Vakantiehuis De Pouwelshoeve

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Pouwelshoeve
8,2

6 reviews over Vakantiehuis De Pouwelshoeve in het Nederlands

Helaas nooit meer, waarborgsom werd verrekend

Henk de Leeuw,
5-11-2018

Keurig verzorgde gerenoveerde boerderij. Eigenaar woont aan de achterzijde .

Heerlijke tussenweek gehad met 17 personen uit onze familie ( oma en opa en de drie gezinnen van onze kinderen) . Aandachtspunt is na aankomst even met de eigenaar nalopen of alles in goede staat is plus een foto maken van de meterstanden gas/ electra. Zinvol voor huurder en verhuurder ivm de afrekening.

Super groepsaccomedatie!

Henk
4-10-2015

Met een groep van 7 gezinnen met kinderen hier geweest. En we hebben hier prima naar ons zin gehad. Mooie grote boerderij. Grote leefkeuken en woonkamer. Meerdere slaapvertrekken welke bijna allemaal een eigen wastafel hebben. Boven de schuur (buitenom) ook 2 slaapvertrekken. Bedden waren opgemaakt bij aankomst. Boodschappen kunnen via internet besteld worden en worden hier ook bezorgt, dus dat is handig.

De jacuzzi vonden de kinderen (en de ouders) natuurlijk geweldig. En ook het aanwezige speelgoed was top. Mooi groot gazon voor een potje voetbal. Er is ook een jeux des boules baan.

En verder:

Gratis wifi, voldoende parkeerplaatsen, tafelvoetbal, tafeltennis, speeltuintje, TV, dvd, muziek, grote koelkasten, voldoende servies, prima bedden, rustig gelegen, gastvrije ontvangst.

Enig punt(je) van kritiek: lage voordeur (is gebruikelijk in deze regio) zonder haakje. En dit komt er vast wel, verwacht ik zo.

Heel mooi huis

JD
24-11-2012

Heel groot en mooi vakantiehuis! Ideaal voor kinderen. Buiten allemaal speelgoed, zoals fietsjes e.d. Er was ook een trampoline en speelhuisje. De inrichting is ook gezellig, leuk dat je met zn allen op de grote hoekbank kunt hangen. Keuken is wat gedateerd. Slaapkamers, schelen per grootte, allemaal keurig netjes en goed beddengoed en goede matrassen! Jacuzzi is ook super! Ook de aparte loungeruimte is leuk en gezellig.. Zeker een aanrader voor grote groepen!

vakantie meppel

elze
14-12-2011

het was wel een leuke vakantie, weer eens wat anders in nederland op vakantie gaan

Ruimte en Luxe, gewoon heerlijk!!

Fam. Flier
1-8-2011

Ligging is zeer centraal, erg leuke dorpen er omheen

Voortreffelijk vakantiehuis!

Angie
8-5-2009

We zijn net terug van een week De Pouwelshoeve en hebben een voortreffelijke vakantie gehad.

De Pouwelshoeve is een zeer geschikte accommodatie voor groepen tot zo'n 24 personen. Kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan, zowel binnen als buiten is genoeg ruimte om te spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Pouwelshoeve in Meppel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Pouwelshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.