Camping Erfgoed De Boemerang

9.6Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Meppen

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed De Boemerang voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

81 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang

• 2018
    10Els22-06-2018

Beste camping dus ik ooit bezocht heb.

Een geweldig mooie camping in een mooie omgeving. Enthousiaste beheerders. Super schoon sanitair. Mooie ruime staanplaatsen. Een aanrader voor ieder die van rust, wandelen en fietsen houdt! Een 11 mét een griffel.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Dirk16-06-2018

Helemaal super

Deze camping is echt super. Geweldige ontvangst door eigenaren. Eerst netjes een rondleiding en daarna naar de plek. Mooie comfortplaats met alle gemak van dien. Waarom naar het buitenland als ons eigen land dergelijke plekken heeft.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Peter09-06-2018

Geweldige camping niet geschikt voor gezinnen met

Mooie en verzorgde camping waar alles prima in orde is. Jammer dat er geen brood service is 's morgens de supermarkt is ca 2 km van de camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Thea Lammerts van Bueren20-09-2017

Geweldig mooie Camping heerlijk rustig mooie plek

Het sanitair de gast vrijheid eigenlijk alles wat je nodig hebt om te genieten van de rust schoonheid van het landschap je kan er eigenlijk alles. wandelen fietsen .

Gereisd met partner in september 2017

• 10Chris en Nelly Bos16-09-2017

Perfecte kleine camping, mooi gelegen, gastvrij

Ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Volop fiets- en wandelmogelijkheden. Niet zo geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9H.Venema20-08-2017

uitstekend en super

Het ziet er allemaal heel goed uit. Overal gratis warm water en zeep. Heel schoon en hygienisch. En een winkeltje voor vergeten boodschappen, gescheiden afval. zeer vriendelijk beheerders echtpaar, in één woord een fantastische camping met mooie plaatsen met boswal beschutting en houten vlondertegels voor in de voortent, keurig netjes allemaal!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Fam. Groenewoud01-05-2017

Fantastische belevenis

Deze camping verdiend wat ons betreft een 11 met een griffel. Uiterst vriendelijke ontvangst, rust, natuur, sanitair waar wij thuis van dromen, brandschoon, diervriendelijk, en dit alles onder leiding van Tresia en Jan, de meest gepassioneerde camping eigenaren die wij ooit hebben ontmoet. Wat ons het meest opviel was dat alles wat hier gebeurt, gebeurt op basis van vertrouwen.Heel byzonder. Jan en Tresia, bedankt voor een fantastisch fijn lang week-end en tot september, want wij komen gegarandeerd terug, ook namens de hond en de papegaai. Tot dan.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Fan. Veldhuijzen20-09-2016

Waren alle campings maar zo!

Alles was uitstekend. Zowel afgebakende plaatsen als open plaatsen aan het water. Eersteklas sanitair, compleet met shampoo, douchegel en wc-papier. Bij elke plaats zijn vlonders die in goede staat zijn. De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bij warm weer delen ze ijsjes uit! Negatief commentaar kunnen we niet bedenken.

• 10Germa16-09-2016

Wat een super relaxte camping

Wat een geweldige camping! De gastvrijheid is zo groot dat er van de week zelfs ijsjes rondgebracht werden. Alles is schoon en heerlijk ruikend. Het terrein is goed onderhouden en mooi ingedeeld. Er was afwasmiddel, toiletpapier en doucheschuim aanwezig. De stapel doekjes in de doucheruimte zorgt ervoor dat je zelf even een doekje over de wastafel en kraan haalt na gebruik en alles is weer schoon voor de volgende gebruiker. We komen zeker terug!

• 10Truus en John15-09-2016

Prachtige camping in natuurlijke omgeving.

Dit is een camping naar ons hart. Het terrein is zeer gevarieerd en heeft een prachtige natuurlijke uitstraling. Je kunt aan een vennetje met kikkers staan of met uitzicht op de schapenweide. Er zijn beschutte plaatsen en ook comfort plaatsen met een eigen waterkraantje met afvoer. Het is te zien dat het terrein met grote zorg in een natuurlijke staat wordt gehouden. Maar het belangrijkste is dat we ons helemaal thuis voelen op Erfgoed de Boemerang door de hartelijkheid die de beheerders Jan en Tresia naar de campinggasten uitstralen. Ze doen alles om het iedereen naar de zin te maken en ze hebben echt een luisterend oor voor als er toch even iets niet goed gaat. Daarom komen we regelmatig terug naar deze camping, omdat we hier helemaal tot rust komen.

Camping Erfgoed De Boemerang info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50