Camping Erfgoed De Boemerang

CampingWeer vandaag25°13°
Camping Erfgoed De Boemerang
9,4

66 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang in het Nederlands

Een juweeltje van een camping.

Ad Moerman
6-8-2018

In de periode van 26 t/m 29 juli 2018 hebben wij, opa, oma en kleindochter met heel veel genoegen op deze schitterende camping verbleven. De plekken zijn heel ruim, fraai en in de natuur ingericht en in onze situatie voorzien van water, elektra, afvoer en tv aansluitingen. In deze zonnige en warme periode was er ruim voldoende verkoeling te vinden onder de zeer vele bomen en struiken. Ook het toiletgebouw was heel mooi en modern uitgevoerd en werd enorm goed schoongehouden. In de zeer directe omgeving zijn de meest mooie fietsroutes aanwezig, dus een hele mooie camping om de tent, caravan of camper eens een geruime tijd neer te zetten. De vriendelijke gastheer en gastvrouw zullen je dan goed ontvangen.

Uitstekend

Peter
14-7-2018

Mooie en rustige camping. Ruime plaatsen. Vriendelijke pachters. Op deze camping is alles goed verzorgd (toiletpapier, zeep, shampoo en afwasmiddel). Geen auto bij de kampeerplaats maar wel een bolderkar waarmee je de boodschappen kan vervoeren. Vlonders zijn aanwezig voor in de voortent. Een camping om terug te komen.

Anneke van der Pol
10-7-2018

Prachtige rustige camping. Mooie en ruime plaatsen. Schoon en mooi sanitair .

Gelegen in een mooi Drents dorp. Voor de natuurliefhebber een ideale camping. Mooie fiets- en wandelmogelijkheden.

Beheerders van de camping zeer vriendelijk. Al met al: een echte aanrader.

Prima ontvangst en rondleiding. Voldoende schoon sanitair, wasmachine, droger en kranten tegen betaling beschikbaar. Comfortplaats met stroom, CAI, water en afvoer. Grote plaats met deels vrij uitzicht over de weilanden. Wifi door middel van hotspot moet na inactiviteit vaak weer worden opgestart.......irritant! Wifi is vrij traag. Gras wordt na maaien niet opgevangen, dus met name bij vochtig weer een enorme troep onder het schoeisel, dus ook in de voortent en caravan. Voor de voortent zijn houten tegels gratis te gebruiken. Gras voor de caravan was in juni al totaal verdwenen. Ondergrond is niet vlak, dus tegels wippen constant op!

Uitstekend en voor herhaling vatbaar!

Betsie en John van Lent
23-6-2018

Camping erfgoed de Boemerang te Meppen bevelen wij iedereen aan.

Het terrein is gevarieerd met veel beschutte plaatsen. De beheerders Jill en Aart-Jan doen hun uiterste best om alles tip top in orde te houden en met veel succes. Het sanitair is voorzien van warm water en erg schoon. Daarnaast kan de bezoeker beschikken over veel documentatie.

Op de kampeerplaatsen kan gebruik worden gemaakt van vlonder delen wat erg prettig is bij regenval.

Samengevat: we hebben het uitstekend naar ons zin gehad! Voor herhaling vatbaar.

Beste camping dus ik ooit bezocht heb.

Els
22-6-2018

Een geweldig mooie camping in een mooie omgeving. Enthousiaste beheerders. Super schoon sanitair. Mooie ruime staanplaatsen. Een aanrader voor ieder die van rust, wandelen en fietsen houdt!

Een 11 mét een griffel.

Helemaal super

Dirk
16-6-2018

Deze camping is echt super. Geweldige ontvangst door eigenaren. Eerst netjes een rondleiding en daarna naar de plek. Mooie comfortplaats met alle gemak van dien. Waarom naar het buitenland als ons eigen land dergelijke plekken heeft.

Mooie en verzorgde camping waar alles prima in orde is.

Jammer dat er geen brood service is 's morgens de supermarkt is ca 2 km van de camping

Geweldig mooie Camping heerlijk rustig mooie plek

Thea Lammerts van Bueren
20-9-2017

Het sanitair de gast vrijheid eigenlijk alles wat je nodig hebt om te genieten van de rust schoonheid van het landschap je kan er eigenlijk alles. wandelen fietsen .

Perfecte kleine camping, mooi gelegen, gastvrij

Chris en Nelly Bos
16-9-2017

Ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Volop fiets- en wandelmogelijkheden. Niet zo geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erfgoed De Boemerang in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erfgoed De Boemerang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erfgoed De Boemerang scoort een 9.43 uit 10 op basis van 66 reviews.