Camping Voscheheugte

Weer vandaag2°-1°
Camping Voscheheugte
8,6

Laatste review

Camping is niet de prioriteit voor de Voscheheugte; sanitaire voorzieningen zijn vochtig, vloertrekkers zijn smoezelig, idem voor prullenbakjes in vrouwentoilet (geen deksel geeft onplezierige geur). Terrein is snel drassig. Restaurant/ theehuis is op ma- di-wo gesloten, wat erg jammer is tijdens de herfstvakantie. Elke ochtend in de auto naar Westerbork voor verse broodjes. Prijs kwaliteit schiet op deze camping fors tekort.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

40 reviews over Camping Voscheheugte in het Nederlands

Helaas, veel potentie. Niet nog eens

Sam,
28-10-2018

Niét de kwaliteit die je had verwacht

Ed,
25-10-2018

Wij vonden de camping tegenvallen na alle positieve reviews. Er is wat achterstallig onderhoud: verfwerk, daklijsten afgebroken e.d. alles maakt een beetje een rommelige indruk. In de slecht weer voorziening ruikt het naar een rioollucht. Daar wil je niet lang zitten. Hygiëne in de natte ruimtes kan beter. Wellicht wat vaker schoonmaken. Jammer zijn de vieze roestige trekkers in de douches, weggooien en vervangen. WiFi op de camping zelf is er niet, je moet met je tablet of telefoon naar de algemene ruimtes lopen voor een goede ontvangst. Dat hoeft in deze tijd toch niet meer.

Het restaurant: was redelijk. Niet wat de meeste reviews dus aanduiden. Wij hadden ook hier er meer van verwacht.

Positief is de mooie omgeving, wandelpaden en fietsroutes.

Dit is veel meer dan een camping restaurant!

Nancy Wassenaar,
19-8-2018

Ik heb alleen van het restaurant gebruik gemaakt, maar dat is echt een fantastisch restaurant. Dat verwacht je eigenlijk niet bij een camping. Ook een heel prima gedeeltelijk overdekt terras en knusse tafels binnen. Vooral in de avond als alle lichtjes aan gaan doet het heel gezellig aan. We hebben de tournedos genomen en die was inderdaad heel smaakvol en precies goed gebraden. Het groente en aardappelgarnituur wat op het bord erbij lag zag er niet alleen mooi uit, maar was ook heel smaakvol en nog precies knapperig. Prijs/kwaliteit met name voor de wijnen is prima. Serveerster had ons per ongeluk de verkeerde fles wijn geserveerd, maar dat werd direct goed opgelost. Jong personeel, maar ze weten wel waar ze mee bezig zijn en zijn zeer gastvriendelijk. Het enige wat beter zou kunnen zijn de messen bij zo'n top tournedos. Op zich waren het goede messen hoor, maar voor zo'n fantastisch stuk vlees zijn steak messen op zijn plaats.

Leuke camping bij mooi natuurgebied

Abc,
10-5-2018

Leuke camping. Het voorste gedeelte van de camping heeft de leukste plekjes, een beetje verscholen tussen de bossen. Het achterste gedeelte is meer één groot open veld. Hier stonden wij en dat vond ik persoonlijk wel iets minder omdat je eigenlijk geen privacy hebt. Ik zou er voor keizen om net als oo het voorste gedeelte de plekken een klein beetje privacy te geven met wat natuurlijke bossages.

De douches en toiletten waren erg netjes. Doordat je steeds door het gemaaide gras loopt waren de douches helas wel verstopt door het gras. Tijdens de eerste douche die ik nam werd het water helaas na 2 minuten al koud. De volgende dag heb ik hier geen last van gehad. Dus een tip, misschien beter niet douchen tijdens het ‘spitsuur’.

Restaurant is mooi ingericht en er is een ruimte waar je lekker binnen aan tafel kan zitten om te lezen/ spelletje te doen. Ideaal als je een klein tentje hebt en het slecht weer is.

Geweldige, haast sprookjesachtige plek

Judith,
17-10-2017

Prachtig campingterrein, midden in de natuur, rustig en vrij.

En een zeer goed en superknus restaurant!

Sprookje in het groen

Jonna Winkler,
29-6-2017

Op de Dag van de Kampvuurmuzikant genoten we op het terras van Vosscheheugte van een waanzinnige bbq van chefkok Ruben. Chantal schonk een Drents bittertje. En op de klanken van gitaren, viool, zang en trommels waanden we ons in een sprookje. Wat een cadeau, en de camping was al een cadeautje. Groen, vriendelijk, rustig en zo schoon. We bleven maar één nachtje, maar we komen heel graag terug voor langer!

Oase in Drenthe

Doets,
28-6-2017

De Voscheheugte is net als een sprookjesboek! Het prachtige knusse eethuisje met een (h)eerlijke keuken, bestel de bitterballen!!!!. Wij hebben gelogeerd in één van de 4 trekkershutten die met alle basis behoeften was voorzien en perfect liggen op het terrein. De volgende ochtend wakker geworden met opkomende zon en uitzicht over het Drenthese landschap. Fijne schone algemene douches, een gezellige gastenkamer aan de kleinste details is gedacht om het voor iedereeneen aangenaam verblijf te maken. Ons ontbijt stond op het afgesproken tijdstip klaar, vriendelijke en hulpzame bediening! Kortom een KEI goede plek om te genieten voor het hele gezin én hond!

Heerlijke plek om tot rust te komen

KH,
28-6-2017

De Voscheheugte is een van die plekken waarvan je hoopt dat het een beetje onontdekt blijft. Een prachtige locatie midden in de natuur maar met voldoende faciliteiten om er een fijn verblijf te hebben. Het eethuisje is zeer charmant en je kan er echt lekker eten. De trekkershutten zijn een echte aanrader om in te overnachten maar ook de retro caravan's zijn heel erg leuk. Wij waren met vrienden en kleine kinderen die zich er altijd heel goed vermaken op de trampoline, schommel, skelters, hooibalen etc..Kortom, wij komen zeker weer terug!

Geweldig!

Karin,
20-6-2017

Heerlijk gegeten, wat een sfeervol terras, ongedwongen sfeer

Vriendelijke, hartelijke bediening! gewoon Goed!

Marian Spier,
13-6-2017

Restaurant en de locatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voscheheugte in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voscheheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.