16 tips over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Astrid, 07-05-2012 Rapporteren

Ga zeker in een ijsje eten in de ijssalon in het nabijgelegen Gees, te lekker! Ook de pizzeria in Meppen is aan te raden, we hebben er twee keer heerlijk gegeten, wel reserveren, want het kan er erg druk zijn! Ook museumrestaurant de Ar in Orvelte is een aanrader. Orvelte is trouwens erg leuk om te bezoeken.

• Eric, 23-04-2014 Rapporteren

Prima uitvalsbasis om mooie fiets- en wandeltochten te maken. Wij als geocachers waren maar wát blij dat we onze fietsen hadden meegenomen.

• Jeannette, 01-09-2013 Rapporteren

Er zijn verschillende routes die goed te fietsen zijn. Maar de Arnicaroute ligt dichtbij de camping zodat je er niet eerst met de auto naar toe hoeft te rijden. Wij kwamen door bossen en het mooie dorpje Gees en belandden in een ijssalon. In de theetuin aan de achterkant is het goed vertoeven, vooral toen de beroemde, zelfgemaakte appeltaart met slagroom, een bolletje ijs en een kop koffie op tafel werd gezet. Genieten, voor herhaling vatbaar!

• FenF, 02-07-2013 Rapporteren

Wandeling Bos en Beek, 17 km lang. Prachtige wandeling door (vooral) bossen. Startpunt bij boswachterij Borger-Gieten. Goed gemarkeerd met oranje paaltjes.

• meines, 09-05-2014 Rapporteren

neem vooral je fiets mee, mooie routes naar oa beilen, orvelte, om het mantingerzand heen, westenbork

• Conny en Hans Palm, 09-06-2013 Rapporteren

Fietsen en wandelschoenen mee.

• Ilona Paschedag, 21-09-2012 Rapporteren

Goede locatie voor uitstapjes in de regio vwb cultuur als natuurschoon. Restaurants en terassjes in overvloed in Westerbork.

• konijnenbelt, 21-08-2012 Rapporteren

bekijk de site en reserveer in het hoogseizoen

• Felen, 01-05-2012 Rapporteren

fraaie wandeling op het Mantingerveld....klein stukje (ca.1 km) over asfalt (evt. met de fiets/autovanaf de camping)... een prachtig gebied

• Gerard en Mirjam, 02-06-2012 Rapporteren

Voor de wandelaars: de Emmerdennenroute (ANWB) biedt afwisseling tussen bos en stad. Op deze tocht in Emmen dus voldoende mogelijkheden voor een terrasje.

• lvdzwaard, 22-11-2011 Rapporteren

Eten in het wapen van Westerbork. prima kwaliteit/prijs verhouding en klantvriendelijk personeel en eigenaar.

• Willem te Kolsté, 16-05-2013 Rapporteren

Neem fietsen, wandelschoenen en een paar goede boeken mee.

• Kamiel, 14-05-2014 Rapporteren

Pannenkoekboerderij ’t Hoes van Hol-An in Aalden en brasserie Diggels in Westerbork zijn aanraders.

• Nathalie Marx, 05-07-2015 Rapporteren

Misschien een extra watertappunt. Een een verkeersdrempel of -bord n.a.v. het harde rijden van de plaats- en/of streekgenoten.

• Gerard en Lenie Hoogendoorn, 17-08-2014 Rapporteren

Ook voor fiets en wandeltochten is de camping een mooi vertrekpunt (mooi landschap en rustige wegen) zelf hebben wij tijdens ons verblijf meer dan 600 km gefietst en enkele wandelingen gemaakt.

• Tina Poelman, 26-05-2015 Rapporteren

Verlichting op de veldjes Meer watertappunten Meer afwasplaatsen