Géén boekingskosten

Vakantiehuis Hermelijn

NederlandDrentheKoekange

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hermelijn voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 51 reviews

Meer vakantiehuis info

51 Reviews over Hermelijn

• 10Trudy13-05-2022

Absoluut een aanrader!

Eind april hebben wij een week genoten van dit fijne huis met geweldige tuin! Het huis beschikt over een verrassend uitgebreide inventaris. De communicatie met de verhuurder verloopt bijzonder prettig; vlot en vriendelijk. Alles is keurig schoon en goed onderhouden. Onze drie kinderen van 12 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt in de grote tuin en vooral de hottub was genieten! Voor de hond was het ook heerlijk. De tuin is perfect omheind en in de omgeving zijn geweldige bossen waar je eindeloos kunt wandelen.

• 10Natuur
  • 9Familie Meerkerk17-03-2021

Niets ontbreekt je in het vakantiehuis Hermelijn 3

Eigenlijk alleen maar pluspunten.Rustig gelegenVeel ruimte om huisje heen. Veel (kinder) speelgoed spelletjes buiten en binnen aanwezig. Mooi bos achteruitgang park.Mooie overkapping en buitenhaard. Echt genieten.Omheinde tuin voor jonge kinderen en honden ideaal.Fijn contact met verhuurders.

• 10Tjarda07-02-2021

Heerlijk! Echt genoten.

Hermelijn 3 is een gezellig en compleet huisje met een prachtige tuin. Mijn twee zoons hebben zich erg vermaakt met de skelters. Wat het helemaal compleet maakt, is het bos om de hoek. Vanuit het huis op enkele minuten lopen. De omheinde tuin is erg prettig voor de hond. Als het aan ons ligt, komen we nog eens terug!

• 9Matty22-06-2020

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk compleet huis met grote tuin, beschut zodat je er goed kunt zitten. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen, het bos is direct achter het wijkje Marterhaar.

• 9Mickel14-05-2020

Er echt even uit, met alle luxe die je wilt.

Geweldig huis, compleet uitgerust, met fietsen, trampoline, opblaasbad, enzovoorts. Ideaal om even weg te zijn, met veel privacy. Je hoeft niemand tegen te komen. Meerdere supermarkten op 20 min fietsen of 10 min met de auto.

• 9Jolanda11-10-2019

Heerlijke plek voor plezier met elkaar

Wat een zorgeloze plek om ook met kids tijd voor jezelf te krijgen, zoveel vermaak buiten in de tuin die geheel rondom het huisje ligt, bij wakker worden konden ze niet wachten om daar te spelen, geen kind aan ze. Ook binnen genoeg spelletjes te doen. Kids blij grote mensen ook blij!

• 9Barbara24-09-2019

Heerlijke plek om ontspannen vakantie te vieren!

Een leuk huis op een heerlijk rustig parkje. Door de enorm grote omheinde tuin konden onze honden vrij rondlopen en wij genieten van de zon en de natuur. Meppel is dichtbij als stadje (aanrader) en er zijn genoeg dorpjes en restaurants in de nabije omgeving.

• 10Ellen23-09-2019

The place to be!

Vorig jaar Hermelijn 3 en dit jaar Hermelijn 2. Allebei de bungalows zijn heel comfortabel en voelen gelijk als thuiskomen. De omheinde tuinen en grote percelen zijn heerlijk om te vertoeven. Onze hond vermaakt zich er prima. Vanuit het park de Marterhaar direct het bos in. De natuur en de rust omarmd je als een heerlijke warme jas!!

• 9Elisabeth Boumans02-09-2019

Het was een heerlijke week.

Als je tot rust wil komen, dan ben je hier op het goede adres. Heerlijk ontspannen in de tuin. Uitstapjes gemaakt in de omgeving. Documentatie en suggesties genoeg. Ook bij wisselend weer is er goen te doen en te genieten. Goed geslapen door de lekkere bedden. Lekker gegeten in de buurt. De inrichting is compleet, en alles heel schoon.

• 9v. Dordrecht16-05-2019

fantastisch

niet voor niets zijn we (weer) terug geweest in Hermelijn 2 wij hebben samen met onze kleinkinderen en onze 3 honden een fantastische week gehad

Vakantiehuis Hermelijn info

• CafeNiet beschikbaar