Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Meer campinginfo

195 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 10Annemiek Lutters-Heikoop30-04-2019

Genieten!

Wat een fijne plek, rust en ruimte! Prachtig uitzicht over het veld, geen inkijk van buren. Sanitair is schoon, goed verzorgd, aan alles gedacht. Bij aankomst kregen we een eigen map met informatie over de camping en de streek. Heel handig, en hebben we ook echt gebruikt. Er zijn prachtige wandelingen te maken vanaf de camping. Ik kan gewoon niets negatiefs bedenken. Petra en Peter ga zo door!

• 10Famlie Pellegrom28-04-2019

Heerlijke camping om te onthaasten.

Helaas dit keer maar één nachtje kunnen staan omdat het met onze oude hond niet langer ging in de tent. Stonden op het plekje waar we vaker gestaan hebben, een prachtig plekje met veel privacy. Dit is zo'n fijne camping, dat wij er als 'uitvalsbasis' vaker naar toe gaan. (beetje thuiskomen is het inmiddels). Een plek waar je lekker kan onthaasten en waar alles gewoon goed voelt. We komen zeker weer terug Peter en Petra, maar dan zonder hond. Bedankt voor jullie begrip!
    We geven weer een belletje als de omstandigheden wat meer meezitten! Lieve groet, Marijke en Bert.

• 9Dekker28-04-2019

Fantastische camping komen zeker terug.

Rustige camping , mooie ruime plaatsen . Sanitaire voorzieningen heel netjes. Vriendelijke behulpzame beheerders. Prachtige fietsomgeving.

• 10N.W. Wassenaar22-04-2019

Een paradijsje!

Heerlijke, rustige camping. Mooie ruime plekken met uitzicht en veel privacy. Wakker worden door een koor van zangvogeltjes. Sanitair is keurig. Zeer vriendelijke eigenaars. Niets is te veel. Dicht in de buurt kan je in het bos heerlijk eten bij de Voschenheugte. Ook een hele mooie plek, maar Veentieshof is onze favoriete camping ook omdat het Adults Only is. Hele fijne sfeer ook met de gelijkgestemde mede kampeerders.

• 2018
    10Fieke en Rufus13-10-2018

Heerlijk rustig!

Heel leuk gecampeerd op deze rustige en knusse camping. Fijn dat je een soort privé terreintje hebt. Alles is schoon en netjes. Camping heeft prachtige begroeiïng. Bij het hoofdgebouw is een gezellige zithoek. Hier kun je ook allerlei folders met informatie over de omgeving vinden. Voor een klein bedrag kun je verse eitjes pakken en er zijn potjes jam te koop. Ook afbakbroodjes, die je in het oventje kunt afbakken. Heel leuk! We hebben het enorm naar onze zin gehad en komen zeker terug.

• 10Luc van der Zwaard06-10-2018

Geweldig!

Een heerlijke rustige camping met veel ruimte, prachtige plekken en super schoon sanitair. Voor de vriendelijke eigenaren, Peter en Petra is niets te veel. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10M. Schenk05-10-2018

We hopen hier terug te komen.

Heerlijk rustige camping, met vrij uitzicht op alle plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Schoon sanitair. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen en/ of wandelen.

• 10Jan & Gepke Danhof27-09-2018

een camping waar je helemaal tot rust komt

de ruimtelijke opzet van de camping.alle plaatsen hebben een vrij uitzicht. alle plaatsen veel privacy.super mooie camping

• 10Bert en Tonny23-09-2018

Uit de kunst.

Precies wat we zoeken! Heerlijk rustig,mooie plaatsen met veel ruimte en mooi uitzicht. Gezellige ontvangst met een lekker bakkie en hele aardige eigenaresse. Prima verzorgd sanitair! We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. Kortom niks te klagen.......integendeel.

• 9Henk18-09-2018

Fantastische camping . Grote plaatsen met veel privacy. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Rust is heerlijk. Schoon sanitair. Vanuit de camping zijn prachtige fietstochten mogelijk. We hebben het heerlijk gehad. Voor ons cijfer 10 !

Gereisd met partner in augustus 2018

16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Astrid, 07-05-2012

Ga zeker in een ijsje eten in de ijssalon in het nabijgelegen Gees, te lekker! Ook de pizzeria in Meppen is aan te raden, we hebben er twee keer heerlijk gegeten, wel reserveren, want het kan er erg druk zijn! Ook museumrestaurant de Ar in Orvelte is een aanrader. Orvelte is trouwens erg leuk om te bezoeken.

• Eric, 23-04-2014

Prima uitvalsbasis om mooie fiets- en wandeltochten te maken. Wij als geocachers waren maar wát blij dat we onze fietsen hadden meegenomen.

• Jeannette, 01-09-2013

Er zijn verschillende routes die goed te fietsen zijn. Maar de Arnicaroute ligt dichtbij de camping zodat je er niet eerst met de auto naar toe hoeft te rijden. Wij kwamen door bossen en het mooie dorpje Gees en belandden in een ijssalon. In de theetuin aan de achterkant is het goed vertoeven, vooral toen de beroemde, zelfgemaakte appeltaart met slagroom, een bolletje ijs en een kop koffie op tafel werd gezet. Genieten, voor herhaling vatbaar!

2 vragen over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Jan Buwalda, 17-08-2019

Rust?Stilte?

Na lezing van het artikel in de Volkskrant over uw heerlijke 'CampingEldorado', waar rust en stilte kennelijk de boventoon voeren, hebben wij eigenlijk nog maar één vraag: wordt de rust niet te pas en te onpas, dagelijks (ook op zondag/en urenlang) verscheurd door grasmaaiers met lawaaierige (F16-straaljager?-)motoren, waarmee we helaas op andere Drentse campings meermalen zijn geconfronteerd, bijv. in Gasselte... Of valt dat mee? Dan zouden we graag eens bij u langskomen.

• Dick en Simone de Rooij, 08-01-2018

reserveren plaatsen 4 en 5 van 30 april tot6 mei

Graag willen mijn broer en ik met echtgenoten komen kamperen op uw prachtige camping. Is dat mogelijk op bovengenoemde datum en plaats? Wij zijn in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,Dick en Simone de Rooij

• Adults onlyJa