Vakantiehuis De Linderij

• 7.8Inrichting
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

100 Reviews over De Linderij

• 8Marijke13-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Op weekend met een groep volwassenen. Leuke locatie, veel buitenruimte met gezellige veranda, ruime woning met verschillende afgesloten slaapruimtes en een slaapzaal

• 10Fam Hobbel06-10-2019

Erg leuke groep accommodatie, knus en ziet er gezellig uit, ook voor de kids, van 14 tot 1.5 veel speelruimte, heerlijk goed verzorgde bbq, erg tevreden

• 8Fam. Roossien02-06-2019

Leuk en gezellig👌

Mooi ruimtelijk huis. Achter een grote speelplaats waar de kinderen zich erg goed konden vermaken. Binnen een mooie aparte soort van zitkuil als je even rustig tv wou kijken en dan de zaal waar je gezamenlijk kunt eten of wat anders kunt doen. Zeker een aanrader.

• 8Margo02-06-2019

gemoedelijk

We zijn met de vriendengroep een weekend geweest en hebben een survival middag gedaan en een dropping en het was echt allemaal super geregeld.

• 10Jacquelin25-04-2019

We hebben ons 12.5 jarig huwelijk hier gevierd. Het ontvangst was zeer vriendelijk. Ze zijn gast vrij en veel is daar mogelijk. Tijdens ons feestjes was de bediening super voor elkaar. Met veel hapjes en drankjes. We raden dit zeer aan om daar een feestje te houden in het knusse gezellige ruimte bij de linderij.

• 8Bart Slijkerman13-04-2019

Sfeervol en ruim verblijf voor een mooi weekend

Deze accommodatie biedt veel ruimte en een gezellige ambiance om een mooi (familie) weekend te beleven. Er zijn genoeg mogelijkheden om zowel binnen als buiten samen activiteiten te ondernemen. De eigenaren bieden alle medewerking en staan altijd voor je klaar!

• 9Chiel Varkevisser20-10-2018

Fantastisch!!

We waren met een groep van 35 waaronder ook jonge kinderen onder de 6. We hebben een fantastische tijd gehad. De eigenaar Cor had had met zijn zoon en dochter alles uit de kast getrokken om de survival tocht te organiseren met verse soep, broodjes drinken en snoep vorr de kleintjes. We hebben genoten!! Goed geslapen en de keuken was goed op orde om voor onze groep het eten te maken. Echt een aanrader deze locatie!!

• 10Linda Frerichs20-10-2018

Sfeervol huis met ruimte, buiten een vuurplaats

Leukste, gezelligste, vrolijkste, vakantiehuis wat ik in jaren heb gehuurd met mijn familie. Sfeervol en hele aardige creatieve eigenaren (met zoon en dochter) met humor die je laten verrassen als je een survivel gaat doen ! Ook in huis is alles aanwezig wat je nodig hebt , zoals bijvoorbeeld een professionele snelle afwasmachine en een lekkere biertap.

• 10Lisa Frerichs20-10-2018

Amazing, unforgettable vacation!

We celebrated Oma’s 90th Birthday here with entire family +/- 40 p Cor and Agnes were fabulous hosts and went above and beyond to be helpful. Our Suivival Day was incredible and well organized. They thought of everything.... well planned out activities, face painting, photos, even homemade soup to encourage us too finish! These people truly did their best to make our stay incredible. Easy going and kind people willing to work with you to organize you event and customize it to your liking! The farmhouse was decorated so quaint and cozy, and clean. Kitchen was complete and we had everything we needed! Highly recommend this location!

• 10Robert14-10-2018

Perfect verzorgd en geregeld!

Mijn 50e verjaardag gevierd op deze geweldige locatie. Van te voren de wensen besproken met Cor en Agnes. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de afspraken zijn meer dan nagekomen. Cor en Agnes zijn bijzonder gastvrij en doen werkelijk alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. De ontvangst met gebak en koffie verliep soepel ook omdat er meer dan genoeg bediening e.d. was geregeld, erg fijn. Het buffet met BBQ was werkelijk fantastisch. Tussendoor een roofvogel demonstratie van Martin Bank van Valkenier Griffon die er een werkelijk geweldige show van heeft gemaakt. In het sfeervolle café gedeelte hebben we tot in de late uurtjes kunnen feesten en buiten had Cor een vuurkorf neergezet waar we gezellig omheen konden zitten. Iedereen heeft heerlijk geslapen en genoten van het smakelijke ontbijt. Echt een geweldig verzorgd weekend gehad en bij de eerst volgende gelegenheid gaan wij hier zeer zeker weer heen!

Vakantiehuis De Linderij info

Facilities