Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Camping Landschapscamping Het Veentieshof
9,6

16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Ilona Paschedag, 21-9-2012
Goede locatie voor uitstapjes in de regio vwb cultuur als natuurschoon. Restaurants en terassjes in overvloed in Westerbork.
konijnenbelt, 21-8-2012
bekijk de site en reserveer in het hoogseizoen
Gerard en Mirjam, 2-6-2012
Voor de wandelaars: de Emmerdennenroute (ANWB) biedt afwisseling tussen bos en stad. Op deze tocht in Emmen dus voldoende mogelijkheden voor een terrasje.

Astrid, 7-5-2012

Ga zeker in een ijsje eten in de ijssalon in het nabijgelegen Gees, te lekker!

Ook de pizzeria in Meppen is aan te raden, we hebben er twee keer heerlijk gegeten, wel reserveren, want het kan er erg druk zijn!

Ook museumrestaurant de Ar in Orvelte is een aanrader. Orvelte is trouwens erg leuk om te bezoeken.

Felen, 1-5-2012
fraaie wandeling op het Mantingerveld....klein stukje (ca.1 km) over asfalt (evt. met de fiets/autovanaf de camping)... een prachtig gebied
lvdzwaard, 22-11-2011
Eten in het wapen van Westerbork. prima kwaliteit/prijs verhouding en klantvriendelijk personeel en eigenaar.