Reviews over Linde

Fantastisch!!

Chiel Varkevisser,
    20-10-2018

We waren met een groep van 35 waaronder ook jonge kinderen onder de 6. We hebben een fantastische tijd gehad. De eigenaar Cor had had met zijn zoon en dochter alles uit de kast getrokken om de survival tocht te organiseren met verse soep, broodjes drinken en snoep vorr de kleintjes. We hebben genoten!! Goed geslapen en de keuken was goed op orde om voor onze groep het eten te maken. Echt een aanrader deze locatie!!

Sfeervol huis met ruimte, buiten een vuurplaats

Linda Frerichs,
    20-10-2018

Leukste, gezelligste, vrolijkste, vakantiehuis wat ik in jaren heb gehuurd met mijn familie. Sfeervol en hele aardige creatieve eigenaren (met zoon en dochter) met humor die je laten verrassen als je een survivel gaat doen ! Ook in huis is alles aanwezig wat je nodig hebt , zoals bijvoorbeeld een professionele snelle afwasmachine en een lekkere biertap.

Perfect verzorgd en geregeld!

Robert,
    14-10-2018

Mijn 50e verjaardag gevierd op deze geweldige locatie. Van te voren de wensen besproken met Cor en Agnes. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de afspraken zijn meer dan nagekomen.

Cor en Agnes zijn bijzonder gastvrij en doen werkelijk alle moeite om het iedereen naar de zin te maken. De ontvangst met gebak en koffie verliep soepel ook omdat er meer dan genoeg bediening e.d. was geregeld, erg fijn. Het buffet met BBQ was werkelijk fantastisch. Tussendoor een roofvogel demonstratie van Martin Bank van Valkenier Griffon die er een werkelijk geweldige show van heeft gemaakt. In het sfeervolle café gedeelte hebben we tot in de late uurtjes kunnen feesten en buiten had Cor een vuurkorf neergezet waar we gezellig omheen konden zitten. Iedereen heeft heerlijk geslapen en genoten van het smakelijke ontbijt. Echt een geweldig verzorgd weekend gehad en bij de eerst volgende gelegenheid gaan wij hier zeer zeker weer heen!

fantastisch

b hegie,
    7-10-2018

het bijgebouw was perfect het hoofd gebouw was als je enkel grote volwassenen hebt soms een beetje krap

zeker voor herhaling vatbaar

Johan en Hester,
    4-10-2018

Prima en mooi huis. Gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Goede bedden. Mooie omgeving.

Linde scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews