Camping Erfgoed De Boemerang

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Meppen

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed De Boemerang voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

81 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang

• 10Hennie Eerhart12-09-2016

Geweldige camping met een kanttekening

Al het positieve wat voor ons is geschreven kan ik goeddeels onderstrepen. De camping is een aaneenschakeling van kleine veldjes. Heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Als je net zoals wij de afgelopen week buren links en rechts naast je hebt die doen alsof je lucht bent en waar geen goedemorgen of goedenavond over hun lippen komt, dan verhoogt dat de feestvreugde niet. En als je als buurman niet tegen de aanwezigheid van een hond kunt, die wel eens reageert op de op het terrein loslopende kippen, ga dan naar een camping waar honden niet zijn toegestaan. Aan de eigenaren heb ik een gratis advies: volg eens een cursus klantbejegening. De ontvangst van mijn schoonzusje en nicht die het weekend ook kwamen kamperen verliep niet prettig. Deze verdiende niet de prijs voor een vriendelijke en hartelijke ontvangst. Zeker niet door de discussie die daarop volgde en de bijna schoolse corrigerende opmerkingen die daarop volgden. Ook al denk je gelijk te hebben en in je recht te staan, behandel een klant altijd met respect en geef je ongelijk of een fout in je handelen ook toe. Door dit soort discussies aan te gaan schaadt je uiteindelijk je eigen reputatie want de klant behoudt een nare nasmaak. Doe je voordeel met deze feedback

Gereisd met partner in september 2016

• 10DesireeHoudijk13-08-2016

Fantastisch!

Er is niks over te zeggen zo hoort een camping te zijn,vriendelijk, gastvrij,ruime plaatsen,mooi aangelegd en ligging en mooi en schoon sanitair alles er op en er aan!!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Anneke18-07-2016

prachtige, goed verzorgde camping

goed onderhouden, vriendelijke eigenaars, veel informatie beschikbaar, enig minpuntje: een eind lopen voor water.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Bernadette26-06-2016

Mooie rustige camping

Wat een mooie rustige camping. Prachtige natuur. Gastvrijheid super! We hebben genoten! Ron en Bernadette

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Roelie en Jan15-05-2016

Een supercamping. Jan en Tresia: bedankt!

Een prachtige camping met veel privacy, vrij uitzicht op een vijvertje met daarachter begroeiing. Je hoort alleen de stilte en de vogels. Prima sanitair, gratis zeep en afwasmidddel en lekker heet water, veel oog voor leuke details .De zaak wordt prima schoon gehouden. Jan en Tresia zijn een perfect stel, gastvrij, behulpzaam, aandacht, praatje. Ze hebben er echt alles voor over om het je naar de zin te maken. Door de kleinschaligheid is het een gezellige camping. Wij voelen ons er echt helemaal thuis. Deze camping is een echte seniorencamping. Er is voor kinderen eigenlijk niets. Daarom is het grijs/kaalgehalte hoog. We komen zeker weer terug. Dit was voor ons de tweede keer op deze camping en het was dus zeker niet de laatste keer. Jan en Tresia: veel succes verder en graag tot ziens.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Leo Senz11-05-2016

Ok 👌

Camping de Boemerang is een rustige camping. Prachtig sanitair en leuke eigenaren. We komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Loes Gomersbach09-05-2016

Super

veel ruimte , schoon sanitair ,en een persoonlijk aandacht maakt het verschil.je krijgt een rondleiding over de camping .Verder welke vraag je ook hebt niets is teveel er wordt een oplossing voor gezocht.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Hofenk07-05-2016

Super goed, heel mooi baas en bazin zijn ook super

Alles goed netjes .schoon Ga zekker nog keer trug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Gé Smeets & Marie-José02-11-2015

Vriendelijk Gastvrij

Wij hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid/vriendelijkheid die Tresia en Jan boden. De camping heeft ruime idyllische rustige plekken: goed in de natuur ingebed. Het gebruik mogen maken van houten vlonders is een praktisch geniaal idee! Het sanitair is luxe en comfortabel (zelfs vloerverwarming). Aanrader!!

Gereisd met partner in november 2015

• 10fam heijligers29-10-2015

goed verzorgd

alles prima, zelfs verwarmde doucheruimte. Zeer netjes en op details gelet. Klantvriendelijk. Zo wil je altijd kamperen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Camping Erfgoed De Boemerang info