Camping Voscheheugte

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 10Reint-Jan en Truus de Roos03-09-2016

GEWELDIG !!!! Je moet er eens geweest zijn!

Wij zijn in week 35- 2016 in het Trekkershut de Ree geweest, alwaar wij het geweldig hebben gevonden, de hut is van alle gemakken voorzien en je geniet van een geweldig uitzicht, dat is met de andere Trek-in hutten "Vos en Fazant" ook prima geregeld.

Ook de camping ziet er prima uit en heeft erg leuke plekken.

Bij de ingang is een Eet/Theehuis aanwezig waar het prima vertoeven is en sfeervol in gericht en waar Ruben de kok ons heerlijk heeft verrast met een 3 gangen verrassingsmenu.

Geweldig!! je eet je vingers er bij op, TOP gedaan.

Ook de bediening door Marijke is correct en netjes en attent, zij gaat een kappers opleiding doen, wat ook leuk is maar het is een aanwinst voor dit bedrijf.

Ook de omgeving is het heerlijk wandelen en fietsen.

Deze locatie gaan we zeker vaker bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Erik24-08-2016

Fantastisch gelegen trek in

Wij hebben vijf nachten in trek in de Ree gebivakkeerd. Deze luxe trekkershut is van alle gemakken voorzien en schitterend vrij gelegen met fantastisch uitzicht. De Voscheheugte is een natuurcamping. Je kiest dus bewust voor een camping met weinig faciliteiten, geen animatieprogramma, geen zwembad enz. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt! Bij de trekkershut mochten we een tentje plaatsen, wat mijn kinderen geweldig vonden. Pluspunt vond ik dat je gratis gebruik kan maken van een wasmachine en een droger. Direct tegenover de camping ligt een heel mooi natuurgebied. Bij de camping zit een sfeervol restaurantje met theetuin. Enige minpunt dat ik van deze camping kan bedenken, is dat ik de consumpties in het restaurant nogal fors aan de prijs vond. Verder helemaal top!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Tom17-08-2016

Zeer fijn!

Prachtige omgeving en rust. Goed ingedeelde camping. Jonge uitbaters met ziel, goesting en toch ook verfijning. Gastvrouw met uitstraling en chef kok die iets extra's weet te bieden in het eethuis. Heerlijk ontbijt voor een fijne prijs. Accomodatie zeer degelijk en goed onderhouden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Frank Dijkstra10-08-2016

Mooie camping met een uitstekend restaurant

Tijdens een midweek heerlijk tot rust gekomen op de rustige, goed onderhouden en mooie camping. In de variërende omgeving zijn er voldoende mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Voor een lekkere maaltijd en een drankje kun je gerust op de camping blijven, want in het bijbehorende restaurant staat een goede chef-kok. Het 3-gangen verrassingsmenu is echt een aanrader! Het eethuisje is heel leuk ingericht en zorgt voor een intieme sfeer. Kortom: goede service, heerlijk eten en een mooie natuurcamping.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Ed Dorrestein19-07-2016

Dé perfecte plek voor rust, ruimte en genieten

Een fantastische plek waar je rust, ruimte en heel lekker eten vindt. Een aanrader voor iedere natuurfotograaf. Het Mantingerveld voor de deur, een prachtige zonsondergang voor je tent en een perfecte plek voor sterrenfotografie. Er is perfect ontbijt en eten in het eethuisje en er zijn trekkershutten dus je hebt niets eens een tent of camper nodig.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Martijn11-07-2016

Een heerlijk verblijf!

Wat een fijne plek! Prachtige natuur, top camping-voorzieningen (wat een luxe en weldaad die stortdouches!) en heerlijk eten. Aanrader voor iedereen die Drenthe wil ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Sytske van Woersem20-05-2016

Zeer idyllisch!

Ligt prachtig tegenover een mooi natuurgebied. Ruim, leuk aangelegd kampeerterrein en 3 mooie, in de natuur passende, blokhutten. Prima sanitair en prettig dat er ook een ruimte is om te verblijven, de gastenheugte, als het wat kouder is. Verder een erg gezellig en lekker eethuis met leuk terras. Fietsen vrij om te gebruiken! Wat de klapper voor ons was, is het gidsje van het natuurgebied, het Mantingerzand, dat ze zelf gemaakt hebben. Het enige minpunt vonden we dat je de tractors ( al zeer vroeg) voorbij hoort razen. Maar zeer het terugkomen waard!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Gijs Withagen08-05-2016

Wat een heerlijke plen

We hebben genoten op jullie lekker camping. Heerlijk. Fijne plekken om te staan, perfect sanitair, een fijne ruimte voor mocht het een keer niet zulk mooi weer zijn, of geven jullie daar garantie op?

Pien was helemaal weg van jullie speelhuisje en de trampoline en boules baan zijn ook top.

Maar last but not least, jullie gastvrijheid en fantastische kookkunsten. Ronduit een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10John Hollemans25-03-2016

Heerlijk in de watten gelegd

Door de gastheer en de gastvrouw 2 dagen geheel in de watten gelegd. In een prachtige en inspirerende omgeving, weg van alle drukte, een creatieve sessie kunnen houden. De 2 dagen waren geheel verzorgd, van heerlijk eten (echt een aanrader!) tot aan een knus en gezellig huisje. Overdag goed werk kunnen verzetten dankzij een prima Wi-Fi verbinding en in de avond werd er gezellig een drankje genuttigd bij de haard. Bedankt voor gezellige en productieve tijd in het mooi Mantinge! Een aanrader voor iedereen.

Zakelijk gereisd in maart 2016

• 9Remco Jansen29-02-2016

Heerlijke plek in meerdere opzichten!

Prachtige ligging. Mooi weids uitzicht. We kwamen hier aan met de camper en kregen direct een goede plek aangeboden omdat het veld nu helaas erg drassig was. Perfect gestaan, erg lekker gegeten bij het eethuisje (goede kok!) en na afloop lekker met een kop koffie even rond de mooie haard in het restaurant. Sanitair is ook supermooi, verwarmd en netjes. Hier kom je heerlijk aan rust en ontspanning toe. De nieuwe uitbaters zijn gastvrij en doen het prima. Kom graag nog eens terug in het voorjaar/zomer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

1 tip over Camping Voscheheugte

• Abc, 10-05-2018

Op een paar km afstand ligt in Westerbork buffet restaurant De Warrel. Wij hebben hier echt HEERLIJK gegeten! Uitstekende bediening, prachtige locatie en subliem eten. Geen vreetschuur, maar echt een buffet van verfijnde gerechten. Aanrader!!!

1 vraag over Camping Voscheheugte

• Ruurd, 20-03-2016

Bespreking Pinksteren

Ik heb vanmiddag met u gebeld om te komen ik zou mijn wensen kenbaar maken Wij willen heel graag komen en hebben dan twee caravans nodig Verder komen we met een kleine camperbus en een vouwwagen en een klein bij zet tentje De bedoeling is om vrijdag 13 mei te komen en maandag weer te vertrekken Het kan zijn dat mijn man en ik nog even blijven met de bus dat zien we dan wel Wij zijn al eerder op uw camping geweest Vriendelijke groeten Geke visser [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig