Camping Minicamping Paardelanden

Camping Minicamping Paardelanden

Weer vandaag26°
9,7

3 reviews over Camping Minicamping Paardelanden in het Nederlands

Hier zou ik altijd willen blijven

Margriet de Graaff
2-8-2015

Dit is de fijnste camping die ik ooit heb meegemaakt. Een warm onthaal, niets is teveel. Een fijne atmosfeer door het informele. Je voelt je meer familie dan een gast. Prachtig gelegen met beelden en beeldjes, bloeiende planten, mooie bomen etc. Zowel zon- als schaduwrijke plekken. Is tevens een theetuin. Als ik hoger dan een cijfer 10 kon geven zou ik dit doen. We kwamen er voor 3 overnachtingen, maar bleven er 10. Men is zeer diervriendelijk.

Gereisd Met partner in Thu Jul 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader, heerlijke plek om te zijn.

Marcel
28-6-2013

Schattig, lief, gemoedelijk, kunstzinnig, kortom je gaat er ontspannen weer weg. Naast de vele vogels, zie je er ook veel verscholen kunstartibuten. Gezellige vriendelijke beheerders, Sanitair eenvoudig maar schoon, en er ligt van alles bij,... wc papier, douchegel ,fohn, papiertjes voor de handen, enz. Op verzoek maakt de beheerdster een heerlijk maal voor je, we hebben echt zitten smullen. We waren hier in juni 2013, weer viel tegen dus we komen terug met beter weer. Wandelroute was trouwens prachtig, helaas in het midden opgebroken door wegwerkzaamheden. dus ook een reden om terug te komen. Met vriendelijke groet Marcel en Cecile, leeftijd 48 en 54

Gereisd Met partner in juni 2013

Zeer aanbevolen

Arend van Enschot
7-9-2011

Prachtige omgeving, rustig, zeer gastvrije en behulpzame eigenaars,verzorgd, veel mogelijkheden om te fietsen en wandelen, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Paardelanden in Linde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Paardelanden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.