Weer vandaag18°
7,9

112 reviews over Camping De Bronzen Emmer in het Nederlands

Hartelijk, prachtige omgeving, mooie paardenstal

C.K.
2-9-2019

Met jong gezin EN paard op vakantie! Wat hebben we genoten! De Finse bungalows zijn mooi gelegen, veel privacy en een mooie tuin met uitzicht op mijn paard. Mijn paard heeft ook een mooie week gehad! Nette stallen, fijne weide, super mooie binnenbak en prachtige uitrijmogelijkheden. De bungalow was een beetje donker en heeft een kleine badkamer, maar het was een fijne plek en alles wat je nodig hebt zit er in. De prijs-kwaliteit is goed. Het personeel is zeer vriendelijk. Mensen die met hun paard op vakantie willen, raad ik deze camping zeker aan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Camping met potentie, maar niet in de huidige vorm

Karin de Lange
28-8-2019

Ben helemaal niet zo van het revieuwen maar onze vakantie op deze camping was zo vreemd, in de zin van nog nooit eerder meegemaakt, dus daarom wel een review. Enerzijds als opbouwend kritiek op de camping, maar zeker ook als waarschuwing naar andere trekkers, zoals wij. Opzich een camping met potentie, maar helaas niet een heel prettig verblijf gehad. (we hebben hier 2,5 weken gestaan) Op deze camping staan jaarplaatsen, seizoenplaatsen en trekkers door elkaar. Ook heel veel mensen die elk jaar naar deze camping terugkomen voor vakantie. Hierdoor kliekt het heel erg en kom je er niet bij tussen. Sterker nog je wordt gewoon genegeerd. Daarnaast is de camping in het hoogseizoen half leeg. Dat is jammer want als kliek probleem er niet was geweest echt een leuke camping voor jong en oud. Voor ons was dit de eerste keer, maar ook gelijk de laatste keer op de camping. Jammer want, nogmaals, er zit wel potentie in deze camping.

Fantastisch, graag weer!

Herma Pouvoir
16-8-2019

Heerlijke camping op een prachtige plek. Op deze camping wordt van alles georganiseerd voor iedereen. Kinderen kunnen er veilig spelen op de vele veldjes of bij de trampolines. In de zomer actief recreatieteam. Mooi schoon zwembad waar je naar hartelust kunt zwemmen. Aangenaam verwarmd en overdekt. Voldoende sanitair dat goed schoon is. Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. En als er toch iets is? Even melden en het wordt gelijk opgelost! Super service! Wij waren hier met kinderen en hebben het reuze naar de zin gehad. Graag volgend jaar weer!

Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019

Vriendelijk bedankt voor uw fijne reactie. Daar worden we blij van!

ACSI Eurocampings

Super leuke vakantie gehad!

Jannie van den broek
16-8-2019

Wij hebben een super leuke vakantie gehad op het vakantiepark. Er hangt een super gezellige sfeer, de hygiëne is ondanks enkele verouderde dingen super goed en er zijn dagelijks leuke dingen te doen. Er zijn dingen voor ouderen te doen zoals bijvoorbeeld het wekelijkse jeu de boules toernooi, klaverjassen ,de bingo enz. En voor de kleinkinderen waren er ook super veel dingen te doen. Er is een dagelijks recreatie programma met circa 6 tot 8 activiteiten. Ook zijn er speciale dagen zoals de survival, de familie spelletjesdag en een dag waarbij drie delen van de camping tegen elkaar allemaal vreemde sporten/spellen doen. De omgeving rondom de camping is ook super mooi, leuk om te wandelen met bijvoorbeeld de hond. Wat wij zelf vooral heel fijn vonden is dat je de kinderen bijna zonder zorgen hun gang kan laten gaan op de camping. Voor ons een hele positieve ervaring! Wij komen graag weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019

Wat fijn dat u deze mooie review heeft geschreven. Vriendelijk bedankt daarvoor.

fantastisch

s.blaauw
15-8-2019

nette camping veel te doen voor de kinderen

Gereisd Met partner in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019

Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden. Wij zien u graag weer terug op onze camping.

Niet nog een keer

Julia
11-8-2019

Zwembad helaas in het hoogseizoen om 19.00 uur al gesloten en dode vliegjes. De toilet gebouwen alles aanwezig. Maar werd na het schoonmaken niet drooggemaakt. De gratis wifi was heel slecht. Patat en snacks smaakte goed. Omgeving is leuk. Animatie is niet zo leuk als andere campings.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Be
4-8-2019

Voor de derde keer hebben wij genoten van de -in het bos verscholen- huisjes tijdens onze zomervakantie . Wat een heerlijke plek! De houten huisjes zijn prima en van alle gemakken voorzien, geen overbodige luxe maar heerlijk in het bos met veel ruimte eromheen , schoon en super sfeervol. De ontvangst op de camping is aller hartelijkst , vriendelijk en warm; een leuk familiebedrijf. De omgeving ( natuur/ dorpjes) is schitterend en erg rustig. Leuke uitstapjes mogelijk ( ook fietsen te huur op de camping). Voor paardenliefhebbers is dit een paradijs: op het terrein bevindt zich een super leuke manege met vriendelijke paarden en met mogelijkheid tot volgen van lessen. Onze dochter ging er dagelijks heen en vond het geweldig! Ze wilt nergens anders meer heen! Verder ook genoeg vertier v kids: zwembad, trampolines, herten-weiland, snackbar, ijsjes... Kortom, een fijne plek , fijne huisjes en zeer lieve eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit weer

Lizzy
31-7-2019

Saaie camping, weinig te doen voor kleine kinderen. Zwembadje pas vanaf 10.00 uur geopend voor kinderen, zwembad is alleen binnen en klein. Klein winkeltje wat alleen geopend is van 9.00-10.30 uur. Wel elke dag verse bolletjes maar kun je pas ophalen vanaf 9.00 uur. Douches/wc’s beetje oud maar wel gratis douchen!
Wij kampeerden in het hoogseizoen, veel lawaai na 23.30 uur nog.

Heerlijk relaxed

Rene
23-6-2019

Naar deze camping gegaan voor een RFR en meteen een aantal dagen gebleven. Een zeer vriendelijke gastvrijheid kun je hier ervaren en alles is bespreekbaar. De camping bied een eenvoudige broodjes service welke je de avond ervoor kunt bestellen. Dit kan bij de receptie maar kun je ook direct te regelen via de bronzen emmer app. Op het terrein is, voor sommigen een “must” gratis Wifi aanwezig. De plekken zijn ruim en voorzien van elektra welke je achteraf moet betalen, op de velden zijn de meterkasten met standen te zien. Sanitair is schoon en modern genoeg. Voor echt uitgebreid eten moet je wel in Meppen zelf zijn (reserveren !!!) maar oo de camping is ook een bistro met afhaalmogelijkheden of ter plekke eten

Gereisd Met partner in juni 2019

Laura de Vries
4-2-2019

Voor de 2e keer een lang weekend in de Finse blokhutten verbleven en wederom genoten. De blokhutten zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien. Heerlijk tot rust komen midden in de bossen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bronzen Emmer in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bronzen Emmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.