Camping Voscheheugte

44 reviews over Camping Voscheheugte

• 2019
    9Bouwhof15-06-2019

Kom graag terug !

Je kan hier van prachtige natuur genieten terwijl er veel comfort aanwezig is , heerlijk eten in het restaurantje wat erg gezellig is en prima maaltijden verzorgt ,ook fijn om in het weekend vers brood te bestellen !

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rianne van Gelder28-04-2019

Rust, natuur en luxe sanitair

Rustige camping, erg mooi sanitair en een prachtig eethuisje. Lekker een vuurtje stoken in de vuurkorf of een spelletje binnen bij slecht weer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Sacha & Olaf17-03-2019

Helemaal fijn.

Geweldig eethuis. Ontzettend lekker klaargemaakt en verrassend eten. Met heel veel zorg bereid. Heerlijk daarna in de caravan slapen op een mooi rustig terrein. Bijzonder om op zo’n kleine camping heel landelijk gelegen zo’n top restaurant te treffen. Zelfs met dieet wensen ( lactose vrij en geen tarwe) werd zorgvuldig rekening gehouden. Nadien kwam de kok en tevens eigenaar vragen of alles naar wens wasgeweest. Heel attent. Ook interesse hoe het precies zat met de allergieën Om ervan te leren voor een volgend verzoek van een allergische iemand. Super!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Mars01-02-2019

Een heerlijk verblijf, gaan we nog een keer doen!

Dit was de tweede keer dat wij op de Voscheheugte stonden. Deze keuze gemaakt om de heerlijk rustige camping in een mooi wandel- en fietsgebied. Wat je zeker geprobeerd moet hebben is het eethuis. Dat heeft echt een hele goede keuken. Voor ons is de Voscheheugte een plek om in een paar dagen tijd lekker tot rust te komen. Afgelopen jaar was er zichtbaar hard gewerkt om het terrein begaanbaar te houden. Was nu met nattigheid en sneeuw geen probleem. Daar heb je als kampeerder ook een rol in, door de auto te parkeren op de daarvoor beschikbare plaatsen (het is een natuurcamping op Drentse veengrond). Het sanitair is niets mis mee en zeker schoon. De volgende stap die de eigenaren willen nemen is het ventilatiesysteem verbeteren. Wij willen zeker nog een keer terug. Onze tip; ga eens op doordeweekse dagen in de winter.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    5Sam28-10-2018

Helaas, veel potentie. Niet nog eens

Camping is niet de prioriteit voor de Voscheheugte; sanitaire voorzieningen zijn vochtig, vloertrekkers zijn smoezelig, idem voor prullenbakjes in vrouwentoilet (geen deksel geeft onplezierige geur). Terrein is snel drassig. Restaurant/ theehuis is op ma- di-wo gesloten, wat erg jammer is tijdens de herfstvakantie. Elke ochtend in de auto naar Westerbork voor verse broodjes. Prijs kwaliteit schiet op deze camping fors tekort.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 6Ed25-10-2018

Niét de kwaliteit die je had verwacht

Wij vonden de camping tegenvallen na alle positieve reviews. Er is wat achterstallig onderhoud: verfwerk, daklijsten afgebroken e.d. alles maakt een beetje een rommelige indruk. In de slecht weer voorziening ruikt het naar een rioollucht. Daar wil je niet lang zitten. Hygiëne in de natte ruimtes kan beter. Wellicht wat vaker schoonmaken. Jammer zijn de vieze roestige trekkers in de douches, weggooien en vervangen. WiFi op de camping zelf is er niet, je moet met je tablet of telefoon naar de algemene ruimtes lopen voor een goede ontvangst. Dat hoeft in deze tijd toch niet meer. Het restaurant: was redelijk. Niet wat de meeste reviews dus aanduiden. Wij hadden ook hier er meer van verwacht. Positief is de mooie omgeving, wandelpaden en fietsroutes.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Nancy Wassenaar19-08-2018

Dit is veel meer dan een camping restaurant!

