Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Camping Landschapscamping Het Veentieshof
9,5

141 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof in het Nederlands

Kamperen zoals kamperen bedoeld is!

Alex en Marga, 13-9-2017

Prachtige kampeerplaatsen waarbij bij het ontwerp rekening gehouden is om zoveel mogelijk kampeerders vanaf hun plaats ruim uitzicht te geven. Je kijkt (bijna) nergens naar de caravan van je buren. De ontvangst en benadering van de campinggasten door de eigenaars, Petra en Peter, is geweldig. Camping is echt geschikt voor rustzoekers. Met de fiets zijn vanaf de camping mooie tochten te maken. (knooppuntennetwerk aanwezig)

Als enig minpuntje noem ik hier de grootte van 1 van de 2 douches welke erg klein en ouderwets ingericht is. Van eigenaars gehoord dat deze winter hier e.e.a. aangepast gaat worden. Douches en wc's worden zeer goed schoongemaakt!

Samengevat: We kijken uit naar het campingseizoen van 2018 op deze camping!

Een prachtig uitzicht op het Drentse landschap.

Anna en Johannes, 7-9-2017

Voor wie van rust en ruimte houdt. Bij aankomst voel je je meteen thuis: een hartelijk welkom door de beheerders. Keurige camping (kan niet mooier). Eenvoudig maar o zo zorgvuldig. Aan alles is gedacht. Verbeterpunt: de wasgelegenheid en douches kunnen wat ruimer. Heerlijke fietstochten, niet toeristisch (minpuntje: weinig terrasjes onderweg). En een goed restaurant op een steenworp afstand. De supermarkt is wat verder weg, maar dat is niet erg.

Mooie ruime plaatsen, echt genieten van rust.

aafke en wim, 4-9-2017

Gastvrij ontvangst. Goed onderhouden plaatsen. Veel ruimte. Het sanitair werd door de camping supergoed schoongehouden (wat mensen achter laten kun

je niet altijd direct wat aan doen...). Een mooie kleinschalige camping, echt een aanrader voor rustzoekers!

Mooi gelegen knusse kleinschalige rustige camping

Tineke de Graaf, 3-9-2017

Alles was goed, niets viel tegen.

Was precies zoals in voorgaande reviews werd verteld.

Komen zeker terug. En dan wat langer.

Echt 'n topper!

Harrie en Leonie, 30-8-2017

Prachtige plaatsen, heerlijk ruim, met daarbij fantastisch uitzicht.. verrijkt met schapen. Het was voor ons een heerlijk weekje Drenthe. Zeker om terug te komen.

Een tien plus!

Rust | Ruimte | Gastvrijheid

Raymond en Petra, 30-8-2017

Een heerlijke plek waar we al eerder waren geweest.

Peter en Petra zijn erg gastvrij. Altijd een hartelijk ontvangst met koffie of thee!

Ruime kampeerplekken met uitzicht op het open veld. En dan het sanitair........zoals je het thuis ook zou willen. Gemoedelijke sfeer in een lieflijke omgeving. Geen toeters en bellen. Gewoon een prachtige kleinschalige camping. Voor herhaling vatbaar!

Prachtige camping met geweldige plekken

Weterman, 28-8-2017

Het Veentieshof is een kleine camping met grote plekken met veel privacy en heerlijk rustig, aan de rand van het dorpje Mantinge. Uitvals basis voor fietsen en wandelen in de natuur zoals bos, heide en vennen. Hartelijke eigenaren die je het gevoel geven thuis te komen. Twee jaar achtereen hier gekampeerd en we zijn nog niet uitgekeken. Op fietsafstand van bijvoorbeeld Orvelte en kamp Westerbork. Sanitair prachtig en wordt goed schoon gehouden. Wij komen zeker nog een keer terug.

Wereldstek!

Wim Nueboer, 27-8-2017

Voor als je van rust en stilte houdt. Wij komen hier voor de tweede keer en kunnen weer geen negatieve punten vinden. Een dikke 10!!

Prachtige plek met fantastisch uitzicht!

Arjan & Ellen, 25-8-2017

Ruime plekken met privacy in mooie (fiets/loop) omgeving met bezienswaardigheden. Camping klein met alle gemakken en super faciliteiten (douches/toiletten). Gastvrij en onbezonnen. Een plek om lekker te relaxen! Top. Reservering online soepel en snel

Heerlijke rustige camping met prachtig uitzicht!

Petra en Rene, 23-8-2017

Ontvangst met koffie. Rustige camping! Grote plekken. Veel privacy en mooi uitzicht op het land. Alles goed. Sanitair schoon en netjes! Het was top! We gaan volgend jaar dus zeker weer. Voor de toekomst als alles vol zou staan is de plek om te afwassen waarschijnlijk wat te klein. Wij hadden er nu geen last van. Ook is alles vanaf de camping prima te bereiken. Restaurant de Vosseheugte is op loopafstand en daar kan je heerlijk eten. Westerbork op fietsafstand met diverse restaurants. We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Het Veentieshof in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Het Veentieshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping Het Veentieshof scoort een 9.53 uit 10 op basis van 143 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: