Vakantiehuis Huis ten Bos

Vakantiehuis
Vakantiehuis Huis ten Bos
9,3

Laatste review

Genieten met een hoofdletter G!

Maurice & Janine,
2-10-2018

Geweldige plek direct aan de rand van het bos. Het huis is van alle gemakken voorzien. 's Morgens wakker worden en niets anders horen dan het gefluit van de vogels. In alle vroegte hebben we zelfs een ree gezien direct aan de rand van het bos. We hebben genoten van de jacuzzi buiten, de houtkachel binnen en de vuurschaal buiten. Heerlijk gegeten van de BBQ. Prachtige wandelingen en fietstochten gemaakt door het bos. De kids vermaken zich hier helemaal door al het aanwezige speelgoed, de schommels, trampoline, fietsen, boomhut en de spelcomputer. Het contact met de eigenaren is zeer goed, er wordt snel op vragen gereageerd. Echt een aanrader.

Er zijn geen minpunten te noemen. Als "verbeterpunt" willen we een overkapping voor de jacuzzi aandragen. Zodat iedereen bij regen ook helemaal droog zit en er ook niet zoveel blaadjes van de bomen in het water terecht komen.

52 reviews over Vakantiehuis Huis ten Bos in het Nederlands

Genieten met een hoofdletter G!

Maurice & Janine,
2-10-2018

Voor herhaling vatbaar

fam van der Geest,
30-7-2018

Heerlijk huisje. Rustig. Je wordt wakker met de geur van het bos. Geweldig dat alles voor de kinderen (inclusief speelgoed) aanwezig was. Mooie omgeving en onze oudste (3) vond het fantastisch dat er een 'speeltuin' in de tuin was...

Huis ten Bos, waar Rust en Recreatie samen gaan!

Ronald Henrich,
28-7-2018

Grote bungalow met drie slaapkamers (totaal 5 bedden) is zeer geschikt voor stel zonder of met (jonge) kinderen. Keuken, zowel binnen als een buitenkeuken, jacuzzie, televisie, boeken, spelletjes, veranda (overdekt) met loungeset en ligstoelen, tuin met houten tafels en banken. Vanuit de tuin loop je door een hek zo het achtergelegen bos in.

Veel actief speelgoed als skelters, schommel, springkussen en veel meer. Ideaal met grote tuin met veel gras. Ben je met kinderen dan kunnen ze lekker hun gang gaan terwijl je als ouder je gemak er van kan nemen.

Bungalow staat op recreatie terrein zonder andere faciliteiten. Bungalows staan ver genoeg uit elkaar om voldoende privacy te hebben.

Zoek je rust voor jezelf en speelruimte voor de kinderen is Huis ten Bos een prima keuze.

Mooie plek envan alle gemakken voorzien

Eveline,
1-5-2018

Wij hebben geen nadelen kunnen ontdekken. Heel compleet, mooie grote tuin, rustige omgeving, het huis is leuk ingericht. Extra plussen: hoog aanrecht en een bed wat lang genoeg is.

Genieten

Eveline,
25-4-2018

Wat ons betreft kan ik geen nadelen verzinnen. Voor sommige mensen met grotere kinderen zouden de slaap kamers voor de kinderen als klein ervaren worden. Voor onze kinderen echter geen probleem.

Het huis is mooi, zeer compleet ingericht, een ruime privé tuin in een rustige omgeving.

Mirjam ten Kate,
18-4-2018

Wij als vriendinnen hebben hier een weekend heerlijk genoten, echt een heerlijk huis met alles erop en aan. Alles aanwezig, superschoon, veel privacy en natuurlijk de heerlijke jacuzzi. Dit was de eerste keer maar zeker voor herhaling! Zo hoort een vakantiehuisje te zijn.

Super!

Michel schuil,
9-2-2018

Fantastische mid-week gehad. Alles tip top verzorgd. Het was dan bijna niet boven de nul graden, maar in huis ten bos kan je je altijd vermaken bijv. In de jacuzzi en bij de openhaard een spelletje doen. Ook hebben we gefietst door de prachtige natuur en hebben we lekker gegeten bij boszicht.

Midweek om niet tevergeten!

Gastvrij en luxe huis aan de rand van het bos

Natascha Kuipers,
30-10-2017

Een mooi huisje, prachtig gelegen en voorzien van vele extras. We hebben het huisje voor een weekend gehuurd ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man. Het huisje is van alle luxe voorzien, zoals een koffiemachine houtkachel en boxspring bedden. Zeer sfeervol aangekleed met veel sfeerverlichting. Ook buiten mooie lichbedden, een buitenkeuken en een heerlijke jacuzzi. Zeer gastvrij en heerlijk schoon. Echt een topper.

Fantastische accommodatie!

Arnoud,
27-9-2017

Een zeer complete accommodatie met een prachtige ligging. Beschikt over een prima en zeer volledige keuken, goede (slaap)kamers en prima (nieuwe) boxspring en volop speelgoed voor kids.

De tuin is ruim, beschikt over een fijne BBQ, heerlijke jacuzzi en grenst aan het bos.

Wij zijn een weekendje geweest en sluit niet uit nog eens lang te komen!

Superweekend gehad!

Annette,
16-6-2017

Zin in rust en ontspanning met het gezin? Aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis ten Bos in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis ten Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.