Camping Voscheheugte

Meer camping info

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 9suzanne22-01-2016

prachtig en confortabel

Tussen kerst en oud&nieuw 2015 met man en kids twee nachtjes in de trek-in junior gelogeerd op camping Vosscheheugte. Dat was een feest! Het design van de junior is erg mooi, met waanzinnig uitzicht. Bovendien zijn de voorzieningen op de camping erg goed van kwaliteit. En midden in de natuur. Absolute aanrader. We komen snel een keertje terug - ditmaal met onze tent.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8ineke flikkema03-01-2016

Heerlijk ontspannen met oud en nieuw!

De prachtige ligging, fijne ontvangst (met oliebollen en koffie!), gastvrijheid, super sanitair, heerlijke warme ruimte voor de afwas, boekje lezen, spelletjes doen. Het was helaas erg drassig op de camping maar er werd een leuk plekje voor ons gezocht voor onze camper. Wij hebben ons samen met onze dochter van 4 prima vermaakt. Wat was er niet goed? Lastig, misschien een zandbak voor de kinderen? Doet het altijd goed! We komen zeker terug om weer heerlijk te wandelen en te genieten van de camping in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Tjalling19-11-2015

Heerlijk midden in de natuur!

Mijn vrouw en ik verbleven in de prachtige Trekkershut, een stukje Scandinavië op Nederlandse bodem. De trekkershut is handig en vooral ruimtelijk ingericht met heerlijke grote ramen, veel licht, erg comfortabel en midden in de natuur.

Locatie met het natuurgebied Mantingerzand heel vlakbij is perfect, zo zijn er gedeeltes waarbij ons op de Afrikaanse Savanne waande. Kortom wie zegt dat Nederland saai is of is hier nog niet geweest..

Gereisd met partner in november 2015

• 9Aad en Hilleke02-11-2015

Heerlijk!

Gastvrije ontvangst na fileleed en autopech. Oase van rust en prima uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Sanitair on-Nederlands goed. Fijne leesruimte met variatie aan vakantieboeken voor de kleine uurtjes. Tip. Met een overdekte plek buiten om de afwas te doen is het helemaal compleet.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Fam van Gessel22-08-2015

Fantastisch!

Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Rustige camping met toegang tot vele activiteiten in de omgeving. Met 8 personen overnacht in de Trek-Inn (Vos en Fazant) en een fijne nacht gehad. 'S avonds met buurttaxi richting het Tramlokaal (Mantinge) en lekker gegeten (aanrader) en netjes terug 'afgeleverd' door de buurttaxi. Gefietst & gewandeld.

Hier komen wij zeker terug met onze twee kinderen in de herfst of winter (zit kachel in de Trek-Inn).

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10cato16-08-2015

Wat een mooie plaats

Een prachtige plaats. goed onderhouden, en een leuk restaurant. met echt heerlijk eten! Een leuk plaatsje om te schaken, lezen, of andere leuke dingen je hoeft geen wekker te zetten je word al vrolijk wakker gemaakt door een prachtig vogel gezang. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9charlotte07-05-2015

Fantastische plek voor ouders én kinderen

Wat een heerlijke plek voor een paar dagen er tussenuit! We zijn zo gastvrij ontvangen! De trekhutten hebben prachtig vrij uitzicht, zijn goed verzorgt en de kinderen vonden het een avontuur, slapen in een bedstee! De trampoline, skelters, schommels, spelletjes en fietsen maken de vakantie voor de kinderen compleet!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10G. vermeer11-07-2014

mooi rustieke camping

recht tegenover prachtige mantingerzand. mooiste camping in de omgeving

Gereisd met partner in januari 2014

• 9pier6409-07-2014

Natuurcamping pur sang

Jarenlang was dit ons meest favoriet camping: kamperen in alle rust, niet teveel luxe en een geweldige ligging. Gewoon of bijzonder mooi.

Nu na een paar jaar weer eens teruggeweest en de nieuwe eigenaar heeft de sfeer behouden, voert verbeteringen door waardoor deze mooie plek weer hoog op ons lijstje staat.

Wil je kamperen, centraal in de natuur en mooie omgeving, genieten van eindeloze vogelzang concerten, wandelen fietsen en rust. Gun jezelf een verblijf op deze camping.

Het eethuisje was de verrassing. De nieuwe uitbaters zorgen dat je je welkom voelt, hebben goede en verantwoorde maaltijden en wederom die ontspannen sfeer.

De plek om te onthaalden en te genieten

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 10MARIE-ANNE VAN DER MARCK17-06-2014

formidabel

paradijselijk terrein met 2 romantische en toch praktische trekkershutten. Wij huurden de grootste. Mooi uitzicht, prachtige lichtval, lekkere douche, goede keuken(uitzet), prima beddengoed. De Voscheheugte heeft een aardige, behulpzame beheerster, goede sanitaire voorziening en idyllisch terras met nog idyllischer Laube. Eethuis was nog niet in functie.

Gereisd met vrienden in juni 2014

1 tip over Camping Voscheheugte

• Abc, 10-05-2018

Op een paar km afstand ligt in Westerbork buffet restaurant De Warrel. Wij hebben hier echt HEERLIJK gegeten! Uitstekende bediening, prachtige locatie en subliem eten. Geen vreetschuur, maar echt een buffet van verfijnde gerechten. Aanrader!!!

1 vraag over Camping Voscheheugte

• Ruurd, 20-03-2016

Bespreking Pinksteren

Ik heb vanmiddag met u gebeld om te komen ik zou mijn wensen kenbaar maken Wij willen heel graag komen en hebben dan twee caravans nodig Verder komen we met een kleine camperbus en een vouwwagen en een klein bij zet tentje De bedoeling is om vrijdag 13 mei te komen en maandag weer te vertrekken Het kan zijn dat mijn man en ik nog even blijven met de bus dat zien we dan wel Wij zijn al eerder op uw camping geweest Vriendelijke groeten Geke visser [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig