Camping Erfgoed De Boemerang

9.7Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Meppen

9.7Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed De Boemerang voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

80 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang

• 2018
    10Erna en Hendrik Reijmers24-09-2018

Wij zijn verknocht geraakt. Komen zeker weer.

Wij hebben geen negatieve zaken te melden. Zijn drie lange weekenden in augustus en september bij de Boemerang geweest. Uiterst gastvrije, aardige en behulpzame eigenaren. Mooie en ruime plekken, modern en zeer schoon sanitair. Houten vlonders voor in de voortent.Heel rustige directe omgeving. En als toetje vlakbij een geweldig italiaans restaurant. Volgend seizoen kunnen Jill en Aart-Jan ons weer verwelkomen. Chapeau!

• 10H.P.O. Van de Salentein20-09-2018

We hebben genoten van deze fantastische camping.

De rust en de ruime plekken, maar het is geen camping voor kinderen.

• 10Linda08-09-2018

Geweldig!

Voor het eerst op deze camping gestaan en vast niet voor het laatst! Eigenlijk was alles geweldig. Het eerste e-mail contact; de ontvangst; de rondleiding; de plaats; het sanitair; de slecht weer ruimte; de wasmachine en droger; de mede kampeerders. Een heerlijk week doorgebracht op een camping waar alles tot in de puntjes is geregeld.

• 10Ellen Pap02-09-2018

Boemerang doet zijn naam eer aan. Wij kwamen wéér.

Hier wíl je gewoon gráág terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Mieke en Theo23-08-2018

Fijne camping voor rustzoekers

Een mooi gelegen en goed geregelde camping. Wij kwamen in de drukste week van het jaar. Bij het keurig onderhouden en schoongehouden toiletgebouw niet één keer last gehad van drukte. De plaatsen zijn ruim en mooi gelegen, er is voor ieder wat wils. De kippen die over de camping scharrelen, maken het lekker landelijk. Aart-Jan en Jill zijn gemakkelijk te bereiken, via een lel aan de bel. Voor mij een klein minpuntje, de terreinverlichting die is erg fel, waardoor ik daarna in het donker niets meer zag. Positief, toen we het er over hadden, werd er gelijk aangegeven dat ze er naar gingen kijken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ad Moerman06-08-2018

Een juweeltje van een camping.

In de periode van 26 t/m 29 juli 2018 hebben wij, opa, oma en kleindochter met heel veel genoegen op deze schitterende camping verbleven. De plekken zijn heel ruim, fraai en in de natuur ingericht en in onze situatie voorzien van water, elektra, afvoer en tv aansluitingen. In deze zonnige en warme periode was er ruim voldoende verkoeling te vinden onder de zeer vele bomen en struiken. Ook het toiletgebouw was heel mooi en modern uitgevoerd en werd enorm goed schoongehouden. In de zeer directe omgeving zijn de meest mooie fietsroutes aanwezig, dus een hele mooie camping om de tent, caravan of camper eens een geruime tijd neer te zetten. De vriendelijke gastheer en gastvrouw zullen je dan goed ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Peter14-07-2018

Uitstekend

Mooie en rustige camping. Ruime plaatsen. Vriendelijke pachters. Op deze camping is alles goed verzorgd (toiletpapier, zeep, shampoo en afwasmiddel). Geen auto bij de kampeerplaats maar wel een bolderkar waarmee je de boodschappen kan vervoeren. Vlonders zijn aanwezig voor in de voortent. Een camping om terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Anneke van der Pol10-07-2018

Prachtige rustige camping. Mooie en ruime plaatsen. Schoon en mooi sanitair . Gelegen in een mooi Drents dorp. Voor de natuurliefhebber een ideale camping. Mooie fiets- en wandelmogelijkheden. Beheerders van de camping zeer vriendelijk. Al met al: een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Rob24-06-2018

Mooie camping, met wel een kanttekening!

Prima ontvangst en rondleiding. Voldoende schoon sanitair, wasmachine, droger en kranten tegen betaling beschikbaar. Comfortplaats met stroom, CAI, water en afvoer. Grote plaats met deels vrij uitzicht over de weilanden. Wifi door middel van hotspot moet na inactiviteit vaak weer worden opgestart.......irritant! Wifi is vrij traag. Gras wordt na maaien niet opgevangen, dus met name bij vochtig weer een enorme troep onder het schoeisel, dus ook in de voortent en caravan. Voor de voortent zijn houten tegels gratis te gebruiken. Gras voor de caravan was in juni al totaal verdwenen. Ondergrond is niet vlak, dus tegels wippen constant op!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Betsie en John van Lent23-06-2018

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!

Camping erfgoed de Boemerang te Meppen bevelen wij iedereen aan. Het terrein is gevarieerd met veel beschutte plaatsen. De beheerders Jill en Aart-Jan doen hun uiterste best om alles tip top in orde te houden en met veel succes. Het sanitair is voorzien van warm water en erg schoon. Daarnaast kan de bezoeker beschikken over veel documentatie. Op de kampeerplaatsen kan gebruik worden gemaakt van vlonder delen wat erg prettig is bij regenval. Samengevat: we hebben het uitstekend naar ons zin gehad! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

Camping Erfgoed De Boemerang info