Camping Landschapscamping Het Veentieshof

Camping Landschapscamping Het Veentieshof
9,6

153 reviews over Camping Landschapscamping Het Veentieshof in het Nederlands

Fantastische camping voor de rustzoeker.

Henry en Erna
17-6-2018

Voor de tweede keer op deze schitterende camping geweest. En zoals verwacht was het wederom fantastisch. Wij komen graag op rustige campings met ruime plaatsen en privacy. Op het Veentieshof krijg je het allemaal. Schitterende camping en perfect onderhouden. Mooie ruime plaatsen met veel privacy en op bijna alle plekken heb je een schitterend uitzicht over het mooie Drentse landschap. Op deze camping is er nog echt rust zodat je volop genieten kan. Het sanitair is zeer goed en brand en brandschoon. De eigenaren, Petra en Peter, zijn bijzonder gastvrije en aardige mensen. Niets is hun teveel om de gasten het naar de zin te maken. De omgeving is prachtig voor eindeloze mooie wandel- en/of fietstochten. Wij hebben één van onze "vaste" plekken in ieder geval gevonden en komen in september weer! Deze camping is voor ons een blijvertje!

Super,Super fijn

Jan en Fenja
12-6-2018

Alles was zeer goed, de rust, de ruimte en de gastvrouw/heer .

Een hele fijne week gehad, lekker wandelen, fietsen, en genieten voor de caravan.

Petra kan fantastisch schilderen waardoor het een plezier was om naar het toilet te gaan. (achterwand is door haar geschilderd met natuur plaatjes)

Verder een mooie wachtruimte gecreëerd voor het geval de douches/toiletten bezet zijn, maar daar heb ik geen gebruik van hoeven maken.

Alles zeer schoon, wasbakken , afwasruimte en douches/toiletten worden diverse keren per dag schoon gemaakt , top!

Ontvangst was zeer hartelijk met een kopje koffie of thee, zeer attent!

Kortom, wij komen zeker terug .

Een weldaad voor mens en hond!

Wim en Ingrid met hun jonge Dalmaat Cheetah
4-6-2018

Wij waren afgelopen maand voor de tweede keer op deze heerlijke, relaxte en vriendelijke camping. Dit keer hadden we onze 9 maanden oude Dalmaat bij ons en ook met hond is het weer uitstekend bevallen. Fantastische plekken met heel veel privacy, overal een super mooi uitzicht en bovenal ......rust en stilte. Zelfs de hond werd ontzettend relaxt! De eigenaren Petra en Peter zijn meer dan prettige gastheer en gastvrouw. Wij hadden wegens omstandigheden wat administratief/ digitale hulp nodig en die hebben we meer dan fantastisch gekregen. Wat een service. In plaats van één week zijn we bijna drie weken gebleven en.... we komen absoluut volgend seizoen weer terug. Driewerf hulde voor deze camping en hun eigenaren.
Petra Root, Eigenaresse, 11-6-2018

Tja,wat kan ik hier nu op zeggen?

Heel hartelijk dank voor deze mooie review in ieder geval, en een beetje hulp is vanzelf vinden wij

Een lang weekend mogen genieten op deze camping, waar je hartelijk wordt ontvangen. Prachtige ruime plaatsen met weids uitzicht. Wij hadden schapen voor de caravan die net zo genoten van een spelletje badminton als wijzelf. Zeer verzorgd sanitair, een prachtig hoekje waar honing, vlierbloesemjam en verse eitjes te koop zijn.

Prachtige en rustige uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Echt een camping om van de rust te genieten en vooral: om nog een keer terug te komen. Wij kunnen geen minpunten verzinnen.

Peter en Petra bedankt!

Petra Root, Eigenaresse, 11-6-2018

Wat fijn dat jullie het zo naar het zin hebben gehad, daar doen we het voor!

Heel graag tot ziens!

Geweldig

Riet Engels
1-6-2018

Geweldig geholpen door Petra en Peter toen mijn echtgenoot met een ambulance naar het ziekenhuis moest.

Gelukkig viel het allemaal mee.

