Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

68 Reviews over Huis ten Bos

• 10Tineke19-04-2022

Rust, ruimte en ontspannen

Wat een prachtig plekje. Van alle gemakken voorzien. Aan alles is gedacht. Samen met onze zoon van 18 en dochter van 16 ons geen moment verveeld. Alleen maar genoten. Prachtige omgeving en mooie steden in de buurt. Ja en de jacuzzi is echt de kers op de taart. We hebben het echt heerlijk gehad. Een weekend voor in de boeken👍

• 10Dirkjan19-04-2022

Heerlijk lang weekend

Heel fijne plek om met kinderen naar toe te gaan. Mooie grote tuin met speelmogelijkheden en ook veel privacy. Vanuit Huis ten Bos fietst je makkelijk het bos in of naar het Dwingelerveld. Drenthe biedt ook veel leuke dorpjes en uitstapjes voor kinderen. Muriel is zeer vriendelijk en zeer responsief!

• 10Geke29-03-2022

Oase van rust

Een pareltje onder de vakantiehuizen. Perfect om je accu op te laden. Zeer compleet ingericht. Het is een paradijs voor kinderen zowel buiten als binnen. Je loopt vanuit de tuin zo het bos in. Vele vogels gezien en eekhoorntjes. Extra luxe vonden wij de jacuzzi, echt heerlijk. Wij hadden niet de behoefte om naar een stad of dorp te gaan in de omgeving. Natuurlijk hadden we enorm geluk met het weer🌞🌞🌞. Wij gaan zeker terug.

• 9Suzan03-11-2021

Heerlijk huisje en heerlijk relaxen

Wat een heerlijk huisje, binnen is werkelijk alles aanwezig wat je nodig hebt, inclusief leuk speelgoed, boeken, mooi interieur en warme sfeer. En een gezellige houtkachel die gebruiksklaar is gezet!

En wat een feest buiten voor kinderen, trampoline, rekstok, boomhut, schommels, kabelbaan…. Super zeg! En natuurlijk de jacuzzi! Daar hebben we allemaal heerlijk van genoten!

Echt alles is bij het huis aanwezig, zelfs fietsen. En de omgeving is heerlijk, lekker in het bos maar Meppel en Hoogeveen dichtbij.

Wij hebben echt genoten en hopen hier echt nog eens terug te kunnen komen!

• 8Astrid19-10-2021

Luxe, rustig, natuur: genieten!

Heerlijke plek om te ontspannen, genieten en te spelen voor de kids. Midden in de bossen maar toch in de nabijheid van winkels/restaurants.
    De gastvrouw is erg betrokken en het huisje is piekfijn in orde! De kleine kids (3 en 1) hebben enorm genoten van al het buiten- en binnenspeelgoed. Ook de jacuzzi is een aanrader!

• 9Natuur
  • 10Magda11-10-2021

waanzinnig

Het is zo compleet, ben ik nog niet eerder tegengekomen.. Je loopt zo het bos in, geweldig Zoveel speelgoed en speel attributen buiten, echt fantastisch.. met andere woorden: een echte aanrader!!!!!!!!!

• 10Rene21-09-2021

Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Supermooi natuurlijk gelegen, van alle gemakken voorzien, meer dan compleet en fijn ingericht vakantiehuisje. Genieten hoor, een echte aanrader!

• 9Gerianne09-09-2021

Genieten

We hebben een heerlijke week gehad in Huis ten Bos. Echt overal is aan gedacht, zowel in het huisje als in de tuin. Ons zoontje van 2.5 jaar raakte niet uitgespeeld! De omgeving is prachtig en vanuit de tuin loop je zo het bos in. Het contact met Muriël was ook heel fijn, we voelden ons echt welkom. Al met al een hele fijne vakantie gehad!

• 10Moniek22-03-2021

Paradijs. Genieten is de enige optie 😊

Een heerlijk huis en de ruimte om het huis is echt een paradijsje ! Aan alles is gedacht ! Genieten !

• 10Fam. Roos-Swart20-02-2021

Het paradijs bestaat!

Rust, het geluid van de stilte, een comfortabel huisje, de grote tuin met het hekje naar het bos waar je uren kunt verdwalen, de luxe jacuzzi; hier vind je alles wat je zoekt. Alles tot in de puntjes verzorgd. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en reageren snel. Een aanrader!

Vakantiehuis Huis ten Bos info

• CafeNiet beschikbaar