Hotel De Reisiger

14 reviews over Hotel De Reisiger in het Nederlands

Kleinschalig, prima hotel!

Henk
26-12-2017

Wij hebben 1e Kerstdag overnacht in dit kleinschalige hotel.

Was qua bereikbaarheid wat lastig te vinden in een omgeving aan de rand van het centrum van Meppel, waar nog volop bouwactiviteiten plaatsvinden.

Parkeren kon op eigen terrein achter het hotel (beperkt).

Prettige, persoonlijke ontvangst.

Onze kamer (nr. 2) was ruim, schoon, voorzien van prima bedden en een eenvoudige maar volledige badkamer. Verder twee stoelen en een groot bureau.

En genoeg kastruimte.

Wat opviel was, dat de geluidsisolatie goed was. Geen last van gehorigheid, zoals in andere hotels vaak wel.

Ook het ontbijt was wat ons betreft prima en ruim voldoende qua keuzemogelijkheden.

Kortom: wij bevelen dit hotel met een gerust hart aan anderen aan!

heel goed

fam weeda
25-9-2017

Joost en zijn moeder zijn erg gast vrij en behulpzaam .

alles netjes schoon en kamer groot en ontbijt was super met verse broodjes en ook elke keer bij gevuld.

volgende keer komen we zeker weer terug.

Perfect, gastvrij

Dick en Grada
11-6-2017

Inmiddels nieuwe eigenaren sinds 1 mei 2017, die het meer dan verdienen om goed op de kaart te komen. Ze zijn enorm vriendelijk, gastvrij niets is teveel. Ruime kamers, alles prima schoon, prima ontbijt, nog geen 10 min loopafstand van het centrum. Wij hadden een prima verblijf, gaan het zeker aanraden bij familie en vridnden en komen zeker terug. Joost en moeder bedankt voor jullie gastvrijheid. Dick en Grada Versteeg

leuk klein hotel

jan
27-5-2017

natuurlijk zijn er nog wel wat puntjes te bedenken die beter kunnen. Maar is klein hotel maar personeel was behulpzaam/ kamer goed-redelijk/ ontbijt goed

Geen hotel... meer spookhuis met al die spinnenwebben. Niet gast vrij. Alleen maar domme reacties als "excuses".

Rampzalig

Hans
11-5-2016

Ik kan werkelijk niet geloven dat er mensen zijn die dit hotel en de eigenaar ook maar enig positief punt geven. Bij alle reviews herken ik alleen maar de slechte punten. Het hotel is oud en heel, maar dan ook heel, erg vies. De eigenaar zelf loopt in een oude korte broek met dito t shirt. De eigenaar geeft de schoonmaakster de schuld maar neemt zelf niet de moeite om goedemorgen te zeggen want zijn computerspel is belangrijker. Het hotel is, zoals ook de ingredienten van het ontbijt, zwaar over de datum. Maar ook het slechte ontbijt is niet zijn schuld want de ingredienten zijn gisteren geleverd. Ik kom gewoon woorden tekort om mijn eenmalig verblijf onder woorden te brengen. Maar gelukkig heb ik de foto's nog en kan ik mijn familie, vrienden en collega's laten zien dat ik niets overdrijf. Werkelijk een ongelooflijk slecht hotel.

redelijke kamer maar vieze badkamer

Rinie van Bemmelen
14-4-2016

De eigenaar / beheerder is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is voor dit bedrag zonder meer goed.

Echter de ventilator van de badkamer functioneerde niet, en de toilet en doucheruimte was gewoon vies.

Bij het uitchecken wordt normaal gesproken gevraagd of alles naar wens is/was, en dan had ik het gewoon gezegd. Echter het spelletje waar deze man mee bezig was vond hij belangrijker, dus dan maar via internet.

Handig vlak bij het station en het centrum

jessie71
2-11-2010

Wij waren voor een reünie naar Meppel gekomen. Er is niet veel keus in hotels dus deze gekozen op basis van de beoordelingen. Geen spijt. De ontvangst was erg gemoedelijk en hartelijk. Geen specifieke regeltjes in overleg is veel mogelijk qua in en uit check tijd. De 2 persoonskamer zag er prima uit en de bedden waren lekker breed en goed van kwaliteit. Ook de badkamer was fris en verzorgd. Het ontbijt was ondanks dat het niet erg uitgebreid was uitstekend van kwaliteit en vers. Daar kan menig hotel een voorbeeld aan nemen. Voor mensen die met de auto zijn er was parkeergelegenheid voor de deur en op hotel terrein.

Het hotel is zeker aan te bevelen.

Michiel en Neeltje
3-10-2010

Wij waren voor een bezoekje aan een vriend in Meppel en hebben overnacht in dit hotel. De ontvangst was hartelijk, zoals ook het verdere contact bij het ontbijt. De kamer is eenvoudig, evenals de badkamer, maar alles is aanwezig en schoon. De bedden waren zonder meer goed. De ligging bij het centrum was prettig. Voor ons heeft het aan de verwachtingen voldaan.

In dit hotel verbleven voor mijn werk. De ligging vlakbij het centrum is een pluspunt. Er is helaas Geen airco in de warme kamers die wat smoezelig aan doen. Het raam gaat naar binnen open waardoor het gordijn niet dicht kan. Dit is enorm storend omdat de spoorbaan zeer dichtbij is. Er is s'morgens een afgepast ontbijt. Naar mijn mening een slechte prijs kwaliteit verhouding. De gastvrouw komt onvriendelijk over!

We hebben een aantal aanbieders voor De Reisiger voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reisiger in Meppel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reisiger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.