Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Tonen op kaart

195 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 10Petra28-09-2019

Supermooi

Wat een mooie camping! Geweldig uitzicht over het Drenthse land. Een plek om terug te komen!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sidney en Jantina08-09-2019

Super.

Wij zijn hier 6 dagen.. en enige wat we kunnen zeggen is...Goede wijn behoeft geen krans.... het is er fantastisch...zelden zo mooi plek en uitzicht gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ko en Ellen22-08-2019

Top plek om te genieten in het mooie Drenthe

Prachtig gelegen camping, alle 15 plaatsen een vrij uitzicht naar het Mantingerzand. Rust, ruimte, privacy zijn echt de kernwoorden. Zeer hartelijke ontvangst bij aankomst en er ligt een map klaar met alle nodige info. Mooie omgeving voor wandel-en fietstochten.

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Leuk dat de infomap zo positief ontvangen wordt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Els18-08-2019

Mooie plaatsen

Een mooie rustige camping met veel privacy. Vriendelijke eigenaar. Het sanitair was minder.
    2 douches op 14 campeerplaatsen is erg weinig. De ruimtes waren ook erg krap en geen ventilatie. Ze waren wel schoon.

• 5Staat v/h sanitair

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. U heeft helemaal gelijk dat de douches op dit moment wat te weinig zijn voor het aantal plaatsen. Wij hadden het zelf ook graag anders gezien. Met de uitbreiding van de 5 nieuwe plaatsen dit jaar was de bedoeling dat het sanitair ook gelijk gedaan zou worden, maar dat zou voor het begin van het seizoen niet lukken. De start van de verbouwing is nu 1 oktober a.s.gepland, zodat we volgend seizoen een mooi nieuw stuk sanitair in gebruik kunnen nemen. Er is overigens wel ventilatie in alle toiletten en douches aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Peter en Anne Marie08-08-2019

Wij willen zeker nog een keer naar deze camping.

Veentieshof is een camping voor rustzoekers.

• 9Staat v/h sanitair

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor de review en jullie zijn een volgende keer weer van harte welkom.

• 10Johan en Gesina28-07-2019

Volgend jaar weer!

De Veentieshof is een prachtige en rustige camping! Zeer inventief ontworpen. De hagen zijn schuin geplaatst. Hierdoor is er optimale privacy. Daarbij hebben alle kampeerplaatsen weids uitzicht op het natuurgebied Mantingerzand. Daar de zon te zien opkomen of ondergaan is genieten! De plaatsen zijn groot. We hebben mooie fietstochten kunnen maken en dichtbij heerlijk uit eten in de buurt van de camping. Peter en Petra zijn hartelijk, zeer gastvrij en behulpzaam, inclusief hun zonen! Kortom, voetjes in het gras in de boomgaard onder de perenboom. We hebben gelijk voor volgend jaar geboekt!

Johan en Gesina

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor de uitgebreide review. Jullie hebben het warm gehad deze zomer. Leuk dat jullie voor volgend jaar alweer geboekt hebben, gezellig.

• 10Rob en Marielle26-07-2019

FANTASTISCH......

De Veentieshof is 'n fantastiche camping waar je alle rust vind,we hebben heerlijk genoten op plaats 3 waar 't goed uit te houden was met de bijna 40'...super mooi aangelegde plaatsten...'t sanitair is werkelijk tot in de puntjes verzorgd...Peter en Petra....'n hele dikke 10...we komen hier heel graag weer n's terug...grts van ons uit Brabant...

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor jullie enthousiaste woorden, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer.

• 10Christa23-07-2019

Wat een fantastische camping, In alle opzichten!!

Een camping om te onthaasten...

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor je review, fijn dat je het zo ervaren hebt.

• 10Astrid17-07-2019

Geweldige camping die zeker op ons lijstje blijft.

Als je van rust, ruimte om je heen en gesteld bent op privacy dan ben je hier aan t goede adres! Mooie ruime plekken met weids uitzicht. De plekken zijn op een speelse manier verdeeld dus geen overburen!!!

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor je leuke review. Het is inderdaad één van onze uitgangspunten geweest om te zorgen dat er niemand op 'je boterham' zit te kijken en in plaats daarvan van een mooi uitzicht kan genieten.

• 10Jan Boers14-07-2019

Fantastisch mooi aangelegde camping

Dat het een super goed verzorgde mini camping is met mooie grote plaatsen en de eigenaren heel gastvrij zijn 👍. Het is er erg rustig en het sanitair is schoon en goed onderhouden. Voor ons een minpuntje dat je wat ver, 8 km, van de winkels af zit. Verder absoluut 1 van de mooiste campings waar wij de afgelopen jaren geweest zijn en dan neem je de afstand tot de winkels op de koop toe.

• 9Staat v/h sanitair

Petra, Eigenaresse, 22-08-2019

Hartelijk dank voor de mooie review en fijn dat jullie de afstand tot de winkels op de koop toe nemen. In het buitengebied wonen heeft voor en nadelen. Fijn dat jullie het naar het zin hebben gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Astrid, 07-05-2012

Ga zeker in een ijsje eten in de ijssalon in het nabijgelegen Gees, te lekker! Ook de pizzeria in Meppen is aan te raden, we hebben er twee keer heerlijk gegeten, wel reserveren, want het kan er erg druk zijn! Ook museumrestaurant de Ar in Orvelte is een aanrader. Orvelte is trouwens erg leuk om te bezoeken.

• Eric, 23-04-2014

Prima uitvalsbasis om mooie fiets- en wandeltochten te maken. Wij als geocachers waren maar wát blij dat we onze fietsen hadden meegenomen.

• Jeannette, 01-09-2013

Er zijn verschillende routes die goed te fietsen zijn. Maar de Arnicaroute ligt dichtbij de camping zodat je er niet eerst met de auto naar toe hoeft te rijden. Wij kwamen door bossen en het mooie dorpje Gees en belandden in een ijssalon. In de theetuin aan de achterkant is het goed vertoeven, vooral toen de beroemde, zelfgemaakte appeltaart met slagroom, een bolletje ijs en een kop koffie op tafel werd gezet. Genieten, voor herhaling vatbaar!

2 vragen over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Jan Buwalda, 17-08-2019

Rust?Stilte?

Na lezing van het artikel in de Volkskrant over uw heerlijke 'CampingEldorado', waar rust en stilte kennelijk de boventoon voeren, hebben wij eigenlijk nog maar één vraag: wordt de rust niet te pas en te onpas, dagelijks (ook op zondag/en urenlang) verscheurd door grasmaaiers met lawaaierige (F16-straaljager?-)motoren, waarmee we helaas op andere Drentse campings meermalen zijn geconfronteerd, bijv. in Gasselte... Of valt dat mee? Dan zouden we graag eens bij u langskomen.

• Dick en Simone de Rooij, 08-01-2018

reserveren plaatsen 4 en 5 van 30 april tot6 mei

Graag willen mijn broer en ik met echtgenoten komen kamperen op uw prachtige camping. Is dat mogelijk op bovengenoemde datum en plaats? Wij zijn in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,Dick en Simone de Rooij

• Adults onlyJa