Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Just in Time in het Nederlands

Echt aan te raden

Ieke en wolfgang
19-2-2019

Wij zijn 7 dagen met onze hond in dit huisje geweest, volledig ingericht en niets ontbrak, prima bedden, de omheinde tuin was voor de hond geweldig, het aangrenzende losloop gebied was eveneens ideaal.

Gereisd Met partner in februari 2019

Sjaak
3-7-2018

Het huis, gezellig ingericht, met alles wat je maar denkt nodig te hebben. Een prachtige grote tuin, helemaal vrij zonder inkijk, met de heerlijke ligstoelen, het overdekte terras met de altijd aanwezige vogels en soms zelfs een eekhoorn. Wij als vogelspotters waren erg verrast door de dagelijkse aanwezigheid van een appelvink, in de rest van het land een zeldzaamheid. Ook mochten wij het beleven dat er een groene specht kwam badderen in het vogelbadje. Het bos grenzend aan het huis, de groene omgeving en dorpen met supermarkten op geringe fietsafstand. Wij nemen altijd onze eigen fietsen mee, maar waren verbaasd over de aanwezigheid van zulke kwalitatief goede exemplaren. We hebben de hele omgeving uitgekamd, lopend, op de fiets en soms (als we wat verder wilden) met de auto. Oftewel, wij hebben een fantastische vakantie gehad, het zou wel kunnen zijn dat we nog een keer boeken.

Gereisd Met partner in juni 2018

Rolf Hartog
10-5-2018

Fijne bungalow, prachtige tuin

Gereisd Met partner in april 2018

Veel privacy met een mooie eigen tuin.

Mirjam Broekhoff
5-1-2018

Huisje Just in Time ligt beschut op een leuk vakantiepark: geen prefab huisjes maar aparte woningen ieder op een mooi eigen perceel. Het huisje heeft zeer veel privacy en rust. Een leuk terras waar je goed kunt zitten. Het is een genoegen om vogels te kijken vanuit de woonkamer: meesjes, spechtjes, boomklever. De eekhoorn is ook grappig. De keuken is goed uitgerust en we hebben met plezier gekookt. Goede banken en stoelen. Vanaf het huisje kun je gelijk gaan wandelen, als je het laantje linksaf gaat kom je in het perceel van Staatsbosbeheer en kun je een wandelroute oppikken. In de omgeving kun je heel mooi fietsen en wandelen. Een minpuntje vonden we dat de woonkamer geen gordijnen heeft, er loopt niemand langs maar het is wat minder om in het donker met de grote ramen te zitten. De auto kun je goed kwijt.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Just in Time in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Just in Time zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.