Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

213 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 9Will en José23-09-2020

Prachtige campingplaatsen met uitzicht!

Voor rust, ruimte en een prachtige wandel en fietsomgeving moet je naar camping “het veentieshof” in Mantinge. Er heerst vooral veel rust en de campingplaatsen hebben een prachtig uitzicht. Zie de website van de camping en klik op de nummers op de plattegrond. Wij hebben genoten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 10Rinus Meijer02-09-2020

Geweldig om hier te zijn

Het is een rustige camping met prima wifi en super schoon sanitair Mooie beschutte plaatsen je ziet een andere caravan niet staan Zo'n camping als deze zijn er niet veel van je geniet hier gewoon van de rust Je kan hier dichtbij heerlijk met je hond in de bos of over de heide lopen geweldig gewoon

• 10Ellen30-08-2020

In één woord: geweldig!

Heerlijk rustige en mooie camping met príma voorzieningen, prachtig uitzicht en grote plaatsen met veel privacy. Ook de Corona-maatregelen waren goed getroffen met desinfecteer-spullen voor de ingang vd toiletten/douches/afwasplekken en ook ín het toilet zelf. Keurige en goed schoongehouden toiletten en douches. Alles was goed verzorgd! Zeker een aanrader voor de rustzoeker.

• 10Wim en Ingrid (en Cheetah)27-08-2020

Eigenlijk is onze waardering een .......11

Wij zijn dit jaar van 27 juli tot 17 augustus op het Veentieshof geweest. We zijn redelijk avontuurlijke kampeerders vinden we zelf en we zijn ons hele leven bezig geweest met het zoeken naar rustige, kleine campings. Maar toen we 4 jaar geleden het Veentieshof vonden, is er iets raars gebeurd. We zijn gestopt met zoeken en moeten van ons zelf nu elk jaar minimaal een week, maar liever twee weken en nu zelfs drie weken naar deze camping. Super plekken, weldadige rust, prachtig uitzicht, een omgeving die nooit verveelt, lieve behulpzame camping eigenaren met dito zoons en keurig sanitair ( we zouden thuis wel zo'n prachtige douche willen hebben). Petra en Peter, we hebben echt geprobeerd om een betere camping te vinden, maar dat is natuurlijk niet gelukt. We komen volgend jaar gewoon weer!

• 9Henk22-08-2020

Rust, Reinheid maar geen Regelmaat

Als je rust zoekt ben je hier op het juiste adres, veel rustiger wordt het niet in Nederland. En ja, je zit inderdaad in een agrarisch gebied en dus hoor je wel eens een tracto. Maar als je dat teveel lawaai vindt vrees ik dat je nergens in Nederland nog zult kunnen kamperen. Reinheid is een ander motto van deze camping. Niet alleen wat sanitair betreft, maar het hele terrein ziet er keurig verzorgd uit. Met ruime plaatsen die veel privacy bieden en inderdaad... niet Regelmatig zijn ingedeeld, heerlijk! De omgeving is een Eldorado voor wandelaar en fietser. Iets minder bos wellicht dan in sommige andere delen van Drenthe, maar wel mooie afwisselende paden. Zeker doen: een IJsje eten bij Nonas! Is er dan niks meer te verbeteren aan deze camping? Toch wel, het sanitair is inderdaad een beetje krap bemeten. Maar het goede nieuws: we hebben gehoord dat dit op de schop gaat. We komen graag nog eens terug om dat te zien.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Jaap & Hennie20-08-2020

Fijne camping, met een aantal aandachtspunten

De plaatsen zijn zeer ruim. Geen rijtjes met caravans, maar her-en-der een ‘huiskamer’, waardoor je veel privacy hebt. Het nadeel is dat je weinig ‘natuurlijk’ contact hebt met de buren. Schoon en nieuw sanitair, maar met 2 douches op 14 plaatsen, wel aan de krappe kant. Sfeerverlichting, lampjes op zonne-energie (bv.van de Action), werden verzocht te verwijderen, om de camping zo donker mogelijk te houden. Ook na ’s avonds na 22.00 uur met z’n 4-en een gesprek te voeren (zonder schreeuwen/lachen of muziek) werd ons niet in dank afgenomen. Houd ook rekening met het feit, dat je kampeert in een landbouwgebied. Dat betekent (in ons geval begin augustus) dat de boeren al vroeg (van 6.30 uur tot wel 23.00 uur) met diverse landbouwvoertuigen in de weer zijn en die kun je dan ook goed horen over de wegen naast de camping. De omgeving is zeer geschikt voor prachtige wandelingen en fietstochten.

• 10Steman16-08-2020

Supercamping!

Heerlijke rust, grote plekken, mooi uitzicht, schoon sanitair en zeer vriendelijke eigenaren. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Richard Jonkers09-08-2020

HEERLIJK, inderdaad met hoofdletters.

Wat een heerlijke camping. Rust, ruimte, schoon sanitair en een gastvrije ontvangst. De camping is door de ligging ook 's avonds, het is nu hittegolf 1 in 2020, lekker koel. Helaas komt er geen bakker op het terrein. Als compensatie is er een klein oventje neer gezet, had ik toch iedere morgen vers gebakken broodjes. Wij komen hier zeker terug

• 10M&M uit Amsterdam05-08-2020

Super!

Alle plaatsen fraai uitzicht. Stilte. Ruim opgezet. Kneus zingend in de fruitbomen en kwartels ("kwikmedit") in het veldje naast ons. Helaas weinig tenten. Vriendelijke en enthousiaste eigenaren. Waren er maar meer van dit soort campings. Heerlijk zitten bij theetuin Mantinger Es met een deskundige (IVN)-gids. Of romantisch eten onder de oude bomen bij de Voscheheugte en ijs eten in Meppen bij Nonas. Volgende keer boeken we 3 weken! Welke plaats zullen we dan eens nemen?

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Martin en Carry02-08-2020

Zeldzaam!

Eigenlijk wil je deze parel niet prijsgeven, maar deze camping verdient het om verklapt te worden. Alles is goed hier: gastvrije eigenaars, enorme plekken met veel privacy, overal prachtig uitzicht, kraakhelder sanitair en veel rust! Zo zou kamperen overal moeten zijn. Wij waren hier twee weken. Het was heerlijk om onze hele kampeervakantie geen kinderen om de tent te hebben. In dit malle coronajaar hadden we het ons niet beter kunnen wensen. Met wat eenvoudige aanpassingen is de 1 1/2e meter afstand goed te handhaven. De omgeving is mooi en nog niet zo ontdekt als het Drents Friese Wold. Wel veel Grijs op Reis hier en dat zijn we zelf ook. En Grijs is wel zo relaxed ;-) Lezen, spelletje, luieren, fietsen, wandelen.

Petra en Peter, complimenten! Wat fijn dat we de afgelopen weken konden meegenieten van jullie bezit Martin en Carry

Camping Landschapscamping Het Veentieshof info

• SchaduwplaatsenAanwezig