Camping Voscheheugte

• 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 9Remco Jansen29-02-2016

Heerlijke plek in meerdere opzichten!

Prachtige ligging. Mooi weids uitzicht. We kwamen hier aan met de camper en kregen direct een goede plek aangeboden omdat het veld nu helaas erg drassig was. Perfect gestaan, erg lekker gegeten bij het eethuisje (goede kok!) en na afloop lekker met een kop koffie even rond de mooie haard in het restaurant. Sanitair is ook supermooi, verwarmd en netjes. Hier kom je heerlijk aan rust en ontspanning toe. De nieuwe uitbaters zijn gastvrij en doen het prima. Kom graag nog eens terug in het voorjaar/zomer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9suzanne22-01-2016

prachtig en confortabel

Tussen kerst en oud&nieuw 2015 met man en kids twee nachtjes in de trek-in junior gelogeerd op camping Vosscheheugte. Dat was een feest! Het design van de junior is erg mooi, met waanzinnig uitzicht. Bovendien zijn de voorzieningen op de camping erg goed van kwaliteit. En midden in de natuur. Absolute aanrader. We komen snel een keertje terug - ditmaal met onze tent.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8ineke flikkema03-01-2016

Heerlijk ontspannen met oud en nieuw!

De prachtige ligging, fijne ontvangst (met oliebollen en koffie!), gastvrijheid, super sanitair, heerlijke warme ruimte voor de afwas, boekje lezen, spelletjes doen. Het was helaas erg drassig op de camping maar er werd een leuk plekje voor ons gezocht voor onze camper. Wij hebben ons samen met onze dochter van 4 prima vermaakt. Wat was er niet goed? Lastig, misschien een zandbak voor de kinderen? Doet het altijd goed! We komen zeker terug om weer heerlijk te wandelen en te genieten van de camping in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Tjalling19-11-2015

Heerlijk midden in de natuur!

Mijn vrouw en ik verbleven in de prachtige Trekkershut, een stukje Scandinavië op Nederlandse bodem. De trekkershut is handig en vooral ruimtelijk ingericht met heerlijke grote ramen, veel licht, erg comfortabel en midden in de natuur.

Locatie met het natuurgebied Mantingerzand heel vlakbij is perfect, zo zijn er gedeeltes waarbij ons op de Afrikaanse Savanne waande. Kortom wie zegt dat Nederland saai is of is hier nog niet geweest..

Gereisd met partner in november 2015

• 9Aad en Hilleke02-11-2015

Heerlijk!

Gastvrije ontvangst na fileleed en autopech. Oase van rust en prima uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Sanitair on-Nederlands goed. Fijne leesruimte met variatie aan vakantieboeken voor de kleine uurtjes. Tip. Met een overdekte plek buiten om de afwas te doen is het helemaal compleet.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Fam van Gessel22-08-2015

Fantastisch!

Erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Rustige camping met toegang tot vele activiteiten in de omgeving. Met 8 personen overnacht in de Trek-Inn (Vos en Fazant) en een fijne nacht gehad. 'S avonds met buurttaxi richting het Tramlokaal (Mantinge) en lekker gegeten (aanrader) en netjes terug 'afgeleverd' door de buurttaxi. Gefietst & gewandeld.

Hier komen wij zeker terug met onze twee kinderen in de herfst of winter (zit kachel in de Trek-Inn).

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10cato16-08-2015

Wat een mooie plaats

Een prachtige plaats. goed onderhouden, en een leuk restaurant. met echt heerlijk eten! Een leuk plaatsje om te schaken, lezen, of andere leuke dingen je hoeft geen wekker te zetten je word al vrolijk wakker gemaakt door een prachtig vogel gezang. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9charlotte07-05-2015

Fantastische plek voor ouders én kinderen

Wat een heerlijke plek voor een paar dagen er tussenuit! We zijn zo gastvrij ontvangen! De trekhutten hebben prachtig vrij uitzicht, zijn goed verzorgt en de kinderen vonden het een avontuur, slapen in een bedstee! De trampoline, skelters, schommels, spelletjes en fietsen maken de vakantie voor de kinderen compleet!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10G. vermeer11-07-2014

mooi rustieke camping

recht tegenover prachtige mantingerzand. mooiste camping in de omgeving

Gereisd met partner in januari 2014

• 9pier6409-07-2014

Natuurcamping pur sang

Jarenlang was dit ons meest favoriet camping: kamperen in alle rust, niet teveel luxe en een geweldige ligging. Gewoon of bijzonder mooi.

Nu na een paar jaar weer eens teruggeweest en de nieuwe eigenaar heeft de sfeer behouden, voert verbeteringen door waardoor deze mooie plek weer hoog op ons lijstje staat.

Wil je kamperen, centraal in de natuur en mooie omgeving, genieten van eindeloze vogelzang concerten, wandelen fietsen en rust. Gun jezelf een verblijf op deze camping.

Het eethuisje was de verrassing. De nieuwe uitbaters zorgen dat je je welkom voelt, hebben goede en verantwoorde maaltijden en wederom die ontspannen sfeer.

De plek om te onthaalden en te genieten

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014