Camping Landschapscamping Het Veentieshof

195 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 2018
    10Erik en Ina16-09-2018

Geweldig!!

Prachtig gelegen camping met ruime plaatsen waar je niet bij je overbuurman in de tent/caravan kijkt! Alles is zo gesitueerd dat iedereen vrij uitzicht heeft. Geweldig goed gedaan!! Prachtig sanitair, aan alles is gedacht.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam. de Jong05-09-2018

Verrassend goed!

Echt een camping die zijn naam eer aandoet. Het landschap staat centraal. Wij werden verrrast door de hartelijke ontvangst van de eigenares. Schoon sanitair, veel privacy, ruime plaatsen, prachtige ligging.

• 10fam. Brakenhoff05-09-2018

Idillisch!!

Vanuit alle hoekjes was een schilderijtje te maken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Nancy Wassenaar19-08-2018

Heerlijk rustige camping. Aan alles is gedacht!

Wat een verademing! Echt een heerlijk rustige camping. We hadden een mooi plekje onder 2 appelbomen en omzoomd door hagen met een prachtig zicht op natuurpark de Mantinger zand. Zeer schoon sanitair en voor de (inval) beheerders Ruud en zijn vrouw Jolanthe? was niets te veel. We werden onthaald met koffie en konden direct een verlengsnoer lenen. In het sanitair gedeelte was aan alles gedacht; voldoende ophanghaken, luxe handzeep, luxe geurstokjes (niet van die rommel die eerder stinkt dan dat het wat toevoegt) etc. Uit alles sprak aandacht voor de gasten. Nogmaals hartelijk dank.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Janet Krens13-08-2018

Fantastisch.

Heerlijke camping om echt tot rust te komen, prachtig gelegen, met weids uitzicht. Wij hadden een mooie grote plaats met zon en schaduw, met veel privacy. Daar gaat echt een bepaalde rust van uit. Zeer verzorgd sanitair, zeer gastvrije eigenaren die je prettig ontvangen. We gaan zeker nog eens terug!

• 10Jan en Roelie03-08-2018

Geweldige camping met veel rust en ruimte.

Wat een heerlijke camping is dit. Een verademing dat dit soort campings nog bestaan ! De beheerders Petra en Peter zijn zelf kampeerders en dat merk je direct. Alles klopt op deze camping van superplekken tot en met de haakjes in de douche. Wij hebben het hier geweldig naar ons zin gehad en komen zeker terug. Dank en groet, Jan en Roelie

• 10Aad en Truus Zeelenberg Zeelenberg30-07-2018

Dus: fantastisch!

Wij kunnen niets verzinnen wat er niet goed zou zijn aan deze camping. We hebben 50 jaar kampeerervaring en voor ons is dit de beste camping waar we ooit gebruik van hebben gemaakt! In 1 woord: geweldig!

• 10Andries Middelbos en Dinie Kerssies26-07-2018

Wij raden dit al onze vrienden aan.

Je moet wel van rust houden en niet op zoek zijn naar gezellige medekampeerders. Prachtige ruime plaatsen, elke plek heeft privacy, schitterend uitzicht, uitstekend sanitair, vriendelijke beheerders, heel veel sfeer, mooi terrein, niet duur.

• 9Elizabeth19-07-2018

heerlijk rustige en prachtige camping

Voor de rustzoeker een echt paradijs. Grote staanplaatsen met veel privacy. Enorm gastvrije en behulpzame eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Henry en Erna17-06-2018

Fantastische camping voor de rustzoeker.

Voor de tweede keer op deze schitterende camping geweest. En zoals verwacht was het wederom fantastisch. Wij komen graag op rustige campings met ruime plaatsen en privacy. Op het Veentieshof krijg je het allemaal. Schitterende camping en perfect onderhouden. Mooie ruime plaatsen met veel privacy en op bijna alle plekken heb je een schitterend uitzicht over het mooie Drentse landschap. Op deze camping is er nog echt rust zodat je volop genieten kan. Het sanitair is zeer goed en brand en brandschoon. De eigenaren, Petra en Peter, zijn bijzonder gastvrije en aardige mensen. Niets is hun teveel om de gasten het naar de zin te maken. De omgeving is prachtig voor eindeloze mooie wandel- en/of fietstochten. Wij hebben één van onze "vaste" plekken in ieder geval gevonden en komen in september weer! Deze camping is voor ons een blijvertje!

Petra Root, Eigenaresse, 17-07-2018

Bedankt voor jullie mooie review, fijn dat het jullie hier zo goed bevalt, dat jullie zelfs vaker gedurende het seizoen komen. Heel graag tot (weer) ziens in september!

Gereisd met partner in juni 2018

16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Astrid, 07-05-2012

Ga zeker in een ijsje eten in de ijssalon in het nabijgelegen Gees, te lekker! Ook de pizzeria in Meppen is aan te raden, we hebben er twee keer heerlijk gegeten, wel reserveren, want het kan er erg druk zijn! Ook museumrestaurant de Ar in Orvelte is een aanrader. Orvelte is trouwens erg leuk om te bezoeken.

• Eric, 23-04-2014

Prima uitvalsbasis om mooie fiets- en wandeltochten te maken. Wij als geocachers waren maar wát blij dat we onze fietsen hadden meegenomen.

• Jeannette, 01-09-2013

Er zijn verschillende routes die goed te fietsen zijn. Maar de Arnicaroute ligt dichtbij de camping zodat je er niet eerst met de auto naar toe hoeft te rijden. Wij kwamen door bossen en het mooie dorpje Gees en belandden in een ijssalon. In de theetuin aan de achterkant is het goed vertoeven, vooral toen de beroemde, zelfgemaakte appeltaart met slagroom, een bolletje ijs en een kop koffie op tafel werd gezet. Genieten, voor herhaling vatbaar!

2 vragen over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Jan Buwalda, 17-08-2019

Rust?Stilte?

Na lezing van het artikel in de Volkskrant over uw heerlijke 'CampingEldorado', waar rust en stilte kennelijk de boventoon voeren, hebben wij eigenlijk nog maar één vraag: wordt de rust niet te pas en te onpas, dagelijks (ook op zondag/en urenlang) verscheurd door grasmaaiers met lawaaierige (F16-straaljager?-)motoren, waarmee we helaas op andere Drentse campings meermalen zijn geconfronteerd, bijv. in Gasselte... Of valt dat mee? Dan zouden we graag eens bij u langskomen.

• Dick en Simone de Rooij, 08-01-2018

reserveren plaatsen 4 en 5 van 30 april tot6 mei

Graag willen mijn broer en ik met echtgenoten komen kamperen op uw prachtige camping. Is dat mogelijk op bovengenoemde datum en plaats? Wij zijn in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,Dick en Simone de Rooij

• Adults onlyJa