Géén boekingskosten

Contact

148 Reviews over 't Witte Zand

• 8john en elly teunissen03-06-2022

een zeer rustige vakantie

ondank het niet al te mooie weer een geweldige vakantie gehad. De nieuwe eigenaars zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij kwamen daar aan en mijn stroomkabel was te kort ( stroom voorzienig was voor op uit veldje en niet achter de caravan een kabel van 15 tot 20 meter heb je wel nodig ) dit was geen probleem ik kon er 1 van hun lenen. Wij hebben het ervaren als een zeer rustige camping . Op een avond kwam er zelfs een hertje voorbij de caravan lopen. We hebben inmiddels al geboekt voor de zomer vacantie.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Fam hoornweg13-09-2021

Super vakantie gehad

Alle ruimte en rust, heerlijke grote campeer plekken met veel privacy waar je zo het bos inloopt van af de camping

• 7Rian30-08-2021

Geweldig

Hele hondvriendelijke camping en daarom ook veel honden aanwezig

• 3Eetgelegenheden
  • 10Familie Driftenaar28-08-2021

Fijne rustige camping

Fijne, rustige en goed onderhouden camping. We hadden onze pony mee, die hier heerlijk in de wei stond. En waarmee we in de omgeving goed konden rijden. En met de honden loop je vanaf de camping ook meteen het bos in. Sanitair gebouw was netjes en schoon.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Fan. Wessels24-08-2021

Zoals je het wil hebben.

Hier kun je tot rust komen . Maar ook activiteiten ondernemen . Ook een mooie plek om je hond, paard of pony mee naar toe te nemen . Die hadden wij niet bij , maar onze dochter heeft op de pony van de camping mogen rijden en dat was fantastisch. Ontzettend aardige en hartelijke mensen Jans en zijn vrouw. Hier komen wij zeker terug.Vanaf de camping loop je zo het bos in . In korte nabijheid is genoeg te doen. Prima verzorgd allemaal.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Cheyenne Spruit24-08-2021

Zeker een aanrader, zowel met als zonder hond!

Echt een super camping, prachtig gelegen aan de rand van een mooi bos waar je lekker met de hond kan wandelen, ook los! Erg leuke eigenaren die altijd openstonden voor een praatje of leuke dingen om te doen in de omgeving.Meppen is zelf een klein schattig en vooral rustig dorpje. Op loopafstand van de camping zat een ijs salon waar je heerlijk zelfgemaakt ijs kan eten. In de omgeving veel te doen en vooral veel te wandelen met de honden

• 9Eetgelegenheden
  • 10Moerbeek24-08-2021

Rust en ruimte

Mooi gelegen camping in de Mepperdennen, hoog niveau service, sanitair is bijzonder netjes, persoonlijke aandacht. Honden aan de lijn, maar het bos ligt er naast. En mocht je een probleem hebben dan wordt dat opgelost. Gelukkig zijn er twee zaken belangrijk een goed humeur en Hettie en Jans. Een echte honden en paarden camping op een gastvrije grond.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Crutzen23-08-2021

Hondvriendelijke camping in mooie omgeving

Zeer ruime plaatsen, veel privacy en gastvrije, vriendelijke eigenaars. Rustige camping (positief bedoeld!), volop wandelmogelijkheden, goed onderhouden, schoon en goed functionerend sanitair.

• 9Susan11-08-2021

Gastvrij, gemoedelijk en rust

Ondanks de regen heerlijk genoten. Wat een rust en meteen in de natuur. Lieve mensen om je heen die klaar staan als je iets vergeten bent.aanrader! Ook voor de honden overal aan gedacht van vijver tot uitrenveld tot losloopbos

• 7Eetgelegenheden
  • 9Jolanda10-08-2021

Mooie vakantie

We hebben hier 5 weken met veel plezier gestaan.De camping is rustig, de plaatsen zijn heel ruim.Hettie en Jans zijn bijzonder hartelijke en prettige mensen.We hebben een fijne vakantie gehad!

Camping 't Witte Zand info

Camping-informatie