Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.5Inrichting
  • 8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Just in Time

• 8Ieke en wolfgang19-02-2019

Echt aan te raden

Wij zijn 7 dagen met onze hond in dit huisje geweest, volledig ingericht en niets ontbrak, prima bedden, de omheinde tuin was voor de hond geweldig, het aangrenzende losloop gebied was eveneens ideaal.

• 9Sjaak03-07-2018

Het huis, gezellig ingericht, met alles wat je maar denkt nodig te hebben. Een prachtige grote tuin, helemaal vrij zonder inkijk, met de heerlijke ligstoelen, het overdekte terras met de altijd aanwezige vogels en soms zelfs een eekhoorn. Wij als vogelspotters waren erg verrast door de dagelijkse aanwezigheid van een appelvink, in de rest van het land een zeldzaamheid. Ook mochten wij het beleven dat er een groene specht kwam badderen in het vogelbadje. Het bos grenzend aan het huis, de groene omgeving en dorpen met supermarkten op geringe fietsafstand. Wij nemen altijd onze eigen fietsen mee, maar waren verbaasd over de aanwezigheid van zulke kwalitatief goede exemplaren. We hebben de hele omgeving uitgekamd, lopend, op de fiets en soms (als we wat verder wilden) met de auto. Oftewel, wij hebben een fantastische vakantie gehad, het zou wel kunnen zijn dat we nog een keer boeken.

• 9Rolf Hartog10-05-2018

Fijne bungalow, prachtige tuin

• 8Mirjam Broekhoff05-01-2018

Veel privacy met een mooie eigen tuin.

Huisje Just in Time ligt beschut op een leuk vakantiepark: geen prefab huisjes maar aparte woningen ieder op een mooi eigen perceel. Het huisje heeft zeer veel privacy en rust. Een leuk terras waar je goed kunt zitten. Het is een genoegen om vogels te kijken vanuit de woonkamer: meesjes, spechtjes, boomklever. De eekhoorn is ook grappig. De keuken is goed uitgerust en we hebben met plezier gekookt. Goede banken en stoelen. Vanaf het huisje kun je gelijk gaan wandelen, als je het laantje linksaf gaat kom je in het perceel van Staatsbosbeheer en kun je een wandelroute oppikken. In de omgeving kun je heel mooi fietsen en wandelen. Een minpuntje vonden we dat de woonkamer geen gordijnen heeft, er loopt niemand langs maar het is wat minder om in het donker met de grote ramen te zitten. De auto kun je goed kwijt.

Vakantiehuis Just in Time info

• CafeNiet beschikbaar