Wij hopen toch nog den keer terug te komen.

Nogmaals onze dank.

Petra Root, Eigenaresse, 11-6-2018

We zijn blij dat we jullie konden helpen en dat het allemaal goed afgelopen is.

Natuurlijk hopen we jullie een volgend keer hier weer te kunnen ontmoeten,dat zou mooi zijn!

Gewoon zo doorgaan Petra en Peter.

Mary en Addy Marchal
27-5-2018

Geweldige camping met prachtige plaatsen. Buitengewone ontvangst door Petra en Peter. Het sanitair is super. Mooi vertrekpunt voor fietstochten. Wij komen zeker nog weer terug.
Petra Root, Eigenaresse, 11-6-2018
Leuk dat jullie een review hebben geplaatst, jullie zijn natuurlijk een volgend keer weer van harte welkom!

Een plek waar wij zeker terug komen.

Gerard van der MEER
21-5-2018

Eigenlijk is alles, ontvangst - plek, sanitair, uitzicht, verzorging, onderhoud en verzin het verder maar - goed. Wij hebben geen commentaar.

Wij waren hier voor het derde (opeenvolgende) jaar en zagen nu de bloesems exploderen, schitterend om te zien. We vonden ook weer veel plekken (wij wandelen graag) waar wij nog niet geweest waren, en dat allemaal in de omgeving. Zoals anderen zeggen: een plek om tot rust en weer terug te komen.

Petra Root, Eigenaresse, 22-5-2018
Wat een lovend bericht over ons bedrijfje. Iedere keer toch weer leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt wat we doen en jullie nu voor de derde keer terug zijn geweest. De fruitbomen bloeiden inderdaad volop dit voorjaar en gelukkig geen last gehad van nachtvorst. Bedankt voor jullie review en graag tot ziens.

Nog mooier dan op de foto''s!

Hans en Ineke
12-5-2018

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. Wat een rust in een prachtige natuurlijke omgeving. Alles is tot in de puntjes verzorgd op een prettige manier. Dit geeft een fijne sfeer.

's Avonds werden we in slaap gekwaakt door kikkers en 's morgens wakker gefloten door vogels. Maar ook schapen en koeien waren regelmatig te beluisteren. Er zijn eieren en schapenvachtjes te koop, evenals honing en vlierbessensiroop. Dit alles komt uit de directe omgeving. Voor een warm broodje kan er wat geld in een potje gedaan worden. De broodjes kan men dan zelf even in het oventje afbakken. Lekker en gemakkelijk.

Petra, Eigenaresse, 19-5-2018
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de uitgebreide beschrijving. Leuk om te lezen dat de dingen die je doet goed in de smaak vallen. Daar doen we het voor. Graag tot ziens.

Prima!

Gerard Kaandorp
7-5-2018

Een heel verzorgde, kleine camping. Mooie plekken, stilte. Goede sanitaire voorzieningen. Aardige beheerders, die nog wel moeten leren rekenen. Winkels op een paar kilometer in Westerbork. Een plek om terug te komen!
Petra, Eigenaresse, 10-5-2018

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de mooie review. Ja , het afrekenen was inderdaad een komisch moment, maar we zijn eruit gekomen. Ha ha.

Tot de volgende keer!

Aanrader!

Ed en Ditta
2-5-2018

Ondanks het slechte weer een paar heerlijke dagen gehad. We hadden een prachtige plek met weids uitzicht, schaapjes en runderen voor de deur, zoemende bijen in de bloeiende appelbomen en veel vogeltjes. Lekkere verse eitjes, diverse soorten honing en vlierbloesemsiroop te koop. Zeer verzorgd sanitair. Aan alles is gedacht, we kunnen geen minpunten verzinnen. En tot slot zijn er natuurlijk nog de sympathieke eigenaren. Wij komen zeker terug!
Petra, Eigenaresse, 10-5-2018
Hartelijk dank voor de mooie, uitgebreide beoordeling over onze camping. Graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Het Veentieshof in Mantinge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Het Veentieshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping Het Veentieshof scoort een 9.57 uit 10 op basis van 155 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: