Vakantiehuis De Linderij

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Linderij
7,6

86 reviews over Vakantiehuis De Linderij in het Nederlands

Fantastisch en zeer gastvrij!

Wendy
19-6-2018

We hebben een super leuk vriendenweekend gehad op deze gemoedelijke locatie! Een hele gezellige boerderij met kroeg als groepsruimte. Het buitengebouw met slaapvertrekken was top omdat dit gescheiden is van de groepsruimte. De accommodatie leent zich voor vele gelegenheden. Mede door het mooie buitenterrein, stookkuil en de veranda, hoef je eigenlijk niet weg. Wij vonden de oude details juist heel erg charmant en gezellig. Je hebt het idee dat je in een 'oud-bruin'café zit. Alles was schoon en aanwezig! Ook voor onze 'kookworkshop'.

Cor & Agnes stonden het hele weekend voor ons klaar en zijn heel erg gastvrij. Ook van tevoren hebben ze met ons meegedacht. Op de zaterdag hebben zij een zeer geslaagde survival in de mooie omgeving georganiseerd.

Kortom, een echte aanrader voor allerlei soorten groepen!

Van tevoren dachten de lieve eigenaren Cor & Agnes met ons mee over een leuke invulling tijdens ons vriendenweekend.

Top Plek!!

Sabine
11-6-2018

Prachtige locatie. Wij waren hier met 19 volwassenen. Genoeg slaapplekken voor iedereen. Ook fijn dat er een slaapgedeelte apart van het hoofdgebouw is, kunnen de vroege slapers ook rustig slapen. Boerderij is gezellig en authentiek ingericht. Je moet hier geen strakke lijnen en inrichting verwachten, zou ook totaal niet passen. Alles is aanwezig en werkt. Er waren veel vliegen, maar je zit dan ook niet voor niets op het platteland. Cor en Agnes hebben er alles aan gedaan om hier wat aan te doen, en voor ons was dit voldoende. Bedden zijn goed. Prachtig groot grasveld erbij. Topstuk is toch wel de gigantische overdekte veranda, waar je heerlijk lang gezellig onder kunt zitten. Al met al voor ons een zeer geslaagd verblijf!

Ons familiehuis

Marcel Horsthuis
29-5-2018

Ons familieweekeinde, 26 volwassen + kinderen, is weer helemaal geslaagd, voor een groot deel dank zij deze plek. (kijk naar de foto!) Met het grote grasveld met vollybalnet als middelpunt. En als het regent, wat dit jaar niet is gebeurd, dan is er buiten de grote overdekte veranda. De keuken is prima geoutilleerd. Voor familieleden die 's nachts meerprivacy wilden was er ruimte genoeg om een vouwwagen of tent op te zetten. Met Agnes en Cor en Agnes is alles spreekbaar.

De locatie heeft warmte en sfeer en voor mij de mooiste plek om met een best groot gezeldschap een paar dagen ontspannen bij elkaar te zijn. Blij dat er geen boerderette van is gemaakt met roestvrij stalen keuken en efficiente plavuizen. Volgend jaar komen we terug. En het jaar daarop.. En daarop...

niet weer

fam. t
28-5-2018

de ligging van de boerderij is prachtig met een groot speelveld in het zicht.

de ruimte tussen de grond en het hek van de vijver is te groot, waardoor er kans is dat kleine kinderen er in kunnen vallen.

de boerderij is gedateerd en niet alles was even schoon.

veel stapelbedden zonder leuning waardoor je er makkelijk af kan vallen (wat tijdens ons verblijf ook gebeurd is)

er waren heel veel muggen binnen en buiten wat ons verblijf wel een beetje minder fijn maakte. mede dankzij het mooie weer hebben we ons prima vermaskt. maar we gaan hier niet weer heen.

Geweldig

Bianca
27-4-2018

Wat een sfeervolle accommodatie. Met de vriendelijk eigenaren is veel te overleggen. Het voelt als een bruin café als je binnenkomt, warm en gezellig.

Een prachtige veranda buiten waar je heerlijk lang kunt zitten. En een groot speelveld erbij. Een mooie locatie!

Sfeervol

Familie weekend
9-4-2018

Een gezellige accommodatie waar je met een grote groep prima kan vertoeven. Wij waren met dertig personen waaronder een aantal kleine kinderen en we hebben het goed naar ons zin gehad. Twee keukens die wel gedateerd zijn maar passen bij de sfeer van de boerderij. Genoeg servies en potten en pannen aanwezig. 's Avonds in de zithoek weinig licht, de lampen zijn gezellig maar teveel gedempt. Slaapplaatsen genoeg in het bijgebouw en de boerderij. Prima plek om te zijn.

Douch geen veilige kranen ,heet of koud ,ouwe meuk ,op de meeste slaapkamers geen raam die open kan ,nog erger sommige slaapkamer slaap je in een kist zonder raam,speeltuin voor de kinderen is voor de helft gevaarlijk ,schuurtjes die op instorten staan ,naast de speeltuin ,het is allemaal houtje touwtje werk ,erg koud in huis ,we hebben gevraagd of de verwarming hoger mag ,maar dat vond de eigenaar niet nodig ,we moesten de jas maar aan doen .vaatwasser is niet goed .mieren en ongedierte in de slaapkamers,daar wist hij van zij hij maar deed er niks aan .voor dit geld kun je beter ergens anders heen gaan !!!op de foto’s lijkt het heel wat

Oude zooi, nooit weer

Henk
3-4-2018

We waren afgekomen op de vele positieve beoordelingen waar ik nu ik er geweest ben echt helemaal niks van begrijp. Erg slecht, oude zooi. Boerderij is slecht / niet geïsoleerd waardoor het er niet alleen erg gehorig maar ook nog eens erg koud is. We waren er met veel kleine kinderen / baby's maar toch was er behoorlijk wat overtuiging nodig voor de verwarming aan mocht van de norse eigenaar. Bizar! Slaapzalen in het bijgebouw (zonder wifi-bereik) waren iets beter dan in de boerderij zelf maar verwacht ook daar niet te veel van. De keuken was net als de rest erg gedateerd maar voldeed verder prima. Dankzij het leuke gezelschap zeker een leuk weekend gehad maar deze accommodatie heeft er niet aan bijgedragen. Geen aanrader.

Knus met veel ruimte zowel binnen als buiten.

fam Veldhuis
8-1-2018

2 ruime keukens met veel servies en pannen, in de avond soms wat koud. Sfeervolle accommodatie en vriendelijke eigenaren. We waren met de familie en hebben daar een prima oud en nieuw gevierd. Kan me voorstellen dat het ook prima vertoeven is in de zomer.

Fantastisch !

Inge
27-12-2017

Ruime en oergezellige accommodatie die door de eigenaren Cor en Agnes heel mooi en sfeervol was versierd voor de kerst . Zelfs de kerstboom ontbrak niet . Top !! Erg leuke en warme binnenkomst . Twee keukens waarin het echt aan niets ontbrak, zelfs de kerstkleden lagen klaar . Heerlijk geslapen in de knusse bedstede . Wij waren met 17 man in de leeftijd van 4 tm 78 en wij hebben ons prima vermaakt . Het heeft ons echt aan niets ontbroken en ik kan deze accommodatie ook zeker aanbevelen . Wij komen Iig nog een keer terug in de zomer zodat we ook kunnen genieten van de buitenactiviteiten daar . Agnes en Cor erg bedankt voor de warme gastvrije ontvangst .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Linderij in Linde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Linderij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Linderij scoort een 7.63 uit 10 op basis van 86 reviews.