Géén boekingskosten

• 7.5Eetgelegenheden

Meer camping info

54 Reviews over Voscheheugte

• 8Hans11-03-2022

Fijne camping, jammer van het geluid

Leuke natuurcamping met goede sfeer. Aan de rand van een prachtig natuurgebied. Één ding maakt dat ik toch niet superenthousiast ben. De mestvergister die aan de andere kant van het bos staat, maar een vervelend geluid produceert. Althans in de periode dat wij er waren. Ik weet dat er acties richting de gemeente zijn ondernomen, tot nu toe zonder resultaat. Het is onbestaanbaar dat zo’n overlastgevend bedrijf naast zo’n mooie camping en naast zo’n kostbaar natuurterrein staat. De co2/stikstof neerslag kan de zeldzame jeneverbesstruiken schade toebrengen. Ik wens de eigenaar al het goede toe met deze prachtige camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Suzanne28-02-2022

Heerlijk weekend gehad!

We hebben twee nachten doorgebracht in trek-in Ree, een fijn huisje helemaal achter op het terrein. Prachtig uitzicht vanuit de grote ramen. Zondagochtend een ontbijt-to-go gereserveerd met heerlijk warme broodjes, verse jus, fruit en koffie. Erg blij met de waarschuwing op de website over de drassigheid van het terrein bij nat weer. Nu hadden we rubber laarzen bij ons, die goed van pas kwamen! Het Mantingerveld is een mooi gebied voor een wandeling! Een verblijf voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Gideon19-12-2021

Super vriendelijk, mooi, rustig en schoon

Wij waren hier van 18-26 dec. Super vriendelijke ontvangst, ongedwongen sfeer. Wel wat drassig op het terrein, wat geen wonder is met de vele regen afgelopen tijd. We mochten staan waar we wilden. Met met twee caravans hadden we twee droge plekken achterop de camping. Gelukkig nog een keer wat kunnen drinken in het gezellige eethuis op de camping (de avond van de persco. van 18 dec.) Het sanitair en onderkomen waren super schoon.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Jan Willem11-09-2021

Niet heel bijzonder (meer)

Natuurkampeerterrein met eethuis. Relaxed qua sfeer als er geen gasten zijn die tot vroeg in de ochtend lawaai maken. Restaurantje is sfeervol maar qua eten niet bijzonder. Het kampeerterrein ligt er verwaarloosd bij. Grote kale plekken en al jarenlang doet men niets aan de afwatering waardoor het voorste deel een modderpoel is bij vochtig weer.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Marianne24-08-2021

Ambities groter dan de realiteit

Camping slecht onderhouden. Gras op veel plekken zwaar beschadigd door zwaar materieel. Restaurant kent sfeervolle entourage, maar kwaliteit van eten valt tegen. Rendang echt niet lekker.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Erik18-08-2021

Modderheugte

De locatie is fijn, tussen het groen en met mooi uitzicht. Een rustige camping met charme. Er hangt een relaxte, vrije sfeer. De zonsondergang is prachtig. Maar er waren ook mindere dingen. Toen we aankwamen, was ik het liefst meteen omgekeerd. Alles was modder. Als camping heb je het weer niet in de hand. Een beetje ongemak hoort ook bij kamperen, maar dit ging te ver. Je moest herhaaldelijk door de modder om bij het sanitair te komen. Tip: leg in zo’n geval planken neer en hoog het weggetje op. Gelukkig werd het weer in de loop van de week beter en werd de modder steeds minder. De eigenaar is vriendelijk, maar onverschillig. In Ik heb hem de hele week niet gezien. Het motto van de camping lijkt te zijn: ‘zoek het zelf maar uit.’ Rommel werd niet opgeruimd en toen er onvoldoende elektriciteitspunten waren, mocht ik het zelf oplossen. Zo jammer, geen goed gastheerschap! Sanitair was smoezelig en toe aan een opfrisser.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Esther B.25-01-2021

heerlijk knusse camping en heerlijk eten

Wat een heerlijk nachtje winterkamperen hebben we gehad. Knusse camping, net sanitair en heel gastvrije campingeigenaar Bas. Het allermooiste dat hij ook heerlijk kan koken en een fantastisch ontbijt klaar zet als je reserveert. Aanrader dus! Ook mooie omgeving om te wandelen

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Anoniemer05-12-2020

Fantastische ervaring

Prachtige natuurcamping, in een hele mooie omgeving. De aankleding van de camping is in natuurlijke stijl, wat het erg knus en gezellig maakt. Het ontbijt, wat door de Corona wordt klaargemaakt voor afhaal, was heel divers en er werd rekening gehouden met dieetwensen. Personeel is dan ook heel vriendelijk. Ik zou hier in de zomer (gezien de mooie plekjes) zeker nog een keer terug komen voor een korte vakantie.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Hedwig Cohrs11-10-2020

Mooie locatie, schoon en gastvrij.

Prachtige locatie, schoon sanitair. Een gezellig restaurantje. En een schitterende sterrenhemel . Ook als het regent is er een huisje waar je je even lekker droog kan vermaken. Nieuwe beheerders, die mij gastvrij hebben onthaalt. Ik wens jullie dan ook heel veel plezier en succes.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Vertrouwen06-06-2020

Nooit meer

Duur, pretentieus, afstandelijk, geen service

Camping Voscheheugte info

Camping-informatie