Tijdelijk €25 aanbetaling

Hermelijn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hermelijn voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 52 reviews

Vakantiehuis info

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Hermelijn

• 8Wendy14-08-2022

Een mooie en rustige plek, leuk voor jong en oud!

We hebben twee heel fijne vakantieweken gehad in bungalow 'Hermelijn'. Ruime leving, alles was netjes schoon, grote tuin met veel speelmogelijkheden. Met twee kinderen van 9 en 12 jaar oud hebben we veel in de omgeving gezien en gedaan. Drentje biedt voor elk wat wils. We hebben de eigenaren ontmoet: een heel leuk stel dat ervoor zorgt dat het je als vakantieganger aan niets ontbreekt. Zoek je een betaalbare vakantie in een leuke omgeving? Boek dan zeker een huisje bij Paul en Veronique!

• 8Natuur

Eigenaar, 20-08-2022

dankjewel voor jullie mooie review Wendy. ook leuk jou en je gezin ontmoet te hebben. hoop dat t vakantiegevoel nog even aan blijft! altijd weer welkom in Drenthe / @ leukplekje.nl.

• 10Trudy13-05-2022

Absoluut een aanrader!

Eind april hebben wij een week genoten van dit fijne huis met geweldige tuin! Het huis beschikt over een verrassend uitgebreide inventaris. De communicatie met de verhuurder verloopt bijzonder prettig; vlot en vriendelijk. Alles is keurig schoon en goed onderhouden. Onze drie kinderen van 12 en 13 hebben zich uitstekend vermaakt in de grote tuin en vooral de hottub was genieten! Voor de hond was het ook heerlijk. De tuin is perfect omheind en in de omgeving zijn geweldige bossen waar je eindeloos kunt wandelen.

• 10Natuur

Eigenaar, 20-08-2022

tx Trudy, een 10.. wordt r bijna verlegen van :-) Altijd fijn te lezen dat jullie (ook) zo geniten hebben in en om Hermelijn. Altijd weer welkom! groetjes, Paul en Véronique

• 9Familie Meerkerk16-03-2021

Niets ontbreekt je in het vakantiehuis Hermelijn 3

Eigenlijk alleen maar pluspunten. Rustig gelegen Veel ruimte om huisje heen. Veel (kinder) speelgoed spelletjes buiten en binnen aanwezig. Mooi bos achteruitgang park. Mooie overkapping en buitenhaard. Echt genieten. Omheinde tuin voor jonge kinderen en honden ideaal. Fijn contact met verhuurders.

Eigenaar, 20-08-2022

beetje late reactie (weet nu pas hoe ik kan reageren :-) Alsnog dankjewel voor jullie mooie beoordeling / beschrijving van jullie verblijf in Hermelijn / leukplekje Drenthe. groetjes, Véronique Vastenburg

• 10Tjarda07-02-2021

Heerlijk! Echt genoten.

Hermelijn 3 is een gezellig en compleet huisje met een prachtige tuin. Mijn twee zoons hebben zich erg vermaakt met de skelters. Wat het helemaal compleet maakt, is het bos om de hoek. Vanuit het huis op enkele minuten lopen. De omheinde tuin is erg prettig voor de hond. Als het aan ons ligt, komen we nog eens terug!

• 10Waardering
    • 10Ruimte

Eigenaar, 20-08-2022

hi tjarda. dank voor je leuke review! beetje erg late reactie maar beter laat dan nooit toch :-) (weet nu pas hoe ik in Zoover kan reageren, sorry). fijn dat jullie destijds genoten hebben. altijd weer welkom! groetjes Véronique

• 9Matty22-06-2020

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk compleet huis met grote tuin, beschut zodat je er goed kunt zitten. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen, het bos is direct achter het wijkje Marterhaar.

Eigenaar, 20-08-2022

dank Matty! sorry voor deze mega late reactie, had wat problemen met onze Zoover account maar we zijn er weer hélemaal. inmiddels staat er in de tuin van Hermelijn 3 een houtgestookte hottub ook leuk om eens te proberen misschien. groetjes, Véronique www.leukplekje.nl

• 9Mickel14-05-2020

Er echt even uit, met alle luxe die je wilt.

Geweldig huis, compleet uitgerust, met fietsen, trampoline, opblaasbad, enzovoorts. Ideaal om even weg te zijn, met veel privacy. Je hoeft niemand tegen te komen. Meerdere supermarkten op 20 min fietsen of 10 min met de auto.

• 8Ruimte

Eigenaar, 20-08-2022

hi mickel. fijn zo n 9, dan moeten jullie t toch echt leuk gehad hebben in en om Hermelijn. fijn! altijd weer eelkom. sorry voor late reactie, zoover lag er voor mij even uit vandaar. grietjes, Véronique leukplekje.nl

• 9Jolanda11-10-2019

Heerlijke plek voor plezier met elkaar

Wat een zorgeloze plek om ook met kids tijd voor jezelf te krijgen, zoveel vermaak buiten in de tuin die geheel rondom het huisje ligt, bij wakker worden konden ze niet wachten om daar te spelen, geen kind aan ze. Ook binnen genoeg spelletjes te doen. Kids blij grote mensen ook blij!

Eigenaar, 20-08-2022

top. dank voor je mooie review en cijfer Jolanda. fijn dat jullie het lruk gehad hebben destijds. ook leuk dat jullie inmiddels weer zijn terug geweest met je vriendin in kids. wie weet tot ziens. warme groet, Véronique

• 9Barbara24-09-2019

Heerlijke plek om ontspannen vakantie te vieren!

Een leuk huis op een heerlijk rustig parkje. Door de enorm grote omheinde tuin konden onze honden vrij rondlopen en wij genieten van de zon en de natuur. Meppel is dichtbij als stadje (aanrader) en er zijn genoeg dorpjes en restaurants in de nabije omgeving.

• 8Ruimte

Eigenaar, 20-08-2022

tx Barbara, altijd fijn te lezen dat jullie verblijf goed bevallen is. gijn zo' n 9 ook :-) altijf weer welkom in Drenthe.

• 10Ellen23-09-2019

The place to be!

Vorig jaar Hermelijn 3 en dit jaar Hermelijn 2. Allebei de bungalows zijn heel comfortabel en voelen gelijk als thuiskomen. De omheinde tuinen en grote percelen zijn heerlijk om te vertoeven. Onze hond vermaakt zich er prima. Vanuit het park de Marterhaar direct het bos in. De natuur en de rust omarmd je als een heerlijke warme jas!!

• 10Waardering
    • 10Ruimte

Eigenaar, 20-08-2022

hi ellen. dat is even geleden. alsnog bedankt voor jullie mooie beoordeling. inmiddels hebben we bij hermelijn 3 een hottub in de tuin, misschien leuk om ook eens te proberen :-) groetjes, Véronique

• 9Elisabeth Boumans02-09-2019

Het was een heerlijke week.

Als je tot rust wil komen, dan ben je hier op het goede adres. Heerlijk ontspannen in de tuin. Uitstapjes gemaakt in de omgeving. Documentatie en suggesties genoeg. Ook bij wisselend weer is er goen te doen en te genieten. Goed geslapen door de lekkere bedden. Lekker gegeten in de buurt. De inrichting is compleet, en alles heel schoon.

leuk dat je inmiddels elk jaar terugkomt Els. groetjes Véronique en Paul

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (4)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)