Géén boekingskosten

• 8Natuur
  • 9.2Inrichting
  • 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over De Pouwelshoeve

• 9De Moatjes uut Diem18-04-2022

Geweldig verblijf

Bij aankomst zijn we hartelijk welkom geheten. Rondleiding gekregen, alles was super schoon. Onze complimenten. Mooie ruime kamers en we hebben genoten van de jacuzzi en de sauna. De zon scheen kortom een heerlijk lang weekend gehad.

• 8Natuur
  • 8Siebenga18-08-2020

Heerlijk ruime hoeve

Het is een geweldige ruimte waar we met achttien personen verbleven. De keuken, slaapkamers en andere ruimtes zijn voorzien van alle gemakken. De eetkamer en huiskamer zijn groot genoeg om voldoende afstand te houden. Er is genoeg te doen voor groot en klein, zowel op de hoeve als in de omgeving.

• 10Gert09-08-2020

WAUW, super vakantie met ongekend veel ruimte

Wat een fantastische groepsaccomodatie. In deze tijd van Corona en 1,5 meter is de pouwelshoeve een echte aanrader. Ruimte, vriendelijkheid en een complete inrichting zijn zomaar wat kernwoorden welke hier meer dan passend zijn. Niets is teveel voor de zeer vriendelijke eigenaar. Zowel binnen als buiten is afstand geen issue

• 9Sylvia21-06-2020

Fantastisch familieweekend

We waren het afgelopen weekend hier, 19 t/m 21 juni. Het was allemaal super goed voor elkaar, ook de ruimte was erg goed vooral met corona in het achterhoofd. We hadden genoeg ruimte. Jong en oud had erg veel plezier. De woon/ eetkamer is erg ruim zodat je makkelijk de verplichte ruimt kunt houden. Heerlijk even weg in Corona tijd. Dan is dit een aanrader.

• 10Familie D.15-06-2020

Heerlijk ontspannen week in een ruime accomodatie!

We hebben een geweldige vakantie gehad met onze familie. Genoeg ruimte, slaapkamers, sanitair om met 5 gezinnen voldoende afstand te houden i.v.m. de coronamaatregelen! Een hele mooie schone accomodatie met alles erop en eraan. Speelmogelijkheden voor jong en oud. Een heerlijk grasveld voor het huis. We hebben ook erg genoten van de mooie omgeving. De zwemplas op loopafstand, diverse natuurgebieden om te fietsen of wandelen. En niet te vergeten de omgeving van Giethoorn waar we gingen kanoën.

• 9Miranda Blijsie07-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een super verblijf voor een grote groep mensen, mooi ruim, netjes, met alles erop en eraan een echte aanrader!

• 8Henk de Leeuw05-11-2018

Helaas nooit meer, waarborgsom werd verrekend

Keurig verzorgde gerenoveerde boerderij. Eigenaar woont aan de achterzijde . Heerlijke tussenweek gehad met 17 personen uit onze familie ( oma en opa en de drie gezinnen van onze kinderen) . Aandachtspunt is na aankomst even met de eigenaar nalopen of alles in goede staat is plus een foto maken van de meterstanden gas/ electra. Zinvol voor huurder en verhuurder ivm de afrekening.

• 10Henk04-10-2015

Super groepsaccomedatie!

Met een groep van 7 gezinnen met kinderen hier geweest. En we hebben hier prima naar ons zin gehad. Mooie grote boerderij. Grote leefkeuken en woonkamer. Meerdere slaapvertrekken welke bijna allemaal een eigen wastafel hebben. Boven de schuur (buitenom) ook 2 slaapvertrekken. Bedden waren opgemaakt bij aankomst. Boodschappen kunnen via internet besteld worden en worden hier ook bezorgt, dus dat is handig.

De jacuzzi vonden de kinderen (en de ouders) natuurlijk geweldig. En ook het aanwezige speelgoed was top. Mooi groot gazon voor een potje voetbal. Er is ook een jeux des boules baan.

En verder: Gratis wifi, voldoende parkeerplaatsen, tafelvoetbal, tafeltennis, speeltuintje, TV, dvd, muziek, grote koelkasten, voldoende servies, prima bedden, rustig gelegen, gastvrije ontvangst.

Enig punt(je) van kritiek: lage voordeur (is gebruikelijk in deze regio) zonder haakje. En dit komt er vast wel, verwacht ik zo.

• 10JD24-11-2012

Heel mooi huis

Heel groot en mooi vakantiehuis! Ideaal voor kinderen. Buiten allemaal speelgoed, zoals fietsjes e.d. Er was ook een trampoline en speelhuisje. De inrichting is ook gezellig, leuk dat je met zn allen op de grote hoekbank kunt hangen. Keuken is wat gedateerd. Slaapkamers, schelen per grootte, allemaal keurig netjes en goed beddengoed en goede matrassen! Jacuzzi is ook super! Ook de aparte loungeruimte is leuk en gezellig.. Zeker een aanrader voor grote groepen!

• 7elze14-12-2011

vakantie meppel

het was wel een leuke vakantie, weer eens wat anders in nederland op vakantie gaan

Vakantiehuis De Pouwelshoeve info

• Adresgegevens