Camping Erfgoed De Boemerang

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Camping Erfgoed De Boemerang
9,5

72 reviews over Camping Erfgoed De Boemerang in het Nederlands

Een mooie beleving in de Drentse natuur.

Mevr. de Graaf
8-10-2018

Wij vinden het een byzonder mooie camping met prachtige plaatsen en mooi uitzicht. Het luxe en zeer schone sanitair gaf ons een beleving alsof we in een hotel waren. Voor herhaling vatbaar!

Wij zijn verknocht geraakt. Komen zeker weer.

Erna en Hendrik Reijmers
24-9-2018

Wij hebben geen negatieve zaken te melden.

Zijn drie lange weekenden in augustus en september bij de Boemerang geweest. Uiterst gastvrije, aardige en behulpzame eigenaren.

Mooie en ruime plekken, modern en zeer schoon sanitair.

Houten vlonders voor in de voortent.Heel rustige directe omgeving.

En als toetje vlakbij een geweldig italiaans restaurant.

Volgend seizoen kunnen Jill en Aart-Jan ons weer verwelkomen.

Chapeau!

We hebben genoten van deze fantastische camping.

H.P.O. Van de Salentein
20-9-2018

De rust en de ruime plekken, maar het is geen camping voor kinderen.

Geweldig!

Linda
8-9-2018

Voor het eerst op deze camping gestaan en vast niet voor het laatst! Eigenlijk was alles geweldig. Het eerste e-mail contact; de ontvangst; de rondleiding; de plaats; het sanitair; de slecht weer ruimte; de wasmachine en droger; de mede kampeerders. Een heerlijk week doorgebracht op een camping waar alles tot in de puntjes is geregeld.

Boemerang doet zijn naam eer aan. Wij kwamen wéér.

Ellen Pap
2-9-2018

Hier wíl je gewoon gráág terug komen.

Fijne camping voor rustzoekers

Mieke en Theo
23-8-2018

Een mooi gelegen en goed geregelde camping. Wij kwamen in de drukste week van het jaar. Bij het keurig onderhouden en schoongehouden toiletgebouw niet één keer last gehad van drukte.

De plaatsen zijn ruim en mooi gelegen, er is voor ieder wat wils. De kippen die over de camping scharrelen, maken het lekker landelijk.

Aart-Jan en Jill zijn gemakkelijk te bereiken, via een lel aan de bel.

Voor mij een klein minpuntje, de terreinverlichting die is erg fel, waardoor ik daarna in het donker niets meer zag. Positief, toen we het er over hadden, werd er gelijk aangegeven dat ze er naar gingen kijken.

Een juweeltje van een camping.

Ad Moerman
6-8-2018

In de periode van 26 t/m 29 juli 2018 hebben wij, opa, oma en kleindochter met heel veel genoegen op deze schitterende camping verbleven. De plekken zijn heel ruim, fraai en in de natuur ingericht en in onze situatie voorzien van water, elektra, afvoer en tv aansluitingen. In deze zonnige en warme periode was er ruim voldoende verkoeling te vinden onder de zeer vele bomen en struiken. Ook het toiletgebouw was heel mooi en modern uitgevoerd en werd enorm goed schoongehouden. In de zeer directe omgeving zijn de meest mooie fietsroutes aanwezig, dus een hele mooie camping om de tent, caravan of camper eens een geruime tijd neer te zetten. De vriendelijke gastheer en gastvrouw zullen je dan goed ontvangen.

Uitstekend

Peter
14-7-2018

Mooie en rustige camping. Ruime plaatsen. Vriendelijke pachters. Op deze camping is alles goed verzorgd (toiletpapier, zeep, shampoo en afwasmiddel). Geen auto bij de kampeerplaats maar wel een bolderkar waarmee je de boodschappen kan vervoeren. Vlonders zijn aanwezig voor in de voortent. Een camping om terug te komen.

Anneke van der Pol
10-7-2018

Prachtige rustige camping. Mooie en ruime plaatsen. Schoon en mooi sanitair .

Gelegen in een mooi Drents dorp. Voor de natuurliefhebber een ideale camping. Mooie fiets- en wandelmogelijkheden.

Beheerders van de camping zeer vriendelijk. Al met al: een echte aanrader.

Prima ontvangst en rondleiding. Voldoende schoon sanitair, wasmachine, droger en kranten tegen betaling beschikbaar. Comfortplaats met stroom, CAI, water en afvoer. Grote plaats met deels vrij uitzicht over de weilanden. Wifi door middel van hotspot moet na inactiviteit vaak weer worden opgestart.......irritant! Wifi is vrij traag. Gras wordt na maaien niet opgevangen, dus met name bij vochtig weer een enorme troep onder het schoeisel, dus ook in de voortent en caravan. Voor de voortent zijn houten tegels gratis te gebruiken. Gras voor de caravan was in juni al totaal verdwenen. Ondergrond is niet vlak, dus tegels wippen constant op!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erfgoed De Boemerang in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erfgoed De Boemerang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.