Reviews over Lieveren

Heel gastvrij

Sophia,
    17-7-2016

Smaakvol ingericht en heel gastvrij. Goed en degelijk ontbijt.

Heerlijke rust!

Monique Haak,
    6-12-2015

Ons tweede bezoekje achter de rug. Samen bij de kachel spelletjes spelen en even niks hoeven. Mooi muziekje op de achtergrond en na een heerlijke douche wegkruipen in de bedstee. Het ontbijt is heerlijk!

De hondjes van Gerard en Riekje zijn ook erg gezellig!

Lekker uitgerust

Evelien Kramer,
    30-6-2015

Heb altijd al in een bedstee willen slapen! En het bed sliep heerlijk! We zijn begroet met een heerlijke fles wijn en de volgende twee ochtenden dat wij er waren een lekker ontbijt gehad. De kamer is van alle luxe voorzien en in de avond kan je nog een leuk gezelschapspelletje spelen of de houtkachel aanzetten. Ook is er een super mooie tuin waar je van kan genieten. Dus wie op zoek is naar rust en luxe en net dat beetje extra is bij deze b&b aan het juiste adres!

Heerlijke B&B voor wie wil ontspannen!

sonja,
    15-6-2015

Perfect plekje in Lieveren, prachtig huis met enorme tuin vanuit waar je zo de natuur inloopt. Wij verbleven in de ruimte met een buiten jacuzzi en sauna waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Heel romantisch in de avond met kaarslicht en een glas wijn.

We konden erg last minute nog terecht op deze plek en de gastheer en gastvrouw hebben alles perfect voor ons geregeld! Flesje wijn bij aankomst, ontbijt naar keuze op de kamer en goede tips voor restaurants en wandelingen in de omgeving.

Onze twee honden waren ook erg welkom, die konden dankzij de omheining veilig rondlopen.

Wij komen zeker terug!

heerlijke plek!

nardi van den bosch,
    14-5-2015

Huize te Lieveren is een heerlijke plek. Je kunt aan de accommodatie zien dat Gerard een ontwerper is. Veel sfeer en niet volgestopt met Ikea meubels. Riekje zorgt altijd voor een originele sfeervolle bos bloemen op tafel en de tuin is prachtig (door haar onderhouden) en toegankelijk voor gasten. We zijn hier al ca. 7 keer geweest. We komen hier helemaal tot rust. En ook de kookkunsten van beiden zijn geweldig. Er wordt met passie gekookt, en niet zuinig gedaan. Graag tot een volgende keer, Hans en Nardi

Lieveren scoort een 9,7 uit 10, op basis van 3 reviews