Ik heb alleen van het restaurant gebruik gemaakt, maar dat is echt een fantastisch restaurant. Dat verwacht je eigenlijk niet bij een camping. Ook een heel prima gedeeltelijk overdekt terras en knusse tafels binnen. Vooral in de avond als alle lichtjes aan gaan doet het heel gezellig aan. We hebben de tournedos genomen en die was inderdaad heel smaakvol en precies goed gebraden. Het groente en aardappelgarnituur wat op het bord erbij lag zag er niet alleen mooi uit, maar was ook heel smaakvol en nog precies knapperig. Prijs/kwaliteit met name voor de wijnen is prima. Serveerster had ons per ongeluk de verkeerde fles wijn geserveerd, maar dat werd direct goed opgelost. Jong personeel, maar ze weten wel waar ze mee bezig zijn en zijn zeer gastvriendelijk. Het enige wat beter zou kunnen zijn de messen bij zo'n top tournedos. Op zich waren het goede messen hoor, maar voor zo'n fantastisch stuk vlees zijn steak messen op zijn plaats.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Abc10-05-2018

Leuke camping bij mooi natuurgebied

Leuke camping. Het voorste gedeelte van de camping heeft de leukste plekjes, een beetje verscholen tussen de bossen. Het achterste gedeelte is meer één groot open veld. Hier stonden wij en dat vond ik persoonlijk wel iets minder omdat je eigenlijk geen privacy hebt. Ik zou er voor keizen om net als oo het voorste gedeelte de plekken een klein beetje privacy te geven met wat natuurlijke bossages.

De douches en toiletten waren erg netjes. Doordat je steeds door het gemaaide gras loopt waren de douches helas wel verstopt door het gras. Tijdens de eerste douche die ik nam werd het water helaas na 2 minuten al koud. De volgende dag heb ik hier geen last van gehad. Dus een tip, misschien beter niet douchen tijdens het ‘spitsuur’.

Restaurant is mooi ingericht en er is een ruimte waar je lekker binnen aan tafel kan zitten om te lezen/ spelletje te doen. Ideaal als je een klein tentje hebt en het slecht weer is.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Judith17-10-2017

Geweldige, haast sprookjesachtige plek

Prachtig campingterrein, midden in de natuur, rustig en vrij. En een zeer goed en superknus restaurant!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Jonna Winkler29-06-2017

Sprookje in het groen

Op de Dag van de Kampvuurmuzikant genoten we op het terras van Vosscheheugte van een waanzinnige bbq van chefkok Ruben. Chantal schonk een Drents bittertje. En op de klanken van gitaren, viool, zang en trommels waanden we ons in een sprookje. Wat een cadeau, en de camping was al een cadeautje. Groen, vriendelijk, rustig en zo schoon. We bleven maar één nachtje, maar we komen heel graag terug voor langer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

1 tip over Camping Voscheheugte

• Abc, 10-05-2018

Op een paar km afstand ligt in Westerbork buffet restaurant De Warrel. Wij hebben hier echt HEERLIJK gegeten! Uitstekende bediening, prachtige locatie en subliem eten. Geen vreetschuur, maar echt een buffet van verfijnde gerechten. Aanrader!!!

1 vraag over Camping Voscheheugte

• Ruurd, 20-03-2016

Bespreking Pinksteren

Ik heb vanmiddag met u gebeld om te komen ik zou mijn wensen kenbaar maken Wij willen heel graag komen en hebben dan twee caravans nodig Verder komen we met een kleine camperbus en een vouwwagen en een klein bij zet tentje De bedoeling is om vrijdag 13 mei te komen en maandag weer te vertrekken Het kan zijn dat mijn man en ik nog even blijven met de bus dat zien we dan wel Wij zijn al eerder op uw camping geweest Vriendelijke groeten Geke visser [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig