Camping Landschapscamping Het Veentieshof

164 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof in het Nederlands

Uit de kunst.

Bert en Tonny
23-9-2018

Precies wat we zoeken! Heerlijk rustig,mooie plaatsen met veel ruimte en mooi uitzicht. Gezellige ontvangst met een lekker bakkie en hele aardige eigenaresse. Prima verzorgd sanitair! We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. Kortom niks te klagen.......integendeel.

Henk
18-9-2018

Fantastische camping . Grote plaatsen met veel privacy. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Rust is heerlijk. Schoon sanitair. Vanuit de camping zijn prachtige fietstochten mogelijk. We hebben het heerlijk gehad. Voor ons cijfer 10 !

Geweldig!!

Erik en Ina
16-9-2018

Prachtig gelegen camping met ruime plaatsen waar je niet bij je overbuurman in de tent/caravan kijkt! Alles is zo gesitueerd dat iedereen vrij uitzicht heeft. Geweldig goed gedaan!! Prachtig sanitair, aan alles is gedacht.

Verrassend goed!

Fam. de Jong
5-9-2018

Echt een camping die zijn naam eer aandoet. Het landschap staat centraal. Wij werden verrrast door de hartelijke ontvangst van de eigenares. Schoon sanitair, veel privacy, ruime plaatsen, prachtige ligging.

Idillisch!!

fam. Brakenhoff
5-9-2018

Vanuit alle hoekjes was een schilderijtje te maken.

Heerlijk rustige camping. Aan alles is gedacht!

Nancy Wassenaar
19-8-2018

Wat een verademing! Echt een heerlijk rustige camping. We hadden een mooi plekje onder 2 appelbomen en omzoomd door hagen met een prachtig zicht op natuurpark de Mantinger zand. Zeer schoon sanitair en voor de (inval) beheerders Ruud en zijn vrouw Jolanthe? was niets te veel. We werden onthaald met koffie en konden direct een verlengsnoer lenen. In het sanitair gedeelte was aan alles gedacht; voldoende ophanghaken, luxe handzeep, luxe geurstokjes (niet van die rommel die eerder stinkt dan dat het wat toevoegt) etc. Uit alles sprak aandacht voor de gasten. Nogmaals hartelijk dank.

Fantastisch.

Janet Krens
13-8-2018

Heerlijke camping om echt tot rust te komen, prachtig gelegen, met weids uitzicht. Wij hadden een mooie grote plaats met zon en schaduw, met veel privacy. Daar gaat echt een bepaalde rust van uit. Zeer verzorgd sanitair, zeer gastvrije eigenaren die je prettig ontvangen. We gaan zeker nog eens terug!

Geweldige camping met veel rust en ruimte.

Jan en Roelie
3-8-2018

Wat een heerlijke camping is dit. Een verademing dat dit soort campings nog bestaan ! De beheerders Petra en Peter zijn zelf kampeerders en dat merk je direct. Alles klopt op deze camping van superplekken tot en met de haakjes in de douche. Wij hebben het hier geweldig naar ons zin gehad en komen zeker terug. Dank en groet, Jan en Roelie

Dus: fantastisch!

Aad en Truus Zeelenberg Zeelenberg
30-7-2018

Wij kunnen niets verzinnen wat er niet goed zou zijn aan deze camping. We hebben 50 jaar kampeerervaring en voor ons is dit de beste camping waar we ooit gebruik van hebben gemaakt! In 1 woord: geweldig!

Wij raden dit al onze vrienden aan.

Andries Middelbos en Dinie Kerssies
26-7-2018

Je moet wel van rust houden en niet op zoek zijn naar gezellige medekampeerders. Prachtige ruime plaatsen, elke plek heeft privacy, schitterend uitzicht, uitstekend sanitair, vriendelijke beheerders, heel veel sfeer, mooi terrein, niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Het Veentieshof in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Het Veentieshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.