Camping Landschapscamping Het Veentieshof

205 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 2019
    10Wil & Age11-07-2019

Prachtige camping!

Rust, ruimte en natuur, dat zijn onze kernwoorden voor deze camping. Prachtige plekken om je caravan neer te zetten en een fijne sfeer dankzij de eigenaars Petra en Peter, niets is hun teveel. Als je van rust, fietsen en of wandelen houdt zit je op deze camping in de juiste buurt; je kunt alle kanten op!

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor jullie review. Ondanks de gesprekken met de boom heeft hij het toch niet gered. Dit najaar gaan we een nieuwe poten. Nieuw voorjaar, nieuwe kansen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ineke03-07-2019

Echt een heerlijke plek.

Dit is onze favoriete vakantieplek in Nederland. Zodra we het terrein oprijden met de caravan voelen we alle dagelijkse beslommeringen van ons afglijden. Hartelijke eigenaren die weten wat rustzoekers willen. Binnenkort hopen we voor de derde keer te boeken.

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te lezen dat onze camping dit effect op jullie heeft.

• 8Karin27-06-2019

Rust en ruimte

We verbleven 5 dagen op deze camping. De plaatsen zijn zeer ruim en met heel veel privacy. Eigenaren zeer vriendelijk en service gericht (We hoefden ivm calamiteit thuisfront laatste 2 nachten geen leegstand te betalen) Voor wandelen en fietsen zeer geschikt. Westerbork ligt 8 km verder, voor boodschappen en restaurants. Supermooie camping

• 9Riet Engels06-06-2019

Heel fijn.

Dit was onze laatste kampeervakantie. Onze gezondheid is achteruit gegaan en hebben we het moeilijke besluit genomen om na 50 jaar te stoppen. Ons laatste kampeermiddel was een paradiso klapcaravan. 25 jaar hebben we vol gemaakt. Het was geweldig om op het veentieshof te eindigen. Het was zo vertrouwd voor ons. Heel hartelijk dank Petra en Peter

• 10Fam. van der Lee05-06-2019

Pareltje in Drenthe

Door de uitreiking van de Zoover Awards waarbij deze camping in de prijzen is gevallen, ben ik op de site van deze camping gekomen en heb gelijk geboekt. Wat een prachtige camping is dit. Zeer grote plaatsen met een enorme privacy, gecreëerd door de mooie aanleg van hagen, bomen en overige beplanting. Het enige dat je op deze camping hoort zijn vogels en, oh ja..... koeien. Op deze camping sta je in een mum van tijd in volledige relax stand

• 9Staat v/h sanitair

• 9Anneke25-05-2019

Top plek voor rustzoekers.

Zeer rustig gelegen camping. Schitterend terrein, prachtige grote plaatsen met gevarieerde beplanting passend bij de omgeving. Gastvrije ontvangst met veel informatie over de schitterende omgeving. Het sanitair is keurig en heel schoon, maar met name bij de wasbakjes een beetje krap, van de sfeervolle inrichting en aankleding word je alleen maar blij.

• 10Mar Jacobi21-05-2019

Fantastisch!

Prachtige camping en mooie ruime plekken. En wat een hartelijke ontvangst! Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Marion Boerakker19-05-2019

Een camping zoals alle campings zouden moeten zijn

Met Pasen gingen we onze nieuwe caravan testen. Dit hadden we nergens beter kunnen doen dan in Mantinge. Peter, Petra en hun kinderen zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De plekken zijn ruim en vanuit elke plek heb je een mooi uitzicht over de landerijen . De plaatsen zijn dusdanig ingericht dat je geen inkijk hebt van/bij je directe buren en de overige buren staan dusdanig ver weg dat je alle privacy hebt. Het is een heerlijk rustige kleinschalige camping, enigszins afgelegen, hoewel je snel in Westerbork bent (7,5 km) voor je boodschappen. Het sanitair is net zoals thuis, schoner zelfs omdat het meermaals per dag schoongemaakt wordt. Soms moet je even wachten bij de (af-)wasbakken waarvan er maar 2 zijn, maar dit is wel een mooie gelegenheid om met je medekampeerders in gesprek te komen. Heel gezellig dus. Zelfs(?!) onze kinderen van 18 en 21 vonden het geweldig hier. Kenwoorden: natuur, rust, ruimte, vriendelijkheid.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10J.T.J.I.M. Jansen08-05-2019

Oase van rust

Veentieshof is een kleinschalige camping met 15 plaatsen die allen uitkijken op een natuurgebied, waar je mooie wandelingen kunt maken. Petra en Peter zijn zeer aardig (we werden verwelkomt met thee en een plakje cake) en de voorzieningen zijn perfect. Mantinge is een klein plaatsje op zo'n 8 km van Westerbork waar de winkels zijn. Een aanrader!!

• 10Martin en Carry03-05-2019

Een parel!

Deze camping verdient terecht een eervolle vermelding . De plaatsen zijn heerlijk ruim met veel privacy, met mooi uitzicht. Geen last van hinderlijke verlichting hier, gewoon je zaklamp meenemen. Het sanitair is altijd blinkend schoon. Er zijn lekkere verse eieren en streekproducten. Fijn dat er een koelkast is.
    Petra en Peter zijn zeer gastvrij, vriendelijk en zorgzaam. Kortom: een parel, zo zouden alle campings zouden moeten zijn.

Camping Landschapscamping Het Veentieshof info

• Adults onlyJa