Vakantiehuis

39 reviews over Vakantiehuis Hermelijn in het Nederlands

Heerlijke week

Fam Daniels,
2-1-2019

Elkaar beloofd om een keer terug te komen en in de kerstvakantie was het zover. Wederom een heerlijk verblijf gehad, ditmaal ook genoten van het binnen leven. Huisje is knus en ruim zat om met zn 6jes te verblijven, ook de sauna was heerlijk, daarnaast veel gewandeld in bos en kinderen weer heerlijk gespeeld. Zeker tot ziens👋🏻

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch.

Reina,
13-11-2018

Prachtig huis met mooie grote omheinde tuin op een rustig parkje. Je loopt zo het bos in. Vlakbij een losloopgebied voor de hond. In het huis is alles aanwezig voor een heerlijk verblijf. Ontspannen in de infrarood sauna. Keuken zeer compleet. Prima bedden. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2018

Voor herhaling vatbaar.

Betty van Dijk,
31-7-2018

Een zeer compleet huis waar je je meteen thuis voelt. Een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 9-9-2018
Hi Betty, Dankjewel voor je review. Fijn te lezen dat jullie genoten hebben in en en om Hermelijn. We heten jullie ook een volgende keer graag weer welkom @ nu ook jullie leuke plekje ;-)

Weer even in de ontspanningsmodus.

Familie Daniels,
19-6-2018

Op het laatste moment besloten om er even tussenuit te gaan. Vanuit de drukte naar de rust. Het huisje, de ligging en de enorme tuin hebben ons de optimale ontspanning gegeven. Onze kinderen en hond hadden alle bewegingsruimte, dus papa en mama ook blij :-) We komen zeker een keer terug. De omgeving is ook prachtig, daar gaan we de volgende keer weer meer van genieten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 9-9-2018
Beste familie Daniels, Dank voor jullie review. Dat is nu net helemaal de bedoeling tot rust komen en even echt aandacht voor elkaar. Fijn dat dat gelukt is. Jullie zijn altijd weer welkom in het mooie Drenthe.

Geweldig

Ellen de Jong,
22-5-2018

Een fantastisch huis met een mooie groene en fleurige tuin . Onze vier tieners hebben zich prima vermaakt en naast het “ buiten “ spelen was het ook fijn dat de WiFi uitstekend was 😁

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 9-9-2018
Dank Ellen voor je mooie review. Goed dat jullie ook genoten hebben van de rust, ruimte (en wifi ;-) in Drenthe. Het BOS - BLIJ - VRIJ is jullie zo te lezen goed bevallen, fijn! Wie weer zien we jullie nog een keertje terug, er is genoeg te doen in de buurt maar je hoeft inderdaad niet eens weg.

Het was een ouder vakantiehuis en wij waren hier toen het extreem koud was voor maart. Het huis was goed warm te krijgen, al was het wel erg jammer dat de openhaard het niet deed. Radiator in de douche deed het niet goed, maar op de laatste dag was hij opeens warm. Prima bed en opbergruimte. Het lijkt me een erg leuk huis voor een jong gezin met kinderen. Voor ouderen die van wandelen houden en met een hond is het bos dichtbij.

Nadeel was dat het niet echt schoon was. Als ik eerst ga afwassen alvorens te gaan koken de eerste keer, dan weet mijn man hoevlast het is.

Gereisd met partner in maart 2018
leukplekje.nl - Veronique - eigenaar, eigenaar, 22-5-2018
Dank voor uw review, we geven u graag een nieuwe kans om de buitenhaard wel aan te krijgen bij een volgend verblijf. Zou moeten lukken! Gelukkig had u het binnen wel warm. Huisje en inventaris moeten natuurlijk top top zijn, vervelend als u dat anders heeft ervaren. We hadden het graag meteen voor u opgelost alleen is dat achteraf wat lastig. Onze schoonmaakster hebben we op nog scherper gezet, dat zou moeten helpen voor onze volgende gasten. Fijn dat u wel een mooie tijd heeft gehad in het rustgevende Drenthe. Wie weet tot een volgende keer.

Geweldig!

Rob Royen,
29-4-2018

Samen met vriendin en hond midweek genoten van dit natuurhuisje en van de omgeving. Huisje zeer geschikt voor bezoekers met kinderen, grote tuin met veel speel attributen. Gelegen tegen de bosrand dus zo het bos in met de hond.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2018
Veronique, eigenaar, 22-5-2018

Dank Rob, fijn te lezen dat ook jullie zo genoten hebben op dit leuk plekje.

Wie weet tot een volgende keer!

Ook in november kun je hier heerlijk genieten.

Hans,
23-11-2017

Zonder enige storing van buitenaf, restaurant, auto's etc. kom je hier tot jezelf.

Gereisd met partner in november 2017
Veronique, eigenaar, 22-5-2018
Dank Hans voor het delen van je ervaring in en om Hermelijn. Heel herkenbaar! Wanneer kom je weer? Altijd welkom.

Heerlijke week gehad

Marion van der Valk,
26-9-2017

Heerlijk week gehad in Hermelijn 3. Fantastische grote omheinde tuin, eigenlijk meer een landschap, waar de hond ook heerlijk in kon rennen.

Lekker gewandeld in het bos, gefietst en geluncht in o.a. Ruinen en Meppel.

Fijn bij de open haard gezeten onder de overkapping. Kortom, genoten.

Het zou helemaal top zijn geweest als de slaapkamers qua grootte en kastruimte iets meer in verhouding waren geweest, maar verder ok.

Gereisd met vrienden in september 2017
Veronique, eigenaar, 22-5-2018
Dank Marion voor je review. Ondertussen wat meer kapstokruimte met kledinghangers. De grote kamer blijft de meeste kastruimte hebben maar zo kan iedereen toch zijn spulletjes kwijt. Wie weet tot een volgende keer.

top huisje en wat een tuin!

Jacomien,
16-8-2017

Het huisje heeft genoeg ruimte om elkaar niet in de weg te lopen. De tuin is gewoonweg fantastisch. Groot netjes veel zitplaatsen en heeel veel speeltoestellen en dingen voor de kinderen. Wij zijn gewend om op vakantie de omgeving te verkennen. Helaas ging dit niet omdat ik niet fit was, maar met dit huisje was dat niet erg. Op de skelter het bos in vonden we allemaal super en verder spelen bij huis. 's Avonds het vuur aan. Het was heerlijk ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Veronique - leukplekje.nl - eigenaar, eigenaar, 22-5-2018
Het toverwoord: ontspannen. Fijn dat dat gelukt is. Dankjewel voor het delen van je ervaring in Hermelijn Jacomien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hermelijn in Koekange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hermelijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.