Sorteren

Reviews over Linde

Lekker ontspannen

I. Meijer
    18-2-2017

Mooie omgeving om even te ontspannen en tot rust te komen , grote steden zoals Emmen dichtbij als je de drukte van de stad wilt , en natuurlijk is de emmense dierentuin erg leuk om te bezoeken .

Een aanrader

Margriet de Graaff
    2-8-2015

Alsof je thuis komt. Je voelt je hier gelijk thuis door de vriendelijke beheerder Belinda.

Zeer goede locatie en prachtige omgeving.

Ferdi Vd Arend
    23-6-2015

Zeer sfeervolle locatie waar je perfect een week of weekeinde kan verblijven.

tot de volgende keer

yvonne
    23-9-2014

De omgeving is top. Tijdens de survival kunnen genieten van het Drentse land. Bos, water en landbouw. Je voelt je helemaal tussen de natuur.

Heerlijk rustige plek- zennnnnnnnnn!

Leonie Laurs
    10-9-2014

Bossen, velden, gewassen en bloemenkwekerijtjes - lekker om doorhen te dwalen; wandelen, hardlopen fietsen - het kan allemaal : Drenthe op en top!

Linde scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews