Bed and Breakfast AdamsAppel

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast AdamsAppel

5 reviews over Bed and Breakfast AdamsAppel in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10!

Tineke & Joep
15-10-2017

Prachtige, ruime, rustige en zeer schone B&B met een zeer gastvrije gastheer. Het ontbreekt je er aan niets en er zijn zelfs gratis fietsen beschikbaar. Prima ontbijt, goede ruime douche en een heel goed bed. Flatscreen tv met Netflix. Het ontbreekt er aan niets.

Geweldig mooi met een erg gastvrije gastheer top!!

Wanda zandbergen
18-7-2016

Echt een super plekje mooi,schoon,rustgevend en een zeer goede gastheer

Ontbijt om echt van te smullen

Wij komen hier zeker weer

helemaal top!

J
18-7-2015

zeer gastvrij ontvangst, mooie plek, vrij uitzicht, fijne kamer met mooie, schone badkamer, een super ontbijt!

super B&B met top gastheer

Geert en Annelies
10-7-2015

de B&B ligt landelijk, het is erg rustig, een prachtige kamer met heerlijk bed, natuurlijk super douche en dan de service, niet te evenaren!

Aanrader!

M & I
1-6-2015

Dit is een nieuwe B&B met prachtig uitzicht over de Drentse natuur in een klein dorpje naast Assen. Voor de liefhebbers van rust en natuur zeker een aanrader.

Wij hadden deze B&B geboekt voor onze Duitse vrienden en zij vonden het fantastisch. Met name het ontbijt en de bijgeleverde service van de gastheer overtrof verwachtingen, inclusief een kakelvers eitje van de huiskip!

Optioneel kan volgens mij een extra bed worden geplaatst voor bijv. 1 kind, in de buurt was een klein, leuk speelterreintje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast AdamsAppel in Loon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast AdamsAppel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.