Vakantiehuis Huis ten Bos

Vakantiehuis Huis ten Bos
9,4

10 tips over Vakantiehuis Huis ten Bos

jeroen ten Bos, 14-4-2014
de jaccuzi maakt het compleet
Danielle, 10-2-2014

Restaurant Lunting, de Bospub.

De jacuzzi!!!!

Etienne, 21-8-2012

Dierenpark Emmen, fietsen in de bossen en tussen de vennen. Dwingeloose heide met mooi bezoekerscentrum en speurtochten voor de kids), Ruinen heeft goed restaurantje Luning. Hier kun je heerlijk borrelen, lunchen en eten, maar ze hebben ook een pannenkoekenrestaurant erbij!

c1000 in Ruinen is voldoende uitgebreid voor eten, zelfs de Spar in Koekange (verder geen winkels) is netjes en kun je de dagelijkse boodschappen halen.

Veenhuizen aanrader, zeker met kids!

andrea bakker, 1-7-2012
Lekker wandelen in het bos, zo vanuit de tuin bereikbaar. Of een dagje Emmen naar de dierentuin. Fietsen naar Ruinen/Ruinerwold en omgeving, onderweg even een boerderij-ijsje bij een plaatselijke prachtige Drentse boerderij. Voor kinderen ook genoeg leuke parken in de omgeving (Emmen/Speeltuin en Oikos aanraders). En vooral veel rust en genieten om en rond het huisje zelf!
Gerda Ashley Erik Shiko Elishia & Elea, 14-6-2012
Op een half uurtje rijden ligt het museumdorp Orvelte waar je terug in de tijd gaat met als hoogtepunt de schaapherder met zijn kudde. En Dierenpark Emmen is ook een aanrader op ongeveer 3 kwartier afstand van Huis ten Bos
Edith Kempkes, 27-4-2012

Daar wij met jonge kinderen waren hebben we ons daar op gericht.

We hebben drakenpark Oikos bezocht, Drouwenerzand (pretpark voor jonge kinderen) en de Sprookjeshof, sprookjespark met binnen- en buitenspeeltuin. In Drenthe is echter zoveel te bezoeken aan musea, te fietsen en te wandelen

Aldine Burgman, 17-1-2012
Heb je kinderen, Vraag dan de eiegnaren ns hoe je bij de klimboom komt!
evers, 16-1-2012
De sterrenwacht in Dwingelo en het museum in Assen.
M. Boon, 16-1-2012
Neem je laptop, i-pad mee. Gratis Wifi. Ook buiten in de geweldige tuin.
Anne van Dijk uit Amsterdam, 16-1-2012
Erg leuk om te kijken wanneer de festivals zijn (genoeg in de buurt), de lokale dorpjes te bezoeken (Ruinen is prachtig, en super restaurant Luning), kinderen lekker laten rommelen in het bos, met takken, zelf tenten bouwen. In het huis ligt een flinke map met tips en wij hebben ook veel informatie van de site huistenbos.nl afgehaald en drenthe.nl

Onze bezoekers bekeken ook: