Hotel De Herberg van Loon

Kleine hotelsWeer vandaag7°5°
Hotel De Herberg van Loon
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Herberg van Loon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De Herberg van Loon in het Nederlands

Verkuijl
16-5-2018

Zeer mooie locatie midden in het dorpje, vriendelijke eigenaar en tevens vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en ruim voldoende, diner in het restaurant met zorg opgediend. Kamers niet te modern en wat beperkt in luxe maar voor ons voldoende.

We stapte 50 jaar in de tijd terug.

Magda
23-6-2017

In tegenstelling tot hun website, niets van luxe aanwezig, je gaat gewoon 50 jaar terug in de tijd.

De vraag is vind je dit leuk.

De televisie op de kamer kon niet kleiner.

Geweldige herberg!

dbreukel
7-5-2013

Wat een heerlijke locatie om te verblijven. Zeer gastvrij ontvangen. De motoren mochten in de schuur. Het ontbijt is vers, voldoende en echt lekker, er werd rekening mee gehouden dat wij geen vlees eten, wat een luxe. De Herberg ligt op een rustig hoekje van het dorpje. De kamers zijn voldoende, niet nieuw maar voldoet aan de eisen. Een iets grotere tv zou prettig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Herberg van Loon in Loon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Herberg van Loon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.