alles behalve schoon. De bediening bij de bar is best aardig, maar totaal niet alert. Je kunt het beter zelf aan de bar halen! Ik hoop dat er iets met de feedback gedaan wordt!

• 5Staat v/h sanitair

• 7mvr Klip10-08-2019

Totaal overprikkeld weer naar huis

Leuke camping maar zet vooral je tent NIET dicht bij het podium en het cafe/ terras! Heb geen oog dicht gedaan i.v.m geluidsoverlast, met name de naborrels gingen soms door tot 4 uur. Ik vind het heel raar dat dit wordt geaccepteerd door de beheerders van de camping omdat je mag verwachten dat er na 23 uur rust zou moeten heersen op de camping, zoals ze zelf beweren. Vakantie is ook uitrusten, en denken aan je medemens komt er om 4 uur snachts blijkbaar niet bij Sanitair was prima. De sfeer was goed en de kinderen sliepen gelukkig door alle takke herrie heen. Wij zijn eerder naar huis gegaan omdat ik behoefte had aan een goede nachtrust.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Pippa10-08-2019

Geweldige tijd op een super gezellige camping!

Super leuke tijd gehad op camping Buitenland! We waren er hoogzomer maar nog genoeg plekjes om uit te kiezen. Heerlijk juist dat er geen aangewezen plekken zijn, we konden zelf struinen tot we iets moois zagen. Sanitair werd vier keer per dag schoongemaakt. Uiteraard ben je in de zomervakantie met een hoop mensen op de camping.. maar ik heb het geen een keer echt vies aangetroffen! Er werden de hele week door leuke dingen georganiseerd, bijvoorbeeld; yoga, meditatie, speksteen bewerken, sieraden maken, vuurtje stoken, watergevecht, pool party. In het weekend is er muziek en dan is de sfeer echt gezellig! Ook al is de muziek af en toe niet echt naar je smaak, is de sfeer wel goed. Ja, het gaat tot in de nacht door, wanneer je wat verder achteraan gaat staan heb je daar helemaal geen last van. Zwembad is klein maar leuk, en schoon! Zwemmeertje naast de camping is helemaal geweldig! Mooi groot en diep, lekker duiken.

Dikke aanrader!

• 8Lotte06-08-2019

De GVB;geweldige vrijheid blijheid-loslaat ervarin

Hippie camping! en ik bedoel dit positief. Zeer relaxte sfeer, zeer divers/alternatief/ modern activiteitenaanbod;van improvisatie theater workshop voor volwassenen, reset healing, tot leren fikkie stoken, zeer vaak live bandjes waardoor 's avonds nog wel eens lang wat muziek, maar je kan kiezen voor een plek verder weg. Tip; verblijf in de GVB!De grote vriendelijke bus; oude omgetoverde stadsbus, ideaal met 1 kind, bed voor 2de kind is eigenlijk de bank waar geen gordijnen zijn; niet praktisch, maar wel zat plek om tentje naast bus te zetten. Naast bus een eigen vuurplaats, hangmatten, buitendouche en bad, picknicktafel en veel privacy. tip; neem een klamboe mee voor het 1 persoonsbed. Hippiesfeer maakt het soms wel dat sommige mensen juist wel je de vreemde eend in de bijt doen voelen als je je juist een wat 'doorsnee'uiterlijk/ kledingstijl hebt. Mooi zwemmeer met kiosk naast de camping.

• 6Luc04-08-2019

Groene camping

Rustige camping in het groen vlakbij zwemplas (Zandpol). Restaurant/bistro is vegetarisch en wat alternatief. Niet goedkoop om hier een nacht te staan. Vriendelijke bediening. Vrije grote plaatsen. Neem de juiste brug om naar camping te rijden. Eentje is erg smal, maar 500m verder is een bredere brug.

• 7Staat v/h sanitair

3 tips over Camping BuitenLand

• Jacqueline, 24-08-2012

Dierenpark Emmen, Elke dinsdag Vlindermarkt in Emmen. verschillende supermarkten in Nieuw Amsterdam.

• Henriette van Peursem, 03-08-2014

Kinderboerderij kindvriendelijk snoeien, en reperaties e.d. tidjig uitvoeren.

• Tuinstra H, 07-08-2014

Keep up the good work, wij komen zeker terug!

0 vragen over Camping BuitenLand