Vakantiehuis Boerderij het Reestdal

Vakantiehuis Boerderij het Reestdal
8,7

11 reviews over Vakantiehuis Boerderij het Reestdal in het Nederlands

Met vrienden

*Gezellig vakantiehuis waar je je meteen thuis voelt en voorzien is van alle gemakken.

*Goede bedden

* Goed sanitair

* Prima keuken, nergens op mis gepakt: zelfs een staafmixer ontbrak niet!

*Gastvrij

*Leuke tip gekregen voor het ondernemen van een activiteit in de buurt

*Heel handig : (wandel)kaarten en brochures met "tips voor trips"

Fantastisch!

Dave D.
4-1-2017

We waren met een groep vrienden in het weekeinde voor de kerst. Het huisje was ruim en voldeed aan alle moderne standaarden. We hebben enorm genoten! De omgeving was ook zeer mooi! De eigenaars waren zeer gastvrij en behulpzaam. Alles was netjes verzorgd. Mits de groep niet te groot wordt volgend jaar, willen we graag weer langskomen.

Heerlijk huis

Marianne Kok
2-1-2017

Het huis is heerlijk ruim. We zijn voor de tweede keer in de Kerstweek geweest. De drie royale zitbank en luie stoel bij de houtkachel zijn fijn. Iedereen kan lekker zitten. Ook aan de grote eettafel. Royale slaapkamers, grote badkamer met wasmachine. Er zijn leuke wandelingen te maken vanuit het huis en ook in de omgeving, bv. op het Dwingelerveld en bij Klein Zwitserland. De eigenaar is erg aardig en behulpzaam.

Echte aanrader!

J. Possel
1-7-2015

Geweldig vakantiehuis in schitterende omgeving. Aardige eigenaars.

Rust, ruimte, royaal.

hozak
30-6-2015

Boerenschuur die zeer fraai is verbouwd/herbouwd als moderne vakantiewoning. Van alle gemakken voorzien, goed ingericht en het meest belangrijk: heerlijk rustig gelegen met veel ruimte om het huis. Ideaal om even niets te hoeven.

Fijn vakantiehuis - om terug te komen!

Leonie Laurs
10-9-2014

Huis helemaal goed qua indeling - woonkamer loopt via pui over in veranda naar buiten, waardoor binnen en buiten soepel met elkaar verbonden zijn - binnen een houtkachel, buiten een vuurkorf - super uitzicht; bossen, velden en bloemenkwekerij in de buurt - prachtige wandelomgeving en zo'n lekker huis waar alles beschikbaar is - nieuw, schoon, heel: comfortabel. En we werden zó gastvrij onthaald !

Een heel gezellig en comfortabel huis

Hans en Wilma Stegeman
18-6-2014

We hebben met kinderen en kleinkinderen een fijne vakantie gehad in het Reestdal. Het gezellige huis is comfortabel en smaakvol ingericht. De heerlijke badhanddoeken van het linnenpakket geven het gevoel van een goed hotel. Dankzij het mooie weer konden we ’s avonds bij een glaasje wijn genieten van het schitterende uitzicht. De kleinkinderen hebben fijn gespeeld in hun ruime slaapkamer, waar zelfs een groot poppenhuis staat! De omgeving heeft genoeg te bieden voor fietsers, wandelaars, zwemmers. Kortom: dit huis is een echte aanrader!

Daar was niets mis mee!

Rob & Yvon
24-9-2013

Met in totaal 6 volwassenen en 2 kleine kinderen een weekend in dit goed geoutilleerde vakantiehuis verbleven, dat wat mij betreft het predicaat vakantie-woning verdient. Kwaliteit en gastvrijheid bleken hoog in het vaandel van de eigenaren te staan. Of zoals eigenaar Johan het treffend zei: "De gasten krijgen het, zoals wij het zelf ook zouden willen hebben". Dat bedoel ik maar. In een oase van rust en ruimte bleek de kindvriendelijke woning van alle gemakken voorzien. Wij hebben Johan plechtig beloofd niet te kunnen garanderen dat we er nooit weer een weekendje zullen komen...

Hebben er een weekend doorgebracht met familie, in totaal met z'n 8'en. Ideaal huis. Enige minimale (!) minpuntje is het gebrek aan tweede toilet. Verder niets dan lof. Grasveld voor het terras bleek ideaal; konden kinderen (en ouderen) hun energie prima op kwijt .

Locatie is ook geweldig; heerlijk rustig. Prachtig startpunt voor mooie wandel- en fietstochten.

Een aanrader!

Een prachtig plekje...

Familie Visser
20-5-2013

Mooi, groot en vrijwel nieuw vakantiehuis in een zeer rustige omgeving op een prachtiger plek. Het huis staat vrij op het erf van de eigenaars en ligt buiten het dorpje Linde.

Het huis is modern ingericht en van alle gemakken voorzien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boerderij het Reestdal in Linde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boerderij het Reestdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.