Reviews over Loon

Fantastisch!

Raj,
    23-5-2018

Uitstekend verblijf! Ruime kamer (Herfst) met badkamer. Heel netjes, licht en comfortabel en mooi ingericht. Heerlijk ontbijt, koffie en thee altijd beschikbaar.

Heel vriendelijk en denkt mee over wat te doen in de omgeving. Uitstekende prijs-kwaliteit! Echte aanrader! De omgeving is ook prachtig!

Verkuijl,
    16-5-2018

Zeer mooie locatie midden in het dorpje, vriendelijke eigenaar en tevens vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en ruim voldoende, diner in het restaurant met zorg opgediend. Kamers niet te modern en wat beperkt in luxe maar voor ons voldoende.

Zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke 10!

Tineke & Joep,
    15-10-2017

Prachtige, ruime, rustige en zeer schone B&B met een zeer gastvrije gastheer. Het ontbreekt je er aan niets en er zijn zelfs gratis fietsen beschikbaar. Prima ontbijt, goede ruime douche en een heel goed bed. Flatscreen tv met Netflix. Het ontbreekt er aan niets.

Geweldig mooi met een erg gastvrije gastheer top!!

Wanda zandbergen,
    18-7-2016

Echt een super plekje mooi,schoon,rustgevend en een zeer goede gastheer

Ontbijt om echt van te smullen

Wij komen hier zeker weer

helemaal top!

J,
    18-7-2015

zeer gastvrij ontvangst, mooie plek, vrij uitzicht, fijne kamer met mooie, schone badkamer, een super ontbijt!

Loon scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews