Camping Landschapscamping Het Veentieshof

168 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof in het Nederlands

Heerlijk rustig!

Fieke en Rufus
13-10-2018

Heel leuk gecampeerd op deze rustige en knusse camping. Fijn dat je een soort privé terreintje hebt. Alles is schoon en netjes. Camping heeft prachtige begroeiïng. Bij het hoofdgebouw is een gezellige zithoek. Hier kun je ook allerlei folders met informatie over de omgeving vinden. Voor een klein bedrag kun je verse eitjes pakken en er zijn potjes jam te koop. Ook afbakbroodjes, die je in het oventje kunt afbakken. Heel leuk!

We hebben het enorm naar onze zin gehad en komen zeker terug.

Geweldig!

Luc van der Zwaard
6-10-2018

Een heerlijke rustige camping met veel ruimte, prachtige plekken en super schoon sanitair. Voor de vriendelijke eigenaren, Peter en Petra is niets te veel. Een aanrader.

We hopen hier terug te komen.

M. Schenk
5-10-2018

Heerlijk rustige camping, met vrij uitzicht op alle plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Schoon sanitair. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden om te fietsen en/ of wandelen.

een camping waar je helemaal tot rust komt

Jan & Gepke Danhof
27-9-2018

de ruimtelijke opzet van de camping.alle plaatsen hebben een vrij uitzicht.

alle plaatsen veel privacy.super mooie camping

Uit de kunst.

Bert en Tonny
23-9-2018

Precies wat we zoeken! Heerlijk rustig,mooie plaatsen met veel ruimte en mooi uitzicht. Gezellige ontvangst met een lekker bakkie en hele aardige eigenaresse. Prima verzorgd sanitair! We hebben heerlijk gefietst en gewandeld. Kortom niks te klagen.......integendeel.

Henk
18-9-2018

Fantastische camping . Grote plaatsen met veel privacy. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Rust is heerlijk. Schoon sanitair. Vanuit de camping zijn prachtige fietstochten mogelijk. We hebben het heerlijk gehad. Voor ons cijfer 10 !

Geweldig!!

Erik en Ina
16-9-2018

Prachtig gelegen camping met ruime plaatsen waar je niet bij je overbuurman in de tent/caravan kijkt! Alles is zo gesitueerd dat iedereen vrij uitzicht heeft. Geweldig goed gedaan!! Prachtig sanitair, aan alles is gedacht.

Verrassend goed!

Fam. de Jong
5-9-2018

Echt een camping die zijn naam eer aandoet. Het landschap staat centraal. Wij werden verrrast door de hartelijke ontvangst van de eigenares. Schoon sanitair, veel privacy, ruime plaatsen, prachtige ligging.

Idillisch!!

fam. Brakenhoff
5-9-2018

Vanuit alle hoekjes was een schilderijtje te maken.

Heerlijk rustige camping. Aan alles is gedacht!

Nancy Wassenaar
19-8-2018

Wat een verademing! Echt een heerlijk rustige camping. We hadden een mooi plekje onder 2 appelbomen en omzoomd door hagen met een prachtig zicht op natuurpark de Mantinger zand. Zeer schoon sanitair en voor de (inval) beheerders Ruud en zijn vrouw Jolanthe? was niets te veel. We werden onthaald met koffie en konden direct een verlengsnoer lenen. In het sanitair gedeelte was aan alles gedacht; voldoende ophanghaken, luxe handzeep, luxe geurstokjes (niet van die rommel die eerder stinkt dan dat het wat toevoegt) etc. Uit alles sprak aandacht voor de gasten. Nogmaals hartelijk dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Het Veentieshof in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Het Veentieshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.