Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Camping Landschapscamping Het Veentieshof
9,6

16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Nathalie Marx, 5-7-2015

Misschien een extra watertappunt.

Een een verkeersdrempel of -bord n.a.v. het harde rijden van de plaats- en/of streekgenoten.

Tina Poelman, 26-5-2015

Verlichting op de veldjes

Meer watertappunten

Meer afwasplaatsen

Gerard en Lenie Hoogendoorn, 17-8-2014
Ook voor fiets en wandeltochten is de camping een mooi vertrekpunt (mooi landschap en rustige wegen) zelf hebben wij tijdens ons verblijf meer dan 600 km gefietst en enkele wandelingen gemaakt.

Kamiel, 14-5-2014
Pannenkoekboerderij ’t Hoes van Hol-An in Aalden en brasserie Diggels in Westerbork zijn aanraders.
meines, 9-5-2014
neem vooral je fiets mee, mooie routes naar oa beilen, orvelte, om het mantingerzand heen, westenbork
Eric, 23-4-2014
Prima uitvalsbasis om mooie fiets- en wandeltochten te maken. Wij als geocachers waren maar wát blij dat we onze fietsen hadden meegenomen.

Jeannette, 1-9-2013
Er zijn verschillende routes die goed te fietsen zijn. Maar de Arnicaroute ligt dichtbij de camping zodat je er niet eerst met de auto naar toe hoeft te rijden. Wij kwamen door bossen en het mooie dorpje Gees en belandden in een ijssalon. In de theetuin aan de achterkant is het goed vertoeven, vooral toen de beroemde, zelfgemaakte appeltaart met slagroom, een bolletje ijs en een kop koffie op tafel werd gezet. Genieten, voor herhaling vatbaar!
FenF, 2-7-2013
Wandeling Bos en Beek, 17 km lang. Prachtige wandeling door (vooral) bossen. Startpunt bij boswachterij Borger-Gieten. Goed gemarkeerd met oranje paaltjes.
Conny en Hans Palm, 9-6-2013
Fietsen en wandelschoenen mee.
Willem te Kolsté, 16-5-2013
Neem fietsen, wandelschoenen en een paar goede boeken mee.