Vakantiehuis De Linderij

93 reviews over Vakantiehuis De Linderij in het Nederlands

Fantastisch!!

Chiel Varkevisser,
20-10-2018

We waren met een groep van 35 waaronder ook jonge kinderen onder de 6. We hebben een fantastische tijd gehad. De eigenaar Cor had had met zijn zoon en dochter alles uit de kast getrokken om de survival tocht te organiseren met verse soep, broodjes drinken en snoep vorr de kleintjes. We hebben genoten!! Goed geslapen en de keuken was goed op orde om voor onze groep het eten te maken. Echt een aanrader deze locatie!!

Sfeervol huis met ruimte, buiten een vuurplaats

Linda Frerichs,
20-10-2018

Leukste, gezelligste, vrolijkste, vakantiehuis wat ik in jaren heb gehuurd met mijn familie. Sfeervol en hele aardige creatieve eigenaren (met zoon en dochter) met humor die je laten verrassen als je een survivel gaat doen ! Ook in huis is alles aanwezig wat je nodig hebt , zoals bijvoorbeeld een professionele snelle afwasmachine en een lekkere biertap.

Perfect verzorgd en geregeld!

Robert,
14-10-2018

Mijn 50e verjaardag gevierd op deze geweldige locatie. Van te voren de wensen besproken met Cor en Agnes. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de afspraken zijn meer dan nagekomen.

Cor en Agnes zijn bijzonder gastvrij en doen werkelijk alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. De ontvangst met gebak en koffie verliep soepel ook omdat er meer dan genoeg bediening e.d. was geregeld, erg fijn. Het buffet met BBQ was werkelijk fantastisch. Tussendoor een roofvogel demonstratie van Martin Bank van Valkenier Griffon die er een werkelijk geweldige show van heeft gemaakt. In het sfeervolle café gedeelte hebben we tot in de late uurtjes kunnen feesten en buiten had Cor een vuurkorf neergezet waar we gezellig omheen konden zitten. Iedereen heeft heerlijk geslapen en genoten van het smakelijke ontbijt. Echt een geweldig verzorgd weekend gehad en bij de eerst volgende gelegenheid gaan wij hier zeer zeker weer heen!

fantastisch

b hegie,
7-10-2018

het bijgebouw was perfect het hoofd gebouw was als je enkel grote volwassenen hebt soms een beetje krap

Geweldig!

Rob ojevaar,
14-8-2018

Wat een super dagen hebben wij hier gehad! Echt een geweldige plek om met vrienden of collega’s naar toe te gaan! Cor, Agnes en dochter hebben alles uit de kast getrokken om ons een onvergetelijke paar dagen te bezorgen, alles mag, niets moet, ik zou hier zo weer heengaan en raad het echt aan iedereen aan!

Fantastische locatie!

Chantal Wijnands,
9-8-2018

Met een groep van circa 18 man ontzettend genoten van deze schitterende boerderij met ongelooflijk gastvrije eigenaars. Vanwege de warmte werd er zelfs een compleet zwembad uit de hoge hoed getoverd. Alle activiteiten tot in de puntjes verzorgd, het ontbrak ons aan niets. Ook het ontbijt, verzorgd door de vrouw des huizes, was zeer compleet en smakelijk! Wat hebben we het gezellig gehad en niet in de minste plaats door jullie! Als enigste minpuntje kan ik bedenken dat de bedden niet heel comfortabel waren, maar ach, we waren er niet om te slapen ;) Voor mij 3 dagen om nooit te vergeten. Ik kan deze locatie aan iedereen aanraden!

heerlijk buffet

gme van der van der bijl,
1-7-2018

Buffet laten verzorgen. Was heerlijk!

Binnen bruin cafe-achtige zaal met gezellige zithoek. Om goed beeld te krijgen van de slaapplekken, zou je moeten gaan kijken: moeilijk te beschrijven.

Buiten heel veel ruimte en grote, gezellige veranda

Fantastisch en zeer gastvrij!

Wendy,
19-6-2018

We hebben een super leuk vriendenweekend gehad op deze gemoedelijke locatie! Een hele gezellige boerderij met kroeg als groepsruimte. Het buitengebouw met slaapvertrekken was top omdat dit gescheiden is van de groepsruimte. De accommodatie leent zich voor vele gelegenheden. Mede door het mooie buitenterrein, stookkuil en de veranda, hoef je eigenlijk niet weg. Wij vonden de oude details juist heel erg charmant en gezellig. Je hebt het idee dat je in een 'oud-bruin'café zit. Alles was schoon en aanwezig! Ook voor onze 'kookworkshop'.

Cor & Agnes stonden het hele weekend voor ons klaar en zijn heel erg gastvrij. Ook van tevoren hebben ze met ons meegedacht. Op de zaterdag hebben zij een zeer geslaagde survival in de mooie omgeving georganiseerd.

Kortom, een echte aanrader voor allerlei soorten groepen!

Van tevoren dachten de lieve eigenaren Cor & Agnes met ons mee over een leuke invulling tijdens ons vriendenweekend.

Top Plek!!

Sabine,
11-6-2018

Prachtige locatie. Wij waren hier met 19 volwassenen. Genoeg slaapplekken voor iedereen. Ook fijn dat er een slaapgedeelte apart van het hoofdgebouw is, kunnen de vroege slapers ook rustig slapen. Boerderij is gezellig en authentiek ingericht. Je moet hier geen strakke lijnen en inrichting verwachten, zou ook totaal niet passen. Alles is aanwezig en werkt. Er waren veel vliegen, maar je zit dan ook niet voor niets op het platteland. Cor en Agnes hebben er alles aan gedaan om hier wat aan te doen, en voor ons was dit voldoende. Bedden zijn goed. Prachtig groot grasveld erbij. Topstuk is toch wel de gigantische overdekte veranda, waar je heerlijk lang gezellig onder kunt zitten. Al met al voor ons een zeer geslaagd verblijf!

Ons familiehuis

Marcel Horsthuis,
29-5-2018

Ons familieweekeinde, 26 volwassen + kinderen, is weer helemaal geslaagd, voor een groot deel dank zij deze plek. (kijk naar de foto!) Met het grote grasveld met vollybalnet als middelpunt. En als het regent, wat dit jaar niet is gebeurd, dan is er buiten de grote overdekte veranda. De keuken is prima geoutilleerd. Voor familieleden die 's nachts meerprivacy wilden was er ruimte genoeg om een vouwwagen of tent op te zetten. Met Agnes en Cor en Agnes is alles spreekbaar.

De locatie heeft warmte en sfeer en voor mij de mooiste plek om met een best groot gezeldschap een paar dagen ontspannen bij elkaar te zijn. Blij dat er geen boerderette van is gemaakt met roestvrij stalen keuken en efficiente plavuizen. Volgend jaar komen we terug. En het jaar daarop.. En daarop...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Linderij in Linde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Linderij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.