Vakantiehuis Hermelijn ***

Vakantiehuis Hermelijn
9,4

Weer vandaag3°-4°

33 reviews over Vakantiehuis Hermelijn in het Nederlands

Zonder enige storing van buitenaf, restaurant, auto's etc. kom je hier tot jezelf.

Heerlijke week gehad

Marion van der Valk, 26-9-2017

Heerlijk week gehad in Hermelijn 3. Fantastische grote omheinde tuin, eigenlijk meer een landschap, waar de hond ook heerlijk in kon rennen.

Lekker gewandeld in het bos, gefietst en geluncht in o.a. Ruinen en Meppel.

Fijn bij de open haard gezeten onder de overkapping. Kortom, genoten.

Het zou helemaal top zijn geweest als de slaapkamers qua grootte en kastruimte iets meer in verhouding waren geweest, maar verder ok.

Heerlijk huis, geweldige tuin, topplek

Francoise, 18-8-2017

Prima huis in een mega grote tuin, veel privacy. Niet op park, heerlijk groen. Genoeg te doen in en om het huis en de omgeving. Fietsen, wandelen, hardlopen, relaxen, open haard. Zeer compleet ingericht, je grijpt nooit mis. Complete keuken en heerlijke bedden. Zeker aanrader.

top huisje en wat een tuin!

Jacomien, 16-8-2017

Het huisje heeft genoeg ruimte om elkaar niet in de weg te lopen. De tuin is gewoonweg fantastisch. Groot netjes veel zitplaatsen en heeel veel speeltoestellen en dingen voor de kinderen. Wij zijn gewend om op vakantie de omgeving te verkennen. Helaas ging dit niet omdat ik niet fit was, maar met dit huisje was dat niet erg. Op de skelter het bos in vonden we allemaal super en verder spelen bij huis. 's Avonds het vuur aan. Het was heerlijk ontspannen.

Heerlijke plek en fijne huisjes met veel ruimte

Elizabeth, 21-5-2017

Fluitende vogels, enorm veel ruimte buiten, rust en prachtige natuur in nabijheid.

Erg fijn huisje met fantastisch tuin voor kinderen

Eric Janssen, 4-5-2017

We zijn inmiddels een aantal keren in dit huisje geweest en elke keer was het erg fijn om hier te zijn. Vooral de ruimte in de tuin met de vele speeltoestellen is fantastisch en maakt dat wij en vooral de kinderen hier erg graag terugkomen.

Super!

Annette, 19-3-2017

Hermelijn 2 is een heerlijk compact huisje van alle gemakken voorzien. Dankzij de vele bezienswaardigheden en fiets- & wandelroutes, spelletjes in het huisje en buiten open haard was er voor ieder wat wils. Niemand heeft zich een moment verveeld en het frisse weer weerhield ons er niet van om erop uit te trekken. Kortom: super! We hebben allemaal genoten, ook onze pubers en hun vriendjes (4 stuks!).

Super verblijf!

Bart, 14-3-2017

Prachtige locatie, prima om tot rust te komen. Veel boswandelingen, fietstochten en locate excursies gemaakt.

Prima vakantiehuis, schoon, modern en compleet uitgerust. De tuin biedt veel ruimte en onze kids hebben genoten van het speelgoed en de trampoline.

Communicatie met de verhuurder ging zeer prettig. Zeker een aanrader.

Heerlijk

Marc Albert, 13-3-2017

Wat er op de website staat over Hermelijn klopt helemaal, het is een heerlijk plek, erg rustig, veel privacy en een grote tuin met rondom met veel groen. Ideaal om te ontspannen en uitstapjes te maken. Je zit midden in een bos, bent niet alleen maar je merkt niet veel van andere bewoners. Het huis is zeer compleet en smaakvol ingericht. Van alle gemakken voorzien. Een keer boodschappen doen en je hoeft eigenlijk niet meer weg als je niet wilt.

Prachtige bungalow op een heerlijke plek

Ruud en Sandra Cardol, 22-10-2016

Heerlijk een weekje rust in de overcomplete bungalow. Echt alles is aanwezig en de omgeving is ook prachtig. Mooi bos achter de bungalow. Gewoon een heerlijke plek om een weekje te verblijven. Gaan we zeker nog eens doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hermelijn in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hermelijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hermelijn scoort een 9.4 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: