Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal De Bloemert

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal De Bloemert voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 211 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

211 Reviews over Landal De Bloemert

• 8t en f16-08-2022

fantastische locatie voor een heerlijke vakantie!

wij hebben drie weken vakantie gevierd in huisje 524...fijn huisje op een unieke locatie!! ruim zicht op het zuidlaardermeer met al z´n vaartuigen....Ook erg leuk om van dichtbij te genieten van de activiteiten van de zeilschool. We hadden geluk met het weer: drie weken veel zon. echt een heerlijke tijd gehad!! tip: we misten een grote parasol..echt wel nodig met die warmte ( we hebben ons eigen parasol maar opgehaald). En de kussens van de ligbedden zijn ook aan vervanging toe...maar dit zijn echt kleine minpuntjes..

• 6Activiteiten
  • 7Bianca04-08-2022

Rustig en net park

Wij verbleven in een 4 pers huisje. Heerlijk aan het water. Bedden waren prima, kussens konden beter maar dat is maar waar je van houd. Het was een redelijk schoon huis met wat stofrag aan het plafond. Het is een ander park dan de gemiddelde parken van Landal. Geen zwembad, bollo oid maar dat staat duidelijk bij de omschrijving maar voor en met kleine kinderen genoeg te doen in de omgeving. Het is een park gericht op watersport of om een hengeltje uit te gooien. Wel best een prijzig verblijf voor de weinig faciliteiten die er zijn. Op het park zit een gezellig paviljoen. Goed eten en een heerlijke plek. Wel vaak lang wachten op je bestelling. Op 5 minuten rijden zit het gezellige stadje Zuidlaren. Hier kan je gezellige lunchen, dineren of de markt bezoeken. Voor je boodschappen zit je hier ook goed met een jumbo en AH. Wij vonden het een heerlijk rustig verblijf.

• 7Eetgelegenheden
  • 2WPO04-05-2022

Oude bungalow huisjes niet onderhouden en vies

De oudere huisjes op het park zijn niet echt onderhouden en vies met schimmel en overal beschadigingen en viezigheid. Veel huisjes zijn ook verhuurd aan gastarbeiders. Dit voelt niet zo vakantiepark-achtig ... maar schijnt in elk park zo te zijn. Er is niets te doen op het park. De Midgetgolfbaan is één van de weinige faciliteiten en lag er verwaarloosd bij en kon ook niet gebruikt worden. Het enige pluspunt in het park is het restaurant. Prima eten en prima prijzen.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Froukje11-11-2021

Een fijn weekend in een nette schone bungalow .

Geen minpunten eigenlijk. Schone bungalow, leuk ingericht, prima bedden, goed werkende wifi, van alle gemakken voorzien. Met als kers op de taart een heerlijk privé zwembad. Wel met kleine kinderen goed opletten, veel water in het park.

• 9Onderkomen
  • 4Daantje29-10-2021

Niet Landal waardig

Prachtige ligging van het park, Groningen dichtbij en Zuidlaren is ook een leuk plaatsje. Maar het is geen Landal park zoals wij gewend zijn. Geen winkel, geen zwembad, geen Bollo, wel een dierenweide, speeltuin, midgetgolf en tennisbaan en het Zuidlaardermeer natuurlijk. Haventje met bootjes ziet er gezellig uit. Paviljoen zijn wij niet geweest, zou wel open zijn maar oogde gewoon niet heel uitnodigend. Wij zaten in het oude (bosrijke) gedeelte van het park in bungalow nr. 17. Gedateerd huisje met badkamer uit jaren '80. Basic keuken, geen vaatwasser. Overal zaten vliegen en spinrag, veel doodgeslagen muggen op de muren en plafonds. Wij hebben geen last van muggen gehad, maar er zullen er zeker veel zitten. Het huisje oogde in z'n geheel vies, vettig en stoffig, alsof er jaren niet echt schoongemaakt is. Diverse electra slecht aangesloten, onveilig. Jammer, maar naar dit park gaan we nooit meer!

• 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8familie nijssen10-08-2021

mooi park

aankomst goed , vriendelijk bij de receptiemooi huisje aan het water, schoonprachtige omgeving, heerlijk weermatrassen waren erg zacht, enigste minpuntecht een aanrader als je van rust houdt

• 6Activiteiten
  • 7Janny09-08-2021

Luxe in rustige waterrijke omgeving.

Mooie ruime rietgedekte vrijstaande villa aan het water. Klein nadeel is dat de huiskamer 7 treden lager ligt dan de ingang.De villa is voorzien van alle comfort en gezellig ingericht met een mooi vlonderterras aan het water.

• 9Onderkomen
  • 4Hans16-07-2021

Eerste kennismaking met Landal valt tegen

Restaurant: lekker eten, maar time management kennen ze niet. Bijna 2 uur wachten op een pannenkoek is triest.

12 persoonshuizen veelal bezet door grote groepen jongeren met veel alcohol en lawaai.

Huizen onvoldoende schoon bij aankomst.

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Johannette van Meeteren23-06-2021

Voor de hoge prijs van het huis matig

Wij hebben het ons gezellig gemaakt.. maar jammer dat het huis slecht schoongemaakt wordt.. voor de hoge prijs verwacht ik een schoner huis.. vieze vloer.. overal webben en dode vliegen.. dekbedden met vieze vlekken.. jammer

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 9Simone10-05-2021

Mooie knusse huisjes op goed onderhouden park

Het is een mooi en goed onderhouden park. Het huisje vonden we ook erg leuk en knus. Voordeel is direct aan het water met een steiger en dat geeft een heerlijk vrij gevoel en dus mogelijkheid voor het aanleggen van een boot of om te vissen. Voor we aankwamen hebben we ivm astma om een goede schoonmaak gevraagd en die vraag is keurig beantwoord met een super schoon huisje. Dus dat was al een fijn begin. Daarnaast is de omgeving ook erg mooi en kun je veel kanten op.Voor de pubers was er weinig te doen nu, behalve bootje hangen, maar dat zal ongetwijfeld ook met de Corona maatregelen te maken hebben gehad. Al met al hebben we in elk geval een top vakantie gehad!

Vakantiepark Landal De Bloemert info

Camping-informatie