Camping 't Witte Zand

Camping 't Witte Zand
8,8

76 reviews over Camping 't Witte Zand in het Nederlands

Fijne rustige camping aan bos

Marlous
21-8-2018

Hele mooie rustige camping direct aan het bos. Mooi wandelen en Meppen een sfeervop dorpje. Klantvriendelijke mensen. Wc etc waren goed schoon, de douche had iets meer aandacht naartoe gekund.

groetjes Jans en Hettie, en hopelijk tot een ande, Eigenaar, 24-8-2018
Dank voor jullie reactie, en wat het sanitair betreft aan het eind van het seizoen wordt alles opnieuw gekit

Heel leuk voor kinderen!

Fam. Saathof
18-8-2018

De gastvrijheid is geweldig! Er worden leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd!

groetjes Jans en Hettie, en hopelijk tot een ande, Eigenaar, 24-8-2018
Dank je voor de mooie reactie, en hopelijk tot een volgende keer.

Fantastische tijd gehad hier.

Walda
17-8-2018

Prachtige rustige camping. Mooie ruime plekken en ideaal met een hond. Zo achter de camping af en je staat heerlijk in een bos. Camping eigenaar altijd vrolijk. Sanitair is mooi schoon. Goede eetgelegenheid op loopafstand. Leuk speeltuintje voor op het veld.

groet Jans en Hettie, Eigenaar, 24-8-2018
Dank je voor de mooie reactie, en hopelijk tot de volgende keer.

Super we komen zeker terug.

André Boer
17-8-2018

Heerlijke camping goed sanitair zeer vriendelijke eigenaar en zijn vrouw.

We zijn heerlijk uitgerust je hoord er geen auto lekker rustig.

Vrienden van ons hebben nachtje verbleven in B&B kamer dit was ook super voor elkaar inclusief het ontbijt dikke pluim.

Kortom van ons een dikke 10.

groetjes Jans en Hettie, en hopelijk tot een ande, Eigenaar, 24-8-2018
Dank je voor de fijne reactie en houd de nieuwsbrief in de gaten voor de mooie actie's

gweldig

martijn
29-7-2018

Een heerlijke week gehad op t'Witte Zand, prachtige locatie aan de rand van het bos en het mooie dorpje meppen. Een prettige gast heer en vrouw [ Jans en Hettie ]

Veel ruimte voor de kinderen om te spelen. Al met al een heerlijke week gehad

Prachtig

Beumer
22-7-2018

Mooie, rustige camping aan de bosrand, ideale plek voor de hond. Grote standplaats.

groet Jans en Hettie, Eigenaar, 28-7-2018
dank je voor de review en hopelijk tot een volgende keer.

Helemaal top!

W. Crielaard
15-7-2018

Wij hebben de groepsaccommodatie voor het weekend gehuurd. Van begin tot einde een geweldige ervaring. Bij de reservering werden we meteen al teruggebeld met aanvullende informatie. We hebben een uitgebreide rondleiding gekregen en hadden direct een welkom gevoel.

De eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam.

De locatie is met zorg onderhouden en met aandacht ingericht.

We hadden erg geluk met het weer, waardoor we veel buiten waren. De buitenruimte die wij tot onze beschikking hadden was enorm, met nog een kapschuur voor de nodige beschutting. Het bos en natuurgebied ligt naast de camping en de kampeerboerderij, met diverse wandelroutes, en mogelijkheden voor spelmogelijkheden.

Omdat het zo warm was, heeft de eigenaar een enorme bak met water (1000 liter), voor ons neergezet, waar we gebruik van kon maken voor verkoelende activiteiten!

Al met al een fijne locatie voor een groep tot 50 personen.

groetjes Jans en Hettie, en hopelijk tot een ande, Eigenaar, 28-7-2018
Dank je voor de review, ook wij hebben genoten van jullie kamp.

fantastisch, wij komen zeker terug!

Liesbeth de Vries
4-7-2018

Zeer ruime plaatsen met veel privacy en je loopt zo het bos in. Meppen is een mooi dorpje waar de tijd heeft stilgestaan lijkt het. Fijne eetgelegenheden in de buurt. Vriendelijke eigenaar die ook gave Hotelhuisjes (je moet het zien!) verhuurt. Camping zonder poespas, gewoon water halen bij kraan centraal op camping. Gras wordt regelmatig gemaaid. Hier kom je echt tot rust. Wij komen zeker terug! Wanneer de 'groepsaccommodatie' verhuurt is (jonge mensen), is het minder rustig, maar de eigenaar is zeer strikt in rust na 22 uur.

groetjes Jans en Hettie, en hopelijk tot een ande, Eigenaar, 28-7-2018
Fijn dat jullie zo genoten hebben, dat ook goed voor ons

Prima

Groen
26-6-2018

Prima accommodatie voor groepen met kinderen.

Helemaal goed.

Renate Fledderus
22-5-2018

We hebben een familieweekend hier gevierd tijdens de Pinksteren. We hebben erg genoten van de mooie natuur heerlijk gefietst met zijn allen. De kinderen vonden het ook heel leuk je moet jezelf vermaken met voetballen, frisbieën, enz. We zijn ook nog met de trekker en kar de bossen in geweest dit was ook erg leuk voor jong en oud. Eigenlijk vonden we alles goed en we hebben ons prima vermaakt. Met Jans de eigenaar valt heel veel te regelen bv. partytent midden op het veld, op het laatste moment de trekker rit geregeld enz. Volgend jaar komen we weer. top camping 👍

groet Jans en Hettie, Eigenaar, 28-7-2018
Dank je voor de leuke reactie en hopelijk tot een volgende keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Witte Zand in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Witte Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.