Camping Voscheheugte

Meer camping info

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 10Jonna Winkler29-06-2017

Sprookje in het groen

Op de Dag van de Kampvuurmuzikant genoten we op het terras van Vosscheheugte van een waanzinnige bbq van chefkok Ruben. Chantal schonk een Drents bittertje. En op de klanken van gitaren, viool, zang en trommels waanden we ons in een sprookje. Wat een cadeau, en de camping was al een cadeautje. Groen, vriendelijk, rustig en zo schoon. We bleven maar één nachtje, maar we komen heel graag terug voor langer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Doets28-06-2017

Oase in Drenthe

De Voscheheugte is net als een sprookjesboek! Het prachtige knusse eethuisje met een (h)eerlijke keuken, bestel de bitterballen!!!!. Wij hebben gelogeerd in één van de 4 trekkershutten die met alle basis behoeften was voorzien en perfect liggen op het terrein. De volgende ochtend wakker geworden met opkomende zon en uitzicht over het Drenthese landschap. Fijne schone algemene douches, een gezellige gastenkamer aan de kleinste details is gedacht om het voor iedereeneen aangenaam verblijf te maken. Ons ontbijt stond op het afgesproken tijdstip klaar, vriendelijke en hulpzame bediening! Kortom een KEI goede plek om te genieten voor het hele gezin én hond!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9KH28-06-2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

De Voscheheugte is een van die plekken waarvan je hoopt dat het een beetje onontdekt blijft. Een prachtige locatie midden in de natuur maar met voldoende faciliteiten om er een fijn verblijf te hebben. Het eethuisje is zeer charmant en je kan er echt lekker eten. De trekkershutten zijn een echte aanrader om in te overnachten maar ook de retro caravan's zijn heel erg leuk. Wij waren met vrienden en kleine kinderen die zich er altijd heel goed vermaken op de trampoline, schommel, skelters, hooibalen etc..Kortom, wij komen zeker weer terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Karin20-06-2017

Geweldig!

Heerlijk gegeten, wat een sfeervol terras, ongedwongen sfeer Vriendelijke, hartelijke bediening! gewoon Goed!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Marian Spier13-06-2017

Restaurant en de locatie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Marianne24-03-2017

Geweldig

We waren met onze 4 grote honden zeer welkom en hebben 2 avonden heerlijk gegeten (het verrassingsmenu). Een absolute aanrader! Het eten was heerlijk, goede wijn en een zeer gastvrije ontvangst. Als we weer in de omgeving zijn dan gaan we zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Albert Wieken21-03-2017

Heerlijk 'thuiskomen' op camping Voscheheugte

Na een tocht van 92 kilometer op mijn fiets droomde ik van een brandende openhaard. De laatste kilometers van mijn tocht begon het opnieuw te regenen (maart roerst zijn staart). Toen ik het eethuis binnenstapte brandde de openhard en ik werd hartelijk ontvangen door Chantal. Een betere ontvangst in een leuk eethuis kun je je bijna niet voorstellen. Het kampeerterrein was nog wel wat nat door het seizoen maar als enige kampeerder heb ik heerlijk geslapen onder de Drentse hemel. Voorzieningen waren prima evenals de maaltijd die Chantal mij 's avonds voorzette. Kortom een plek om nog eens terug te komen!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in maart 2017

• 8Alma28-12-2016

genieten!

Heerlijk kerstmaal en comfortabele luxe trekkershut met verwarming en alles er op en er aan. Mooi fiets en wandelgebied ook. Camping sanitair ook top. We zagen ook slecht weer binnenruimte die er ook goed uitzag. Nu al zin weer terug te komen!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2016

• 9Harry Iwema26-10-2016

Fantastisch terrein, gastvrij onthaal, top

Mooi gelegen natuurterrein, met 3 trekkershutten. De Drentse stilte is prachtig en in het restaurant is het goed eten. Laat je culinair verrassen. Met bovenal een zeer gastvrije onthaal door Chantal en Ruben.

Kindvriendelijkheid een 7 gegeven, het blijft een natuurterrein met enkele speeltoestellen en geen speelparadijs, dus eigenlijk zouden ze daar ook een 10 voor moeten hebben.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Vivian22-10-2016

Ons pareltje in Drente

Diversen keren geweest ,wat een ongedwongen warme sfeer.2 jonge mensen met liefde en passie voor hun vak. Heerlijk gegeten en niet te vergeten de heerlijke high tea.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Camping Voscheheugte info