2 vragen over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• Jan Buwalda, 17-08-2019

Rust?Stilte?

Na lezing van het artikel in de Volkskrant over uw heerlijke 'CampingEldorado', waar rust en stilte kennelijk de boventoon voeren, hebben wij eigenlijk nog maar één vraag: wordt de rust niet te pas en te onpas, dagelijks (ook op zondag/en urenlang) verscheurd door grasmaaiers met lawaaierige (F16-straaljager?-)motoren, waarmee we helaas op andere Drentse campings meermalen zijn geconfronteerd, bijv. in Gasselte... Of valt dat mee? Dan zouden we graag eens bij u langskomen.

• Dick en Simone de Rooij, 08-01-2018

reserveren plaatsen 4 en 5 van 30 april tot6 mei

Graag willen mijn broer en ik met echtgenoten komen kamperen op uw prachtige camping. Is dat mogelijk op bovengenoemde datum en plaats? Wij zijn in afwachting van uw bericht.

Met vriendelijke groet,Dick en Simone de Rooij