Camping Voscheheugte

Camping Voscheheugte
9,4

38 reviews over Camping Voscheheugte in het Nederlands

Dit is veel meer dan een camping restaurant!

Nancy Wassenaar
19-8-2018

Ik heb alleen van het restaurant gebruik gemaakt, maar dat is echt een fantastisch restaurant. Dat verwacht je eigenlijk niet bij een camping. Ook een heel prima gedeeltelijk overdekt terras en knusse tafels binnen. Vooral in de avond als alle lichtjes aan gaan doet het heel gezellig aan. We hebben de tournedos genomen en die was inderdaad heel smaakvol en precies goed gebraden. Het groente en aardappelgarnituur wat op het bord erbij lag zag er niet alleen mooi uit, maar was ook heel smaakvol en nog precies knapperig. Prijs/kwaliteit met name voor de wijnen is prima. Serveerster had ons per ongeluk de verkeerde fles wijn geserveerd, maar dat werd direct goed opgelost. Jong personeel, maar ze weten wel waar ze mee bezig zijn en zijn zeer gastvriendelijk. Het enige wat beter zou kunnen zijn de messen bij zo'n top tournedos. Op zich waren het goede messen hoor, maar voor zo'n fantastisch stuk vlees zijn steak messen op zijn plaats.

Leuke camping bij mooi natuurgebied

Abc
10-5-2018

Leuke camping. Het voorste gedeelte van de camping heeft de leukste plekjes, een beetje verscholen tussen de bossen. Het achterste gedeelte is meer één groot open veld. Hier stonden wij en dat vond ik persoonlijk wel iets minder omdat je eigenlijk geen privacy hebt. Ik zou er voor keizen om net als oo het voorste gedeelte de plekken een klein beetje privacy te geven met wat natuurlijke bossages.

De douches en toiletten waren erg netjes. Doordat je steeds door het gemaaide gras loopt waren de douches helas wel verstopt door het gras. Tijdens de eerste douche die ik nam werd het water helaas na 2 minuten al koud. De volgende dag heb ik hier geen last van gehad. Dus een tip, misschien beter niet douchen tijdens het ‘spitsuur’.

Restaurant is mooi ingericht en er is een ruimte waar je lekker binnen aan tafel kan zitten om te lezen/ spelletje te doen. Ideaal als je een klein tentje hebt en het slecht weer is.

Geweldige, haast sprookjesachtige plek

Judith
17-10-2017

Prachtig campingterrein, midden in de natuur, rustig en vrij.

En een zeer goed en superknus restaurant!

Sprookje in het groen

Jonna Winkler
29-6-2017

Op de Dag van de Kampvuurmuzikant genoten we op het terras van Vosscheheugte van een waanzinnige bbq van chefkok Ruben. Chantal schonk een Drents bittertje. En op de klanken van gitaren, viool, zang en trommels waanden we ons in een sprookje. Wat een cadeau, en de camping was al een cadeautje. Groen, vriendelijk, rustig en zo schoon. We bleven maar één nachtje, maar we komen heel graag terug voor langer!

Oase in Drenthe

Doets
28-6-2017

De Voscheheugte is net als een sprookjesboek! Het prachtige knusse eethuisje met een (h)eerlijke keuken, bestel de bitterballen!!!!. Wij hebben gelogeerd in één van de 4 trekkershutten die met alle basis behoeften was voorzien en perfect liggen op het terrein. De volgende ochtend wakker geworden met opkomende zon en uitzicht over het Drenthese landschap. Fijne schone algemene douches, een gezellige gastenkamer aan de kleinste details is gedacht om het voor iedereeneen aangenaam verblijf te maken. Ons ontbijt stond op het afgesproken tijdstip klaar, vriendelijke en hulpzame bediening! Kortom een KEI goede plek om te genieten voor het hele gezin én hond!

Heerlijke plek om tot rust te komen

KH
28-6-2017

De Voscheheugte is een van die plekken waarvan je hoopt dat het een beetje onontdekt blijft. Een prachtige locatie midden in de natuur maar met voldoende faciliteiten om er een fijn verblijf te hebben. Het eethuisje is zeer charmant en je kan er echt lekker eten. De trekkershutten zijn een echte aanrader om in te overnachten maar ook de retro caravan's zijn heel erg leuk. Wij waren met vrienden en kleine kinderen die zich er altijd heel goed vermaken op de trampoline, schommel, skelters, hooibalen etc..Kortom, wij komen zeker weer terug!

Geweldig!

Karin
20-6-2017

Heerlijk gegeten, wat een sfeervol terras, ongedwongen sfeer

Vriendelijke, hartelijke bediening! gewoon Goed!

Marian Spier
    13-6-2017

Restaurant en de locatie.

Geweldig

Marianne
    24-3-2017

We waren met onze 4 grote honden zeer welkom en hebben 2 avonden heerlijk gegeten (het verrassingsmenu). Een absolute aanrader! Het eten was heerlijk, goede wijn en een zeer gastvrije ontvangst. Als we weer in de omgeving zijn dan gaan we zeker terug.

Heerlijk 'thuiskomen' op camping Voscheheugte

Albert Wieken
    21-3-2017

Na een tocht van 92 kilometer op mijn fiets droomde ik van een brandende openhaard. De laatste kilometers van mijn tocht begon het opnieuw te regenen (maart roerst zijn staart). Toen ik het eethuis binnenstapte brandde de openhard en ik werd hartelijk ontvangen door Chantal. Een betere ontvangst in een leuk eethuis kun je je bijna niet voorstellen. Het kampeerterrein was nog wel wat nat door het seizoen maar als enige kampeerder heb ik heerlijk geslapen onder de Drentse hemel. Voorzieningen waren prima evenals de maaltijd die Chantal mij 's avonds voorzette. Kortom een plek om nog eens terug te komen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voscheheugte in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voscheheugte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.