Camping 't Witte Zand

67 reviews over Camping 't Witte Zand in het Nederlands

Helemaal goed.

Renate Fledderus
22-5-2018

We hebben een familieweekend hier gevierd tijdens de Pinksteren. We hebben erg genoten van de mooie natuur heerlijk gefietst met zijn allen. De kinderen vonden het ook heel leuk je moet jezelf vermaken met voetballen, frisbieën, enz. We zijn ook nog met de trekker en kar de bossen in geweest dit was ook erg leuk voor jong en oud. Eigenlijk vonden we alles goed en we hebben ons prima vermaakt. Met Jans de eigenaar valt heel veel te regelen bv. partytent midden op het veld, op het laatste moment de trekker rit geregeld enz. Volgend jaar komen we weer. top camping 👍

Elk jaar weer fantastisch.

De vries
21-5-2018

Lekkere rustige camping in een mooi bosgebied. Je kunt vanaf de camping zo het bos in om te wandelen en of om leuke fietstochten te fietsen. De eigenaren zetten zich met volle 100% in om iedereen het naar hun zin te maken. Voor oudere kinderen is er niet veel vertier. Dit is meer een camping voor kinderen tot een jaar of 10 en echte rustzoekers. Wij hebben weer een leuk hepi- weekend achter de rug. Het weer was prachtig. Bedankt namens ons.

Gerrit en Gerda.

Top actief familieweekend gehad

Bea Brinks
14-5-2018

We hebben een heerlijk weekend gehad met de familie. Oud en jong hebben zich vermaakt met de activiteiten. Zo bouwden we in 2 teams en vlot om vervolgens deze ook daadwerkelijk uit te testen op het meertje in bet bos. 's Avonds hebben we een gps route in het bos gedaan. Hilarische momenten beleefd die nog lang besproken zullen worden. Wel goed controleren op teken want die bleken we vollop uit het bos meegenomen te hebben. De barbecue werd geregeld door een slager uit de buurt. De accomedatie heeft een sfeervolle uitstraling. Alles aanwezig wat je nodig hebt. We houden van zingen en muziek maar om 22.00 kwam er een waarschuwing dat we stil moesten zijn i.v. m de campinggasten. Begrijpelijk maar jammer voor ons.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Witte Zand voor je op een rij gezet:

Fantastisch verblijf hier gehad om zeker nog eens

Sjoerd Jaasma
    13-5-2018

Deze camping wordt gerund door een vriendelijke eigenaar en heeft hele grote stand plaatsen. De camping bevindt zich op een mooie rustige locatie met mooie fiets routes. Het sanitair gebouw wordt goed schoon gehouden.

Een geweldige week gehad!!

Merel
    9-8-2017

Super locatie voor een kamp en het geld zeker waard

Heerlijk rustig.

Fam Hoogstraten
    8-8-2017

Wij hebben nu al een paar jaar een seizoen plek, en dat bevalt prima.De camping is

zeer geschikt voor paarden mensen, Je kan hier zelfs je paard meenemen op vakantie en hondjes zijn ook welkom. Er is veel te zien en te beleven hier in Meppen. Jans en Hettie jullie zijn nog niet van ons af.

Heerlijk kleine overzichtelijke camping!

Koop-Sukel
    18-7-2017

Wij zijn slechts 3 nachten geweest met ons hondje. We hadden een mooie plek. Ons hondje heeft ook genoten. Vlakbij het bos. Meppen zelf is een vriendelijk klein dorpje met veel rietgedekte (oud)boerderijen.

De campingbaas is aardig en behulpzaam. De tags voor warm water (afwassen en douchen) zijn reuze handig.

We komen zeker terug!

Van je vakantie een belevenis maken!

A Nijzink
    18-7-2017

Voor mensen met het "buitengevoel" een ideale camping!

Ruime plaatsen, net sanitair, leuke ontvangst, perfecte ligging voor wandelingen met je hond en een erg leuke camping om je kind thuis te laten voelen op vakantie!

Het volgende jaar alweer geboekt!

Heel erg goed.

F.N. Staneke
    26-6-2017

Een geheel aparte beleving. Een hotelkamer, een huisje, met ontbijt in de vrije natuur. Dit huisje heeft voor 2 volwassen personen genoeg ruimte, om te slapen, te ontbijten en te recreëren. Er is een tv aanwezig, met een ruim aantal kanalen. Het huisje heeft aan de voor- en aan de achterzijde een terras met terrasset. In de ruime omgeving is een prachtige en diverse natuur, met mooie fiets- en wandelroutes. De sfeer op het terrein is rustig en erg gemoedelijk. Dit wordt door de eigenaar en zijn vrouw ook erg bevorderd. Hele aardige en behulpzame mensen. Ter plaatse zijn fietsen en E-bikes te huur.

Fantastich!

Saskia Lagerwerf
    7-6-2017

Mooie rustige en gemoedelijke camping in een prachtige omgeving. Mooie ruime plaatsen.

De eigenaren Jans& Hettie zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij!

In de omgeving zijn tal van eet-en drinkgelegenheden.

De huifkartocht met Jans, zeker doen!

Top! We komen zeer zeker een keer terug!!

We hebben een aantal aanbieders voor 't Witte Zand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Witte Zand in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Witte Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Witte Zand scoort een 8.94 uit 10 op basis van 67 reviews.