Vakantiehuis

41 reviews over Vakantiehuis Hermelijn in het Nederlands

fantastisch

v. Dordrecht
16-5-2019

niet voor niets zijn we (weer) terug geweest in Hermelijn 2 wij hebben samen met onze kleinkinderen en onze 3 honden een fantastische week gehad

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Natuur, rust, alles aanwezig en kindvriendelijk!

Mary Koopmans
24-4-2019

Een gezellig knus huisje met alles wat een mens nodig heeft! Een heerlijke tuin met vele hoekjes om te zitten en in alle rust te genieten van de flora en fauna. Een speeltuin in de tuin en een binnen/buiten speelgoed waar onze kleinkinderen van hebben genoten. Een prachtige omgeving, bos om de hoek waar de hond heerlijk heeft kunnen rennen. Kortom, een klein paradijsje! Wij hebben genoten en een super verjaardag kunnen vieren. De kinderen vonden het zelfs zo heerlijk dat ze gelijk hun vakantie hier hebben geboekt ;)

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke week

Fam Daniels
2-1-2019

Elkaar beloofd om een keer terug te komen en in de kerstvakantie was het zover. Wederom een heerlijk verblijf gehad, ditmaal ook genoten van het binnen leven. Huisje is knus en ruim zat om met zn 6jes te verblijven, ook de sauna was heerlijk, daarnaast veel gewandeld in bos en kinderen weer heerlijk gespeeld. Zeker tot ziens👋🏻

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch.

Reina
13-11-2018

Prachtig huis met mooie grote omheinde tuin op een rustig parkje. Je loopt zo het bos in. Vlakbij een losloopgebied voor de hond. In het huis is alles aanwezig voor een heerlijk verblijf. Ontspannen in de infrarood sauna. Keuken zeer compleet. Prima bedden. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar.

Betty van Dijk
31-7-2018

Een zeer compleet huis waar je je meteen thuis voelt. Een aanrader voor jong en oud.

Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, Sun Sep 09 2018 22:07:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hi Betty, Dankjewel voor je review. Fijn te lezen dat jullie genoten hebben in en en om Hermelijn. We heten jullie ook een volgende keer graag weer welkom @ nu ook jullie leuke plekje ;-)

Weer even in de ontspanningsmodus.

Familie Daniels
19-6-2018

Op het laatste moment besloten om er even tussenuit te gaan. Vanuit de drukte naar de rust. Het huisje, de ligging en de enorme tuin hebben ons de optimale ontspanning gegeven. Onze kinderen en hond hadden alle bewegingsruimte, dus papa en mama ook blij :-) We komen zeker een keer terug. De omgeving is ook prachtig, daar gaan we de volgende keer weer meer van genieten!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 9-9-2018

Beste familie Daniels, Dank voor jullie review. Dat is nu net helemaal de bedoeling tot rust komen en even echt aandacht voor elkaar. Fijn dat dat gelukt is. Jullie zijn altijd weer welkom in het mooie Drenthe.

Geweldig

Ellen de Jong
22-5-2018

Een fantastisch huis met een mooie groene en fleurige tuin . Onze vier tieners hebben zich prima vermaakt en naast het “ buiten “ spelen was het ook fijn dat de WiFi uitstekend was 😁

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 9-9-2018

Dank Ellen voor je mooie review. Goed dat jullie ook genoten hebben van de rust, ruimte (en wifi ;-) in Drenthe. Het BOS - BLIJ - VRIJ is jullie zo te lezen goed bevallen, fijn! Wie weer zien we jullie nog een keertje terug, er is genoeg te doen in de buurt maar je hoeft inderdaad niet eens weg.

Leuk voor jong gezin met kleine kinderen.

Ali
9-5-2018

Het was een ouder vakantiehuis en wij waren hier toen het extreem koud was voor maart. Het huis was goed warm te krijgen, al was het wel erg jammer dat de openhaard het niet deed. Radiator in de douche deed het niet goed, maar op de laatste dag was hij opeens warm. Prima bed en opbergruimte. Het lijkt me een erg leuk huis voor een jong gezin met kinderen. Voor ouderen die van wandelen houden en met een hond is het bos dichtbij. Nadeel was dat het niet echt schoon was. Als ik eerst ga afwassen alvorens te gaan koken de eerste keer, dan weet mijn man hoevlast het is.

Gereisd Met partner in maart 2018
leukplekje.nl - Veronique - eigenaar, eigenaar, 22-5-2018

Dank voor uw review, we geven u graag een nieuwe kans om de buitenhaard wel aan te krijgen bij een volgend verblijf. Zou moeten lukken! Gelukkig had u het binnen wel warm. Huisje en inventaris moeten natuurlijk top top zijn, vervelend als u dat anders heeft ervaren. We hadden het graag meteen voor u opgelost alleen is dat achteraf wat lastig. Onze schoonmaakster hebben we op nog scherper gezet, dat zou moeten helpen voor onze volgende gasten. Fijn dat u wel een mooie tijd heeft gehad in het rustgevende Drenthe. Wie weet tot een volgende keer.

Geweldig!

Rob Royen
29-4-2018

Samen met vriendin en hond midweek genoten van dit natuurhuisje en van de omgeving. Huisje zeer geschikt voor bezoekers met kinderen, grote tuin met veel speel attributen. Gelegen tegen de bosrand dus zo het bos in met de hond. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Veronique, eigenaar, Tue May 22 2018 23:54:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank Rob, fijn te lezen dat ook jullie zo genoten hebben op dit leuk plekje. Wie weet tot een volgende keer!

Ook in november kun je hier heerlijk genieten.

Hans
23-11-2017

Zonder enige storing van buitenaf, restaurant, auto's etc. kom je hier tot jezelf.

Gereisd Met partner in november 2017
Veronique, eigenaar, 22-5-2018

Dank Hans voor het delen van je ervaring in en om Hermelijn. Heel herkenbaar! Wanneer kom je weer? Altijd welkom.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hermelijn in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hermelijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.