Vakantiehuis Huis ten Bos

Vakantiehuis Huis ten Bos
9,3

49 reviews over Vakantiehuis Huis ten Bos in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie plek envan alle gemakken voorzien

Eveline
1-5-2018

Wij hebben geen nadelen kunnen ontdekken. Heel compleet, mooie grote tuin, rustige omgeving, het huis is leuk ingericht. Extra plussen: hoog aanrecht en een bed wat lang genoeg is.

Genieten

Eveline
25-4-2018

Wat ons betreft kan ik geen nadelen verzinnen. Voor sommige mensen met grotere kinderen zouden de slaap kamers voor de kinderen als klein ervaren worden. Voor onze kinderen echter geen probleem.

Het huis is mooi, zeer compleet ingericht, een ruime privé tuin in een rustige omgeving.

Mirjam ten Kate
18-4-2018

Wij als vriendinnen hebben hier een weekend heerlijk genoten, echt een heerlijk huis met alles erop en aan. Alles aanwezig, superschoon, veel privacy en natuurlijk de heerlijke jacuzzi. Dit was de eerste keer maar zeker voor herhaling! Zo hoort een vakantiehuisje te zijn.

Super!

Michel schuil
9-2-2018

Fantastische mid-week gehad. Alles tip top verzorgd. Het was dan bijna niet boven de nul graden, maar in huis ten bos kan je je altijd vermaken bijv. In de jacuzzi en bij de openhaard een spelletje doen. Ook hebben we gefietst door de prachtige natuur en hebben we lekker gegeten bij boszicht.

Midweek om niet tevergeten!

Gastvrij en luxe huis aan de rand van het bos

Natascha Kuipers
30-10-2017

Een mooi huisje, prachtig gelegen en voorzien van vele extras. We hebben het huisje voor een weekend gehuurd ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man. Het huisje is van alle luxe voorzien, zoals een koffiemachine houtkachel en boxspring bedden. Zeer sfeervol aangekleed met veel sfeerverlichting. Ook buiten mooie lichbedden, een buitenkeuken en een heerlijke jacuzzi. Zeer gastvrij en heerlijk schoon. Echt een topper.

Fantastische accommodatie!

Arnoud
27-9-2017

Een zeer complete accommodatie met een prachtige ligging. Beschikt over een prima en zeer volledige keuken, goede (slaap)kamers en prima (nieuwe) boxspring en volop speelgoed voor kids.

De tuin is ruim, beschikt over een fijne BBQ, heerlijke jacuzzi en grenst aan het bos.

Wij zijn een weekendje geweest en sluit niet uit nog eens lang te komen!

Superweekend gehad!

Annette
16-6-2017

Zin in rust en ontspanning met het gezin? Aanrader

Oude reviews (archief)

Werkelijk alles is er voor de kinderen:spelletjes, boeken,lego,duplo,knex etc! Zowel voor jong en oud. Drie slaapkamers, fijn dat kinderen eigen kamer hebben. Ook buiten is het geweldig :heel groot,heel veel groen,privacy,schommels,boomhut,kabelbaan,zelfs eigen toegang tot het bos! Heerlijk rustig bos!

Open haard was ook heerlijk! Jacuzzi hebben we niet uitgeprobeerd, maar ook vast heerlijk!

Leuke omgeving;drentse koe :boederijspeeltuin indoor en outdoor. Natuurmonumenten;schaapskooi.

Wij komen zeker terug! Zo fijn dat je weinig voor klein kinderen hoeft mee te slepen.

Wij hadden van te voren alle boodschappen al gehaald, in de buurt zit niet echt een winkel. Dus heel fijn wanneer alles al in huis is.

Het mailcontact met de eigenaresse verliep heel prettig!

geweldig

joke mulder
17-10-2016

het was allemaal heel goed voor elkaar zowel binnen als buiten

Het huisje is van alle gemakken voorzien, zeker als je het met (kleine) kinderen bezoekt. Uit alle hoeken en gaten komt speelgoed tevoorschijn, en de tuin is voor kinderen heerlijk om in te spelen. Ook aan volwassenen is gedacht, van een goed uitgeruste keuken tot aan Apple TV. De omgeving is bosrijk, met veel activiteiten voor kinderen en volwassenen. Dus zeer zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis ten Bos in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis ten Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huis ten Bos scoort een 9.29 uit 10 op basis van 49 reviews.