Camping Voscheheugte

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 2017
    10Doets28-06-2017

Oase in Drenthe

De Voscheheugte is net als een sprookjesboek! Het prachtige knusse eethuisje met een (h)eerlijke keuken, bestel de bitterballen!!!!. Wij hebben gelogeerd in één van de 4 trekkershutten die met alle basis behoeften was voorzien en perfect liggen op het terrein. De volgende ochtend wakker geworden met opkomende zon en uitzicht over het Drenthese landschap. Fijne schone algemene douches, een gezellige gastenkamer aan de kleinste details is gedacht om het voor iedereeneen aangenaam verblijf te maken. Ons ontbijt stond op het afgesproken tijdstip klaar, vriendelijke en hulpzame bediening! Kortom een KEI goede plek om te genieten voor het hele gezin én hond!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9KH28-06-2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

De Voscheheugte is een van die plekken waarvan je hoopt dat het een beetje onontdekt blijft. Een prachtige locatie midden in de natuur maar met voldoende faciliteiten om er een fijn verblijf te hebben. Het eethuisje is zeer charmant en je kan er echt lekker eten. De trekkershutten zijn een echte aanrader om in te overnachten maar ook de retro caravan's zijn heel erg leuk. Wij waren met vrienden en kleine kinderen die zich er altijd heel goed vermaken op de trampoline, schommel, skelters, hooibalen etc..Kortom, wij komen zeker weer terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Karin20-06-2017

Geweldig!

Heerlijk gegeten, wat een sfeervol terras, ongedwongen sfeer Vriendelijke, hartelijke bediening! gewoon Goed!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Marian Spier13-06-2017

Restaurant en de locatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Marianne24-03-2017

Geweldig

We waren met onze 4 grote honden zeer welkom en hebben 2 avonden heerlijk gegeten (het verrassingsmenu). Een absolute aanrader! Het eten was heerlijk, goede wijn en een zeer gastvrije ontvangst. Als we weer in de omgeving zijn dan gaan we zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Albert Wieken21-03-2017

Heerlijk 'thuiskomen' op camping Voscheheugte

Na een tocht van 92 kilometer op mijn fiets droomde ik van een brandende openhaard. De laatste kilometers van mijn tocht begon het opnieuw te regenen (maart roerst zijn staart). Toen ik het eethuis binnenstapte brandde de openhard en ik werd hartelijk ontvangen door Chantal. Een betere ontvangst in een leuk eethuis kun je je bijna niet voorstellen. Het kampeerterrein was nog wel wat nat door het seizoen maar als enige kampeerder heb ik heerlijk geslapen onder de Drentse hemel. Voorzieningen waren prima evenals de maaltijd die Chantal mij 's avonds voorzette. Kortom een plek om nog eens terug te komen!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in maart 2017

• Oude reviews

8Alma28-12-2016

genieten!

Heerlijk kerstmaal en comfortabele luxe trekkershut met verwarming en alles er op en er aan. Mooi fiets en wandelgebied ook. Camping sanitair ook top. We zagen ook slecht weer binnenruimte die er ook goed uitzag. Nu al zin weer terug te komen!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2016

• 9Harry Iwema26-10-2016

Fantastisch terrein, gastvrij onthaal, top

Mooi gelegen natuurterrein, met 3 trekkershutten. De Drentse stilte is prachtig en in het restaurant is het goed eten. Laat je culinair verrassen. Met bovenal een zeer gastvrije onthaal door Chantal en Ruben.

Kindvriendelijkheid een 7 gegeven, het blijft een natuurterrein met enkele speeltoestellen en geen speelparadijs, dus eigenlijk zouden ze daar ook een 10 voor moeten hebben.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Vivian22-10-2016

Ons pareltje in Drente

Diversen keren geweest ,wat een ongedwongen warme sfeer.2 jonge mensen met liefde en passie voor hun vak. Heerlijk gegeten en niet te vergeten de heerlijke high tea.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Christine22-10-2016

Mag je niet missen!

Genoten van de afternoon tea waarin je passie voor het vak terug proeft! Een gastvrij onthaal in een ongedwongen sfeer. Midden in de prachtige natuur van Drenthe.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

1 tip over Camping Voscheheugte

• Abc, 10-05-2018

Op een paar km afstand ligt in Westerbork buffet restaurant De Warrel. Wij hebben hier echt HEERLIJK gegeten! Uitstekende bediening, prachtige locatie en subliem eten. Geen vreetschuur, maar echt een buffet van verfijnde gerechten. Aanrader!!!

1 vraag over Camping Voscheheugte

• Ruurd, 20-03-2016

Bespreking Pinksteren

Ik heb vanmiddag met u gebeld om te komen ik zou mijn wensen kenbaar maken Wij willen heel graag komen en hebben dan twee caravans nodig Verder komen we met een kleine camperbus en een vouwwagen en een klein bij zet tentje De bedoeling is om vrijdag 13 mei te komen en maandag weer te vertrekken Het kan zijn dat mijn man en ik nog even blijven met de bus dat zien we dan wel Wij zijn al eerder op uw camping geweest Vriendelijke groeten Geke visser [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig