Géén boekingskosten
NederlandDrentheLindeVakantiehuizen LindeVakantiehuis Boerderij het Reestdal

Vakantiehuis Boerderij het Reestdal

NederlandDrentheLinde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Boerderij het Reestdal voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 13 reviews

Meer vakantiehuis info

13 Reviews over Boerderij het Reestdal

• 8Marleen13-09-2020

Zeer prettig vakantiehuis

We hebben dit weekend in het vakantiehuis van boerderij het Reestdal doorgebracht, met 2 gezinnen waarvan 4 kinderen tussen 5 en 11 jaar. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar, de kinderen mochten zelfs skelters gebruiken en gingen op ontdekkingstocht in de grote tuin.

Het huis is ruim opgezet en er is voldoende servies etc. Met 8 personen misten we wel een extra toilet. De trap naar de slaapkamers boven is behoorlijk stijl en minder geschikt voor heel kleine kinderen (jonger dan 4), ondanks dat er wel een trap hekje is.

We hebben een fijn weekend gehad hier en bevelen het zeker aan. Het is 15 minuten van attractiepark Slagharen, ook een aanrader.

• 9Johan en Hester04-10-2018

zeker voor herhaling vatbaar

Prima en mooi huis. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Mooie omgeving.

• 8Anita01-05-2017

Gezellig huis in een rustige, landelijke omgeving

*Gezellig vakantiehuis waar je je meteen thuis voelt en voorzien is van alle gemakken. *Goede bedden * Goed sanitair * Prima keuken, nergens op mis gepakt: zelfs een staafmixer ontbrak niet! *Gastvrij *Leuke tip gekregen voor het ondernemen van een activiteit in de buurt *Heel handig : (wandel)kaarten en brochures met "tips voor trips"

• 8Dave D.04-01-2017

Fantastisch!

We waren met een groep vrienden in het weekeinde voor de kerst. Het huisje was ruim en voldeed aan alle moderne standaarden. We hebben enorm genoten! De omgeving was ook zeer mooi! De eigenaars waren zeer gastvrij en behulpzaam. Alles was netjes verzorgd. Mits de groep niet te groot wordt volgend jaar, willen we graag weer langskomen.

• 9Marianne Kok02-01-2017

Heerlijk huis

Het huis is heerlijk ruim. We zijn voor de tweede keer in de Kerstweek geweest. De drie royale zitbank en luie stoel bij de houtkachel zijn fijn. Iedereen kan lekker zitten. Ook aan de grote eettafel. Royale slaapkamers, grote badkamer met wasmachine. Er zijn leuke wandelingen te maken vanuit het huis en ook in de omgeving, bv. op het Dwingelerveld en bij Klein Zwitserland. De eigenaar is erg aardig en behulpzaam.

• 9J. Possel01-07-2015

Echte aanrader!

Geweldig vakantiehuis in schitterende omgeving. Aardige eigenaars.

• 9hozak30-06-2015

Rust, ruimte, royaal.

Boerenschuur die zeer fraai is verbouwd/herbouwd als moderne vakantiewoning. Van alle gemakken voorzien, goed ingericht en het meest belangrijk: heerlijk rustig gelegen met veel ruimte om het huis. Ideaal om even niets te hoeven.

• 9Leonie Laurs10-09-2014

Fijn vakantiehuis - om terug te komen!

Huis helemaal goed qua indeling - woonkamer loopt via pui over in veranda naar buiten, waardoor binnen en buiten soepel met elkaar verbonden zijn - binnen een houtkachel, buiten een vuurkorf - super uitzicht; bossen, velden en bloemenkwekerij in de buurt - prachtige wandelomgeving en zo'n lekker huis waar alles beschikbaar is - nieuw, schoon, heel: comfortabel. En we werden zó gastvrij onthaald !

• 9Hans en Wilma Stegeman18-06-2014

Een heel gezellig en comfortabel huis

We hebben met kinderen en kleinkinderen een fijne vakantie gehad in het Reestdal. Het gezellige huis is comfortabel en smaakvol ingericht. De heerlijke badhanddoeken van het linnenpakket geven het gevoel van een goed hotel. Dankzij het mooie weer konden we ’s avonds bij een glaasje wijn genieten van het schitterende uitzicht. De kleinkinderen hebben fijn gespeeld in hun ruime slaapkamer, waar zelfs een groot poppenhuis staat! De omgeving heeft genoeg te bieden voor fietsers, wandelaars, zwemmers. Kortom: dit huis is een echte aanrader!

• 9Rob & Yvon24-09-2013

Daar was niets mis mee!

Met in totaal 6 volwassenen en 2 kleine kinderen een weekend in dit goed geoutilleerde vakantiehuis verbleven, dat wat mij betreft het predicaat vakantie-woning verdient. Kwaliteit en gastvrijheid bleken hoog in het vaandel van de eigenaren te staan. Of zoals eigenaar Johan het treffend zei: "De gasten krijgen het, zoals wij het zelf ook zouden willen hebben". Dat bedoel ik maar. In een oase van rust en ruimte bleek de kindvriendelijke woning van alle gemakken voorzien. Wij hebben Johan plechtig beloofd niet te kunnen garanderen dat we er nooit weer een weekendje zullen komen...

Vakantiehuis Boerderij het Reestdal info

Het complex