Géén boekingskosten
NederlandDrentheMantingeCampings MantingeCamping Landschapscamping Het Veentieshof

Camping Landschapscamping Het Veentieshof

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

229 Reviews over Landschapscamping Het Veentieshof

• 10Hansje25-09-2021

Uitzonderlijk mooie plaatsen en ligging.

Echt een stilte camping. Kwebbelaars kunnen beter naar een familiekring.

• 10Peter Beijersbergen23-09-2021

Fantastische plekken, gastvrij, rust en ruimte

Je waant je in een park. Zeer ruime plekken met geweldig uitzicht over natuurgebied. Rust, ruimte, super sanitair en een zeer gastvrij welkom van de eigenaars maken een verblijf hier tot een waar feest! Met recht een landschapscamping!

• 10Piet en Ali Koedijk20-09-2021

Heerlijk

Het is een kleine camping met op iedere plaats vrij uitzicht. Schone toiletten en gastvrije eigenaren. Kortom een bijzondere camping om jaarlijks terug te komen!

• 10Mariska20-09-2021

Ideale kleine landschapscamping voor rustzoekers

Wat een heerlijke kleine rustige camping is dit! Superschoon en mooi sanitair. Voor de liefhebber nog gebruik te maken van de koelkast, een magnetron en een oventje.. De 15 plekken (alle met Wifi) zijn ruim, beschut, elk met een eigen vrij uitzicht op het Mantinger Veld. Een supergoed bijgehouden grasmat, met tussendoor mooie stukken wilde bloemen. Eindelijk een camping waar ook gescheiden groenafval is. Je staat er in een biologische hoogstamboomgaard met Notarisappels. Hoe leuk is dat! En dan 's nachts heerlijk stil en een wijdse sterrenhemel. Een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. De eigenaren Petra en Peter zijn geweldig gastvrij en vriendelijk. Ook voor onze jonge hond een fijne plek met in de buurt een 'Natte Neuzen route', zodat ze ook lekker vrij kon rennen. Niet zo geschikt voor kinderen. Hier komen we graag nog vele keren!

• 10Marinus Kleyweg13-09-2021

Een unieke parel!

De stilte, de rust, de donkere nacht, de ruime plekken en de prima faciliteiten: top!! Wat kun je je als kampeerder nog meer wensen…niets… misschien een extra toilet en douche, maar dat zeggen de twijfelaars onder ons

• 10Zuidijk30-08-2021

Oase voor rustzoekers

Door de vele goede reviews deze camping geboekt. Wat ons betreft zijn de verwachtingen overtroffen. Wat een mooie en fijne camping met zeer ruime plaatsen, allemaal met schitterend uitzicht. Zeer schoon sanitair zonder muntjes. De camping ligt in een rustige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen in de vele natuurgebieden, zoals Mantinger Zand en Boswachterij Gees. Ook voor de hond volop losloopmogelijkheden. Vriendelijke en toegankelijke eigenaren, die klant- en servicegerichtheid hoog in het vaandel hebben staan. Wees er vroeg bij, want deze camping is erg geliefd. Wij hebben voor volgend jaar al geboekt :)

• 10Sylvia den Hartog24-08-2021

Fijne plek

Wat een fijne plek , ruimte, rust en een mooi uitzicht. Kleinschalige camping met zeer ruime plekken en een zeer net sanitair gebouwDit jaar voor het eerst geweest, maar zeer zeker niet voor het laatst . Staat in onze top 3 van campings waar wij ons fijn voelen.Petra en Peter , bedankt voor jullie gastvrijheid

• 10Ingrid10-08-2021

een plek waar we steeds weer naar terugkeren

Prachtige, ruime plekken met veel privacy. Aardige en behulpzame eigenaren.Heel goede uitvalsbasis voor de mooiste fiets- en wandeltochten.Mooiste campingsanitair dat we kennen.

• 9Clara10-08-2021

Rust en ruimte

We hebben hier 2 weken gestaan....de rust en het ruime uitzicht was geweldig.Bij het natuurgebied Mantingeveld kun je heel fijn wandelen, zo vanaf de camping loop je er heen. Ook is het prima fietsen vanaf de camping.Het sanitair is erg mooi en word heel goed schoon gehouden. Top plekje

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Leo Groeneveld16-07-2021

Meteen geboekt voor 2022

Ruimte, rust, grote kampeerplek, veel privacy en prachtige vergezichten, schoon sanitair!

Camping Landschapscamping Het Veentieshof info

• CafeNiet beschikbaar